Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 timer siden, Million skrev:

Finn på noe nytt snart da! "Eksponering" meg her og der. Har ikke stolte foreldre lov å vise frem gullungen sin nå eller, uten at det skal kalles "eksponering" som et skjellsord??? Det er nydelige og vakre bilder i et følelsesladet innlegg fra en nybakt mor. Ikke noe galt med de bildene.

Likevel stormer meggene på banen og roper Hva med EKSPONERINGEN DA!!!???

Argh! Jeg blir så oppgitt! Finn dere en annen hobby!

Sovet dårlig? Jeg liker Kristin. Hun er en viktig stemme. Hun kan gjøre som Jenny Skavlan å skjerme barna helt og likevel ha en karriere. Hvis det kun er 1 bilde ved fødsel så er det helt greit. Noe mer trenger vi ikke å vite. Håper barnet ikke blir brukt som inntektskilde.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sa jo selv at de ikke ser noe farlig i å vise en nyfødt baby, da de forandrer seg nesten for hver dag som går. Hormonene herjer ganske villt nå og man går i en ganske heavy boble, så jeg ser ikke noe problem i det lille de har vist frem. Gratulerer så masse til de nybakte foreldrene🥰

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har jo ikke bare delt nyfødtbilder på bloggen, men i går slapp episode 1 av sesong 2 på TV-programmet deres på Viafree. En hel episode fra fødselen og litt fra tiden etterpå. Det ligger jo i kortene at resten av sesong 2 blir med baby. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adrielle
3 timer siden, Xstrella skrev:

Sovet dårlig? Jeg liker Kristin. Hun er en viktig stemme. Hun kan gjøre som Jenny Skavlan å skjerme barna helt og likevel ha en karriere. Hvis det kun er 1 bilde ved fødsel så er det helt greit. Noe mer trenger vi ikke å vite. Håper barnet ikke blir brukt som inntektskilde.

Enig. Tenker at det er greit å vise et par nyfødtbilder, og stoppe der.

KG har jo vært temmelig kritisk til eksponering av barn, så det blir skikkelig skuffende om hun ikke lever som hun lærer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kristin var på god morgen Norge nå, og der forteller hun at ja - de har delt et bilde for å vise fram babyen sin, fordi de er stolte og har lyst å dele med følgerne sine. Men, de skal dele fra hverdagen uten å eksponere barnet. Synes hun gjorde en veldig god figur. Kristin er en fornuftig dame. Tipper hun kommer til å gjøre gode valg for barnet sitt. Vi snakker tross alt om ei som kjøpte barnevogn på finn.no, så synes det hadde vært rart om hun plutselig skulle gå for full spons og all public med babyen nå. 

Dere som roper at hun eksponerer må ta det litt lungt, ungen er ei drøy uke gammel.. 🤷‍♀️

 

Hurra for Kristin og Dennis i denne debatten. Finnes andre bloggere som burde høre mer på hva de sier.

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Sam Jones skrev:

Det er stor forskjell på å legge ut noen koselige bilder en sjelden gang, som de fleste foreldre, og å legge ut i detalj, daglig. Og samtidig ha inntekter på barnet. 

Dette! ☝️👏👍

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Blomstertapet skrev:

Kristin var på god morgen Norge nå, og der forteller hun at ja - de har delt et bilde for å vise fram babyen sin, fordi de er stolte og har lyst å dele med følgerne sine. Men, de skal dele fra hverdagen uten å eksponere barnet. Synes hun gjorde en veldig god figur. Kristin er en fornuftig dame. Tipper hun kommer til å gjøre gode valg for barnet sitt. Vi snakker tross alt om ei som kjøpte barnevogn på finn.no, så synes det hadde vært rart om hun plutselig skulle gå for full spons og all public med babyen nå. 

Dere som roper at hun eksponerer må ta det litt lungt, ungen er ei drøy uke gammel.. 🤷‍♀️

 

Hurra for Kristin og Dennis i denne debatten. Finnes andre bloggere som burde høre mer på hva de sier.

Men innen en uke etter fødsel lå fødselen til ungen inkludert første tiden av barsel ute på TV3 sin nett-TV. Det er jo mer enn å dele et par nyfødtbilder fordi man er stolt. 

Endret av Miss.Wildfox
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Miss.Wildfox skrev:

Men innen en uke etter fødsel lå fødselen til ungen inkludert første tiden av barsel ute på TV3 sin nett-TV. Det er jo mer enn å dele et par nyfødtbilder fordi man er stolt. 

Bare det at graviditeten ble gjort om til en tv-serie..... 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Daisy
5 minutter siden, DianaV skrev:

Bare det at graviditeten ble gjort om til en tv-serie..... 

Er det også et problem nå at de dokumenterte svangerskapet ? Må være grenser for alt som ikke skal være Ok......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ms. Daisy skrev:

Er det også et problem nå at de dokumenterte svangerskapet ? Må være grenser for alt som ikke skal være Ok......

Barnets liv begynner jo med svangerskapet? Når mor filmer at hun sitter og griner i 3 timer etter å ha fått bekreftet at hun er gravid er jo litt spesielt, ihvertfall når mor ikke skal tjene penger på graviditeten og i tillegg var så hjertelig barnefri før graviditeten var et faktum. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ms. Daisy

O holy moly nei nå blir det for mye snerpete terping her gitt.......jeg har rett og slett ikke ord eller noe å komme med her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, smalls skrev:

Virker nesten som noen desperat må ha noe de kan ta henne på.

Ja, og for all del, det finnes masse å ta henne på om man vil, men mye her er jo bare naging og hakking. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Miss.Wildfox skrev:

Men innen en uke etter fødsel lå fødselen til ungen inkludert første tiden av barsel ute på TV3 sin nett-TV. Det er jo mer enn å dele et par nyfødtbilder fordi man er stolt. 

Det var litt overdrivelse syns jeg. Du får det til å høres ut som at de filmer selve fødselen, men det gjør de da ikke. Og de filmet noen minutter av Kristin som snakket litt om fødselen mens babyen fikk mat(såvidt man så litt av bakhodet). 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Birdo skrev:

Det var litt overdrivelse syns jeg. Du får det til å høres ut som at de filmer selve fødselen, men det gjør de da ikke. Og de filmet noen minutter av Kristin som snakket litt om fødselen mens babyen fikk mat(såvidt man så litt av bakhodet). 

Hele episoden er filmklipp fra fødestua/barsel(hotellet). Fødsel er mer enn bare forløsningen. Det med at det kun er filmet såvidt litt av bakhodet er en underdrivelse. 

Hadde VP hatt tilsvarende serie hadde det vært en helt annen lyd på pipa, det er ihvertfall sikkert.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, DianaV skrev:

Barnets liv begynner jo med svangerskapet? Når mor filmer at hun sitter og griner i 3 timer etter å ha fått bekreftet at hun er gravid er jo litt spesielt, ihvertfall når mor ikke skal tjene penger på graviditeten og i tillegg var så hjertelig barnefri før graviditeten var et faktum. 

Jeg synes det var litt fint jeg. Det er mange som gråter over graviditetstester der ute, men de vi får se på tv er som regel de som gråter over negativ. For min del som heller vil miste en arm enn å bli gravid, var det fint å se at det går an å finne så mye glede i en uønsket graviditet.

I tillegg tisser hun på seg på tv, hun forteller om vanskelige følelser rundt manglende morsfølelse, filmer seg selv fullstendig usensurert fra alle mulige "dårlige" vinkler. Andre bloggere redigerer gravidmagen mindre, dekorerer barnerommet med spons og poser halvnaken 4 dager etter fødsel. Nå er ikke jeg spesielt orientert i bloggverdenen, men jeg tror det er mye sunnere for gravide å se denne serien enn å lese enkelte andres blogger. Så får vi se om det stopper her med tanke på eksponering, jeg synes selv vi har fått sett nok nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tamsi skrev:

Jeg synes det var litt fint jeg. Det er mange som gråter over graviditetstester der ute, men de vi får se på tv er som regel de som gråter over negativ. For min del som heller vil miste en arm enn å bli gravid, var det fint å se at det går an å finne så mye glede i en uønsket graviditet.

I tillegg tisser hun på seg på tv, hun forteller om vanskelige følelser rundt manglende morsfølelse, filmer seg selv fullstendig usensurert fra alle mulige "dårlige" vinkler. Andre bloggere redigerer gravidmagen mindre, dekorerer barnerommet med spons og poser halvnaken 4 dager etter fødsel. Nå er ikke jeg spesielt orientert i bloggverdenen, men jeg tror det er mye sunnere for gravide å se denne serien enn å lese enkelte andres blogger. Så får vi se om det stopper her med tanke på eksponering, jeg synes selv vi har fått sett nok nå. 

For meg er det egentlig verre å drive på med en tv serie om et par som ikke ønsket barn at de da velger å tjene penger på å lage en serie av den situasjonen. Barnet kommer på et eller annet tidspunkt få vite at det var uønsket og mange andre detaljer om graviditet som andre barn blir spart for eller ihvertfall slipper å dele med andre. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...