Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis foreldrene ønsker det beste for sønn OG barnebarn,lar de være å frita sønn for ansvar. Altså;festen er over når man får barn... 

  • Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemorsblomsten skrev (50 minutter siden):

Hvis foreldrene ønsker det beste for sønn OG barnebarn,lar de være å frita sønn for ansvar. Altså;festen er over når man får barn... 

Det kan jo tenkes at foreldrene til barnefaren på en måte er glad for at han nå har en noenlunde ordentlig jobb. Etter det som har vært dokumentert av Kristin gjennom årene, har han stort sett gamet, og ikke bidratt med noe særlig. Ikke svært sjarmerende.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havnefogden skrev (4 timer siden):

Det kan jo tenkes at foreldrene til barnefaren på en måte er glad for at han nå har en noenlunde ordentlig jobb. Etter det som har vært dokumentert av Kristin gjennom årene, har han stort sett gamet, og ikke bidratt med noe særlig. Ikke svært sjarmerende.

Hvordan ble han slik,mon tro? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemorsblomsten skrev (3 timer siden):

Hvordan ble han slik,mon tro? 

Kristin dro vel inn det meste av inntekt til familien as. Ikke godt å si. Bra han prøver å forsørge seg selv, men å drive bar virker strevsomt når man har omsorg for små barn. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

solietta skrev (3 timer siden):

Mye å høre på podcasten til Ida. Ida med hjerte i hånden. 

Hører nå:). Bra episode!! Kristin får sagt alt, uten å si noe konkret. Sikkert godt for henne. :)

  • Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som hun sa i podcasten. Det var hun som jobbet mest for forholdet enda det burde vært motsatt… det sier egentlig alt. 

  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

^littletoomuch skrev (22 timer siden):

Som hun sa i podcasten. Det var hun som jobbet mest for forholdet enda det burde vært motsatt… det sier egentlig alt. 

At vi menn ikke gidder å "jobbe for et forhold" er sant. Men man kan ha det bra for det, jeg har positive opplevelser. 

Denne saken jeg ingenting om og jeg bryr meg ikke, men utgangspunkt "at man skal jobbe for et forhold" høres jævla slitsomt ut.

Være snill ja, men på jobb? Nei, ikke denne fyren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

totti_1 skrev (1 time siden):

At vi menn ikke gidder å "jobbe for et forhold" er sant. Men man kan ha det bra for det, jeg har positive opplevelser. 

Denne saken jeg ingenting om og jeg bryr meg ikke, men utgangspunkt "at man skal jobbe for et forhold" høres jævla slitsomt ut.

Være snill ja, men på jobb? Nei, ikke denne fyren. 

Hæ? 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

totti_1 skrev (9 timer siden):

At vi menn ikke gidder å "jobbe for et forhold" er sant. Men man kan ha det bra for det, jeg har positive opplevelser. 

Denne saken jeg ingenting om og jeg bryr meg ikke, men utgangspunkt "at man skal jobbe for et forhold" høres jævla slitsomt ut.

Være snill ja, men på jobb? Nei, ikke denne fyren. 

Du bryr deg.

Du høres ut som drømmemannen 🙄

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

totti_1 skrev (11 timer siden):

At vi menn ikke gidder å "jobbe for et forhold" er sant. Men man kan ha det bra for det, jeg har positive opplevelser. 

Denne saken jeg ingenting om og jeg bryr meg ikke, men utgangspunkt "at man skal jobbe for et forhold" høres jævla slitsomt ut.

Være snill ja, men på jobb? Nei, ikke denne fyren. 

Tror ikke du har hatt et langvarig forhold gitt😂

  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Barnet som aldri skulle bli eksponert, blir eksponert av farmor. Ansiktet også ja. Kristian Gjelsvik går son vanlig hardt ut med bastante meninger, men tar en 360 som hun selv kaller det 😅

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HerKommerMummi skrev (11 minutter siden):

Barnet som aldri skulle bli eksponert, blir eksponert av farmor. Ansiktet også ja. Kristian Gjelsvik går son vanlig hardt ut med bastante meninger, men tar en 360 som hun selv kaller det 😅

Hun har vel bare vist bakhodet? Har ikke sitt at Nina har vist gutten frem noe annet jeg. Må være når han satt i armkroken til Dennis og leste bok men da var har skjult bK boka

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...