Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

lillehammeren skrev (12 timer siden):

Hun har råd til å betale for sin egen ferie. Tenk om hun hadde donert denne turen til noen av de «stakkars familiene» istedenfor. 

Kanskje hun har gitt verdien av ferien til noen som ikke har råd til ferie? 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Miss perfect skrev (13 timer siden):

Har jeg sagt hun ikke skal reise på ferie?? Jeg mener hun kan betale for det selv!

Du vet jo ikke om hun har fått hele ferien dekket, deler av den eller noe. Selv om det er reklame betyr ikke det at nødvendigvis alt er dekket. Hun må dessuten betale skatt av alt hun får sponset. Kan hende hun til og med får betalt i tillegg til at hun reiser dit. Influencere får som regel mer enn bare de sponsede produktene de reklamerer for. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sponsing er jo en del av inntekten hennes. Hun får ikke bare turen, men får vel også en sum for å reklamere for dem. Det er jo det som er jobben hennes og derfra hun får inntekten sin. Ingen blir rikere eller fattingere om hun får en sponset tur eller ikke. Og en sponset tur kan hun selvsagt ikke gi bort. De hun sponser for krever selvsagt noe igjen for pengene sine, og det er reklame. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss perfect skrev (21 timer siden):

Har jeg sagt hun ikke skal reise på ferie?? Jeg mener hun kan betale for det selv!

Du skjønner åpenbart ikke hvordan dette fungerer. Selvfølgelig har hun råd til å betale for ferie selv, men nå er dette faktisk jobben hennes og det hun lever av. Det er ikke slik at hun bare har fått tildelt en gratis ferie.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss perfect skrev (På 27.6.2022 den 23.53):

Helt enig! Dette kunne de f meg betalt for selv. Gitt turen til en annen familie kanskje som hun synes det er så hjerteskjærende at ikke kommer seg på tur.. herregud, er det mulig..

Da hadde nok ikke reiseselskapet sponset…. Det er jo et poeng fra reiseselskapet at hun skulle reklamere for denne reisen.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og mens hun koser seg i Danmark ser jeg på ig at folk som har sendt henne mail for å få sommerhjelp fra spleisen ikke har hørt noe, selv om de skulle få svar innen i dag..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nora85 skrev (3 timer siden):

Og mens hun koser seg i Danmark ser jeg på ig at folk som har sendt henne mail for å få sommerhjelp fra spleisen ikke har hørt noe, selv om de skulle få svar innen i dag..

Innen i dag ja, da får de nok beskjed

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (11 minutter siden):

Innen i dag ja, da får de nok beskjed

Ja, kanskje bare en feilformulering. Innen i dag betyr vel strengt tatt før dagen i dag, men hun mener sikkert i løpet av onsdag. Får håpe det for de som sitter og venter 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nora85 skrev (13 timer siden):

Ja, kanskje bare en feilformulering. Innen i dag betyr vel strengt tatt før dagen i dag, men hun mener sikkert i løpet av onsdag. Får håpe det for de som sitter og venter 😊

Nei, strengt tatt gjør det ikke det. Innen onsdag betyr faktisk i løpet av onsdag.

  • Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

martesss skrev (25 minutter siden):

Nei, strengt tatt gjør det ikke det. Innen onsdag betyr faktisk i løpet av onsdag.

Nå måtte jeg faktisk sjekke 😂 Men du har helt rett, beklager 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overrasket over at mammapolitiet ikke har klikket over at hun var 1 måned borte fra 3-åringen sin, når sønnen var hos pappa. 

Jeg tror uansett at de kanskje sliter litt i forholdet om dagen, men at de ikke ønsker å gå fra hverandre før de har gitt det litt tid og eventuelt forsøkt igjen kanskje? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ab85 skrev (10 timer siden):

Virker som de har gått fra hverandre for lenge siden. De lever hvert sitt liv. 

Nei dem har ikke gått fra hverandre. Dem skal flytte sammen til Stavanger i August.  Har bare vært opptatt på hver sin kant , og måtte ha levd litt avstand forhold.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beyblade skrev (16 timer siden):

Overrasket over at mammapolitiet ikke har klikket over at hun var 1 måned borte fra 3-åringen sin, når sønnen var hos pappa. 

Jeg tror uansett at de kanskje sliter litt i forholdet om dagen, men at de ikke ønsker å gå fra hverandre før de har gitt det litt tid og eventuelt forsøkt igjen kanskje? 

Enig. Var med sønnen sin i 2 dager eller hva det var i Danmark (som i tillegg var en jobb tur)  å så rett til palmesus. For mere festing. Synes prioriteringene hennes er litt rare for tiden. Virket som livet hennes bare består av fest for tiden.  Å Dennis som har åpnet bar å jobber der hver natt. Hvem har er det egentlig som har ungen for tia ? 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mio-lio skrev (1 time siden):

Enig. Var med sønnen sin i 2 dager eller hva det var i Danmark (som i tillegg var en jobb tur)  å så rett til palmesus. For mere festing. Synes prioriteringene hennes er litt rare for tiden. Virket som livet hennes bare består av fest for tiden.  Å Dennis som har åpnet bar å jobber der hver natt. Hvem har er det egentlig som har ungen for tia ? 

Farmoren, å ho koser seg!!

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minni75 skrev (2 timer siden):

Farmoren, å ho koser seg!!

Farmor og farfar er selv på festival (Lødde punk) i helga. Følger henne på Snap. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...