Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

Jeg driter i hva dere mener, Kristin henger ikke ut folke eller mobber andre. Og de bildene dennis la ut for lenge siden er helt harmløse, det er bilder som har blitt delt tusenvis av ganger på fb. 

Kristin er ei sterk og ærlig dame med ben i nesa!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mrs. Random Nick

Vi får håpe babyen deres ankommer i dag, da, sånn at vi rekker å gratulere her før tråden stenges før påsken. 😅 

 

:ironi:

 

 

Kan jo selvsagt gratulere i hennes eget kommentarfelt på bloggen hennes, men denne tråden her hadde trengt noe positivt innhold. :lete:

Endret av Mrs. Random Nick
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Clara80 skrev:

Slike temaer har blitt frontet i årevis på "generelt" grunnlag. Uten at det har noe særlig nedslagsfelt. Jeg mener ikke at personangrep er riktig, men noen ganger tenker jeg at man faktisk må kunne skyve en person foran seg for å illustrere er poeng. SE er et levende eksempel på samfunnets tragiske utvikling, og synes ikke det blir feil å bruke henne i en konkret situasjon for å få frem galskapen i dette skjønnhetstyrraniet.

Å bruke SE sine fadeser som eksempel er innafor, men det er stor forskjell på å si DU er dum og HANDLINGENE dine er dumme.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Clara80 said:

Slike temaer har blitt frontet i årevis på "generelt" grunnlag. Uten at det har noe særlig nedslagsfelt. Jeg mener ikke at personangrep er riktig, men noen ganger tenker jeg at man faktisk må kunne skyve en person foran seg for å illustrere er poeng. SE er et levende eksempel på samfunnets tragiske utvikling, og synes ikke det blir feil å bruke henne i en konkret situasjon for å få frem galskapen i dette skjønnhetstyrraniet.

Vil bare påpeke at Gjelsvik faktisk tok opp temaet helt generelt i den første videoen hun la ut på Kvinnedagen. (Videoen før "Nå er det nok").  :) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bollapinnsvin103
On 4/10/2019 at 4:13 PM, Miss.Wildfox said:

Eksponering handler om mer enn bare bilder. Jeg vet at ungen egentlig er tvilling men at den andre er død, jeg vet at det et misdannelser på navlesnoren som gjør at svangerskapet følges tettere enn normalt. Jeg har sett ultralydbilder i 2D og 3D. Jeg vet hvordan barnerommet ser ut. Jeg har sett mors delvis fortvilte reaksjon på graviditeten, hun som ikke ville ha barn. Jeg har sett besteforeldres reaksjon. Alt dette er starten på barnets digitale identitet og vil for alltid ligge åpent på Internett. 

Jeg vil absolutt påstå at barnet blir eksponert selv om det ikke er født. Ingenting av dette er noe jeg burde hatt kunnskap om i det hele tatt. Ei heller har det noen samfunnsnytte for folk å vite. 

Det eneste som kommer ut av dette er at Kristin og Dennis tjener penger. På graviditeten og det ufødte barnet. Skikkelige forbilder!

Helt enig.

De eksponerer allerede barnet i større grad enn noen annen blogger sånn jeg ser det. Men det de kritiserer andre for gjelder kanskje ikke en selv? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sprill

Hun har gått i den samme fella som så mange andre. Når man opplever noe dramatisk og livsendrende som det hun har gjort, så flommer det over av trang til å fortelle. Jeg håper virkelig hun skjerper seg etter hvert. Vi vet allerede alt for mye om den lille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Sprill skrev:

Hun har gått i den samme fella som så mange andre. Når man opplever noe dramatisk og livsendrende som det hun har gjort, så flommer det over av trang til å fortelle. Jeg håper virkelig hun skjerper seg etter hvert. Vi vet allerede alt for mye om den lille.

Enig. Er forundret over at de har delt så mye til nå, med tanke på hennes syn på eksponering av barn. Håper det likevel er «bare» gravid-bobla vi har sett. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
2 minutter siden, Blomstertapet skrev:

Endelig har babyen kommet og guuuri så fine de er! ❤️  

ja 😍😃 Veldig fine er de og han lille er jo nydelig. 😍❤ . Fin video 😍

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Xstrella skrev:

Skuffet over eksponeringen.

Finn på noe nytt snart da! "Eksponering" meg her og der. Har ikke stolte foreldre lov å vise frem gullungen sin nå eller, uten at det skal kalles "eksponering" som et skjellsord??? Det er nydelige og vakre bilder i et følelsesladet innlegg fra en nybakt mor. Ikke noe galt med de bildene.

Likevel stormer meggene på banen og roper Hva med EKSPONERINGEN DA!!!???

Argh! Jeg blir så oppgitt! Finn dere en annen hobby!

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Million skrev:

Finn på noe nytt snart da! "Eksponering" meg her og der. Har ikke stolte foreldre lov å vise frem gullungen sin nå eller, uten at det skal kalles "eksponering" som et skjellsord??? Det er nydelige og vakre bilder i et følelsesladet innlegg fra en nybakt mor. Ikke noe galt med de bildene.

Likevel stormer meggene på banen og roper Hva med EKSPONERINGEN DA!!!???

Argh! Jeg blir så oppgitt! Finn dere en annen hobby!

Enig! Trur Kristin og Dennis kommer til å være veldig bevisste på eksponering av barn. Det de gjør nå er å vise fram en nyfødt liten bylt som se er så vanvittig stolte av og hormonene herjer. Forskjell på å dele gleden med verden å legge ut bilder av barna sine i alle mulige situasjoner OG bruke ungene for å tjene penger.

Ble så rørt av videoen deres der de sitter i senga etter fødsel med den lille babyen og hormonene herjer, Kristin er så sårbar. Må heller gi hun kudos for å gi et realistisk bilde av hvordan fødsel og følelser er, enn de influencerne som virkelig tramper i salaten.

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke helt problemet med å vise en nyfødt baby. Så klart er de stolte. Er verre når barnet blir eldre og de viser filmer og bilder på alle kanaler. Også tjener penger på barnet. Men håper ikke de gjør det. Jeg liker Kristin og har troa 👍

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Xstrella skrev:

Skuffet over eksponeringen.

Herlighet , finn deg noe annet å kommentere . Temaet Eksponering av barn begynner å bli litt hysteri. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer til de nybakte foreldrene. Håper at de vil holde han for seg selv fremover :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes ikke de har tråkket over en strek med de bildene de har vist til nå :) Det må være lov å være stolt av babyen sin. Bildene er pene og ryddige. Syntes ikke dette er overeksponering på noen som helst måte. Dersom de fortsetter å dele 1000 sånne bilder hver dag i alle situasjoner derimot så er det noe annet. Og som dere vet: Jeg er ingen Kristinfan så jeg sier virkelig ikke dette for å være grei, men fordi jeg faktisk mener det :P 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vanskelig for å forstå at noen er overrasket over den overdrevne eksponeringen. Hallo, dette er folk som har brettet ut hele graviditeten i en nettseie. Hva forventet man seg? 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Million skrev:

Finn på noe nytt snart da! "Eksponering" meg her og der. Har ikke stolte foreldre lov å vise frem gullungen sin nå eller, uten at det skal kalles "eksponering" som et skjellsord??? Det er nydelige og vakre bilder i et følelsesladet innlegg fra en nybakt mor. Ikke noe galt med de bildene.

Likevel stormer meggene på banen og roper Hva med EKSPONERINGEN DA!!!???

Argh! Jeg blir så oppgitt! Finn dere en annen hobby!

 

27 minutter siden, solietta skrev:

Herlighet , finn deg noe annet å kommentere . Temaet Eksponering av barn begynner å bli litt hysteri. 

Hysj barn, de voksne snakker! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...