Gå til innhold

Hva bruker dere til jeans? Strømpebukse eller nylonsokker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes den looken med strømper til lave sko til jeans er fint. Har også noen synlige blodårer på føttene jeg vil skjule litt. 

Jeg synes det er direkte ubehagelig å ha strømpebukse under ettersittende jeans. Så derfor har jeg brukt nylonsokker. Men føler at det er slik som gamle damer går med. Selv om du ikke kan se noen forskjell med mindre man drar opp buksa. 

Hva bruker dere? 

Bilde for illustrasjon:

768ed4d21979c7ae230b83584de7c390.jpg

Anonymkode: 6b1e6...889

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå bruker jeg for det meste vanlige sokker, men f.eks i balleringasko om sommeren bruker jeg nylonsokker under jeans som over. Ingen som ser det likevel, ikke så farlig for meg hva andre mener. 

Anonymkode: fea5e...403

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes den looken med strømper til lave sko til jeans er fint. Har også noen synlige blodårer på føttene jeg vil skjule litt. 

Jeg synes det er direkte ubehagelig å ha strømpebukse under ettersittende jeans. Så derfor har jeg brukt nylonsokker. Men føler at det er slik som gamle damer går med. Selv om du ikke kan se noen forskjell med mindre man drar opp buksa. 

Hva bruker dere? 

Anonymkode: 6b1e6...889

Altså, både hudfargede nylonstrømpebukser og hudfargede nylonstrømper/ sokker er helt krise hvis du er under 70 år!

Anonymkode: 53f70...cd1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker vanlige ankelsokker. 

Anonymkode: d8c3d...9a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker vanlige sokker, ikke ankelsokker. De kan gjerne ha friske farger eller kattemønster. Er det kaldt bruker jeg ullongs under i tillegg til sokkene.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså, både hudfargede nylonstrømpebukser og hudfargede nylonstrømper/ sokker er helt krise hvis du er under 70 år!

Anonymkode: 53f70...cd1

Om dette ikke er ironi, må du ha hatt ett svært enkelt liv. 

(vet ikke om jeg skal håpe på ironi, eller at du har hatt det lett.. :ohmy: ;) )

Endret av fjærestein
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er pent med hudfarget nylonstrømper til jeans, bruker det selv visst jeg er nødt til å bruke strømper.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nylonstrømper er klamt og ubehagelig. Det er så jeg kjenner tåfislukta bare ved tanken. :spy:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ankelsokker til lave sko, men om våren og sommeren går jeg barbeint i skoene (har alltid ankeksokker i veska hvis jeg skal på besøk til noen som ikke liker at folk går barbeint inne) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til jeans bruker jeg nesten bare hvite tubesokker. Altså knelange. Og high tops sko. Hudfargede strømpebukser har jeg bare brukt mens jeg jobbet for Hooters, med to lag store hvite sokker over som dekket nesten hele leggen. Var mens jeg studerte i USA. 

Anonymkode: c49c8...cef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Til jeans bruker jeg nesten bare hvite tubesokker. Altså knelange. Og high tops sko. Hudfargede strømpebukser har jeg bare brukt mens jeg jobbet for Hooters, med to lag store hvite sokker over som dekket nesten hele leggen. Var mens jeg studerte i USA. 

Anonymkode: c49c8...cef

Hvorfor den påkledningen når man jobber som Hooters i USA? Har vært der og blitt servert av de, men det er ikke noen dårlig påkledning da :) Strømpebukse kan jeg forstå, at den jevner ut fargen på bena

Anonymkode: 33b8b...de5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan godt bruke nylonstømper(ankel elle knelengde) under jeans når jeg har sko og bukser som ikke kler vanlige sokker. Får så lett gnagsår på hælene når jeg går mye, og det problemet slipper jeg med nylonstrømper. Pleier å velge en så usynlig farge som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Bruker bare ankel sokker eller barbeint, spørs på skoene jeg skal bruke. Hater å bruke strømpebukse under bukser og jeans, blir for tett på en måte

Anonymkode: 9a6a3...a13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her er det barbeint nå, sokkene kommer ikke på igjen før tidligst oktober

Anonymkode: 9a6a3...a13

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det sommer og det eneste jeg har på beina oppi skoene er steps/footsies. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ullstrømper (sokker) hele året :) 

Anonymkode: 6e718...f53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...