Gå til innhold

Heidi Montag og Spencer


RaraAvis78

Anbefalte innlegg

Gjest Max Potente

Jeg har faktisk litt sansen for den karen selv om han stort sett har blitt fremstilt som ekstremt usympatisk på tv. Han er i hvertfall ikke redd for å være seg selv og bli upopulær, men han har også innrømt at han ble litt stormannsgal en stund. 

Han har deltatt i noen podcaster jeg lytter til, og jeg har endret syn på ham etter å hørt ham forklare sin versjon av ting. Nå finner jeg ham faktisk både morsom og intelligent, og hvor ond kan han egentlig være med hovedinteresser som krystaller og kolibrier?! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Well. Hva består livet hans egentlig av? Espresso, kjendisblader, TV, fugler og krystaller.

Jeg forstår godt at dama er blitt kristen, du trenger mye tro og håp for å holde ut med en sånn tufs. Han tar ALDRI ungen, han filmer og snakker kun om saker og ting, aldri familien sin. Til tross for at de eksponerer seg selv og den stakkars babyen ustanselig.

Han virker helt pære fjern i den familien og mest opptatt av sitt og seg. Hun bare smiler og ler uansett hva han gjør, hun har vel lært seg å bare holde kjeft etter ti år +... jeg regner med selvtilliten hennes er like dårlig nå som da ettersom hun finner seg i alt den sprø mannen finner på.

Om han er rusa på kaffe, crack eller livet spiller ingen rolle. Han virker helt spaca uansett...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har en podcast som heter Make Speidi famous again. Så tipper mye av Spencers "crazyness" er temmelig påtatt for å få følgere. Synes å huske fra et intervju en gang i tiden at han virkelig gikk inn for å være megaskurk på the Hills fordi det var måten de kunne tjene mest på. At berømmelsen gikk til hodet på dem den gangen er det vel liten tvil om😎 Synes likevel de virker ganske anderledes i dag, midt oppi alt fiksfakseriet.  

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.4.2018 den 23.23, VirreVapp skrev:

De har en podcast som heter Make Speidi famous again. Så tipper mye av Spencers "crazyness" er temmelig påtatt for å få følgere. Synes å huske fra et intervju en gang i tiden at han virkelig gikk inn for å være megaskurk på the Hills fordi det var måten de kunne tjene mest på. At berømmelsen gikk til hodet på dem den gangen er det vel liten tvil om😎 Synes likevel de virker ganske anderledes i dag, midt oppi alt fiksfakseriet.  

Det er ikke påtatt. Han ER ravende er, og har alltid vært det

Snapchat er jo den perfekte platformen for ham.Der kan har holde det gåenede på egne premisser 24/7. Det går i Kolibrier, krystaller, og espresso. Også kaster han terning/andmelder kjoler på kjendisdamer for seg selv. :mynona:

Heidi bare laller med babyen og takker Gud og Jsusus. Fasinerende konstellasjon. :popcorn:

Endret av Perle
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med at hun ber hele tiden😳 Jobber ikke han fyren hennes eller? Går bare rundt og konstant filmer seg selv. Drikker kaffe, spiser mat, synger, viser fram smykke og forer fugler liksom... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

52 minutter siden, Hei_og_hei skrev:

Hva er greia med at hun ber hele tiden😳 Jobber ikke han fyren hennes eller? Går bare rundt og konstant filmer seg selv. Drikker kaffe, spiser mat, synger, viser fram smykke og forer fugler liksom... 

Nei, men så jobber vel ikke hun heller. De har vel bare levd av realityserier etter The Hills  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Christy89 skrev:

Nei, men så jobber vel ikke hun heller. De har vel bare levd av realityserier etter The Hills  

Jeg regna med hun var hjemme i permisjon, men det er kanskje ikke slik der som her. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...