AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #1 Del Skrevet 27. mars 2018 Jeg har hatt en opprydning i klesskapet. Noen klær er veldig pene, og jeg vil ikke kaste de, men gi de til fretex. Men så har jeg noen klær som egentlig er pen, men kanskje har noen flekker, hull osv. Synes det er dumt å kaste for mye, så er det noe jeg kan bruke disse klærne til? Gjenbruk? Jeg er ikke så flink med håndarbeid da, men kom gjerne med tips (gjerne bilder og videoer også) Anonymkode: c8bd6...825 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nappetass1 Skrevet 27. mars 2018 #2 Del Skrevet 27. mars 2018 Kan levere dette også http://www.uffnorge.org/toyinnsamling/hva-kan-du-gi-til-uff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #3 Del Skrevet 27. mars 2018 Lag lappeteppe av de☺ ta et gammelt fleecepledd og klipp og klærne i firkanter og sy fast i fleecepleddet Anonymkode: 3d3a1...69b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Selfie Skrevet 27. mars 2018 #4 Del Skrevet 27. mars 2018 Alt av tekstiler kan leveres, selv om de har hull. Med mindre du vil lage noe av de likevel, da. Hva med å sy handlenett? Masse miljøpoeng👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #5 Del Skrevet 27. mars 2018 La de gå i bosset Anonymkode: bc083...b8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lammelåret Skrevet 27. mars 2018 #6 Del Skrevet 27. mars 2018 Også fillete klær kan leveres til Fretex. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 27. mars 2018 #7 Del Skrevet 27. mars 2018 47 minutter siden, AnonymBruker said: La de gå i bosset Anonymkode: bc083...b8c absolutt ikke... https://www.nrk.no/ostlandssendingen/bh-er-og-korsetter-skaper-soppelproblemer-1.13369633 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #8 Del Skrevet 27. mars 2018 Fine tips fra Fiole i denne tråden Noen hekler også kurver og matter av oppklippet tøy. Anonymkode: adfe9...be0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odelia Skrevet 11. april 2018 #9 Del Skrevet 11. april 2018 Jeg ga masse klær i de kassene ute til Fretex eller Frelsesarmeen eller uff eller noe. Håper noen andre har bruk for dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå