Gå til innhold

konatil igjen


Putti

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er bra at det blir litt reaksjoner fra andre bloggere. Innlegget til mtm er noe av det dummeste jeg har sett på lenge. Og det sier litt når det kommer til hun. Ser at en annen blogger også har laget et tilsvarende innlegg👍 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det å synes at Mamma til Michelle er tåpelig og gjør dumme ting man ikke er enig i, gir ikke automatisk rett til å gjøre narr av henne. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Kona til traff skikkelig blink med det innlegget. Mtm sitt kunne jo vært fornøyelig, om det hadde vært ment ironisk, men det er det jo slett ikke. Hun vil ha leserne til å tro at hun tilfeldigvis pusser opp i bar overkropp, og at kjæresten hennes tilfeldigvis tok et bilde av henne, i den utrolig sexy posituren hun tilfeldigvis sto i (sånn står ikke mannen min når han legger teppe, altså, selv om han er i bar overkropp), og det hele blir jo bare idiotisk. Hun vil ha klikk, og hun spiller på kropp for å få det. Gjør absolutt alt for penger. Helt ok å kødde med, spør du meg.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest justcurious

Jeg synes Kona til dreit seg ut med innlegget. Hvilken rolle spiller det egentlig? Hvorfor er det så big deal om noen blotter en pupp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde jo ikke vært gøy for henne om andre bloggere hadde latterliggjort at hun (konatil) aldri har hatt en jobb f.eks. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hva som var hensikten med innlegget til konatil. Det hadde vært helt greit å skrive et innlegg som problematiserte AR sitt innlegg, og jeg håper det var hensikten. Jeg ser dog ingen refleksjon eller innspill i debatten, men bare ren latterliggjøring. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Evilposelos skrev:

Hæ? Er det en naken rygg du klikker over?

Nakne føtter er vel eklere. Der er de ute å kjøre hele bloggeland.

Endret av caskerette
Typo
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, caskerette skrev:

Nakne føtter er vel eklere. Der er de ute å kjøre hele bloggeland.

Eldorado for de med fotfetisj da :ler: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, PippiLa skrev:

Hadde jo ikke vært gøy for henne om andre bloggere hadde latterliggjort at hun (konatil) aldri har hatt en jobb f.eks. 

Det har da ikke de andre bloggerne heller

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg regner med at alle dere som er kritiske til dette "stuntet" til Konatil er motstandere av Stand-up komikere?

Selvfølgelig vil et slikt bilde som Anna la ut bli parodiert. DET tror jeg Anna selv skjønner.

For hvis Anna ikke la ut dette bildet med humor som tanken, da skjønner jeg virkelig ikke hva tanken bak var🙄 (eller, jeg skjønner jo egentlig at det er penger og ønsket om oppmerksomhet som er tanken bak😝) 

Endret av Ellam
Lagt til det i parentes
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Ellam skrev:

Jeg regner med at alle dere som er kritiske til dette "stuntet" til Konatil er motstandere av Stand-up komikere?

Selvfølgelig vil et slikt bilde som Anna la ut bli parodiert. DET tror jeg Anna selv skjønner.

For hvis Anna ikke la ut dette bildet med humor som tanken, da skjønner jeg virkelig ikke hva tanken bak var. 

Tror vell heller hun la ut dette bilde for å få klikk på bloggen. Synd hun må bruke kroppen sin🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, Line_m skrev:

Tror vell heller hun la ut dette bilde for å få klikk på bloggen. Synd hun må bruke kroppen sin🙄

Ja det er nok hovedgrunnen. Lurer på hvordan hun vil forklare dette innlegget hvis hun blir spurt i intervjuer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saken er den at barna, og vennene til barna, ikke ser forskjell på sexy positur, og morro-bilde.

De ser en naken mamma på nett. 

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

It takes a village to raise a child (for MTM er fortsatt et barn, på multiple ulike nivåer) 
Den humoristiske tolkningen både av konatil og komikerherre er absolutt på sin plass :nordvesta:
10 points to konatil :fnise:

Endret av gladjenta93
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal innrømme at jeg trakk på smilebåndet da jeg så bildet til Kona til. Ja, jeg måtte faktisk gå noen runder med meg selv. For det var jo litt morsomt. Og jeg liker morsomt. Men det var noe som ikke stemte helt. 

Det som ikke stemmer helt, det er at hun prøver å være morsom på andres bekostning. Det er noe infantilt og opportunistisk over det. Hun hadde fått flere poeng hos meg hvis hun tok tak i episoden på en saklig og reflektert måte, og heller var morsom på andre områder. Det å drite ut noen som allerede driter seg ut selv - bare for å høste ros - det får jeg litt sånn åtseldyr-vibber av. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...