Gå til innhold

Hvilke A-og B-kjendiser bor ikke i Oslo?


Gjest Selfie

Anbefalte innlegg

17 timer siden, Senil skrev:

Gikk rykter om at Sissel Kyrkjebø kjøpte en stor gård i Søndre Land. Men vet ikke om det var annet enn bygdesladder😊

Tror jeg har lest det i lokalavisa (OA).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 hours ago, minister-mio said:

Akershus er ikke i Oslo kommune 

Det er jo det jeg sier, om det er utenfor Oslo by er det mange kjendiser å ta av :klo:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Rosa Sitron skrev:

Nei. Men for meg er kjendiser som bor i Oslo en selvfølge at man mener stor-Oslo. Uansett hvor i landet jeg drar får jeg beskjed om at jeg kommer fra Oslo, selv om jeg bor utenfor Oslo så det er en gjengs oppfatning at Oslo er større enn Oslo by. 

Nei. Det som er tilfelle er at folk fra resten av Norge ikke er lokalkjente i Oslo. Så hvis folk tror at du er fra Oslo når du ikke er det, så får du opplyse dem. Jeg er selv fra et tettsted utenfor Trondheim. Når jeg er andre steder i Norge og skal fortelle hvor jeg er fra, sier jeg for enkelthets skyld at jeg er fra Trondheim. Det er ikke fordi at de jeg snakker med tror at Trondheim strekker seg lenger enn det gjør, men for å gjøre det enklere. Eventuelt sier jeg at jeg er fra "Xxx, utenfor Trondheim".

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Hulderen said:

Nei. Det som er tilfelle er at folk fra resten av Norge ikke er lokalkjente i Oslo. Så hvis folk tror at du er fra Oslo når du ikke er det, så får du opplyse dem. Jeg er selv fra et tettsted utenfor Trondheim. Når jeg er andre steder i Norge og skal fortelle hvor jeg er fra, sier jeg for enkelthets skyld at jeg er fra Trondheim. Det er ikke fordi at de jeg snakker med tror at Trondheim strekker seg lenger enn det gjør, men for å gjøre det enklere. Eventuelt sier jeg at jeg er fra "Xxx, utenfor Trondheim".

Jeg sier også at det er langt utenfor Oslo, men blir omtalt som Oslo-jente likevel. Jeg sa aldri at jeg var fra Oslo/bodde i Oslo før jeg begynte å studere der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 29.3.2018 den 6.17, Senil skrev:

Gikk rykter om at Sissel Kyrkjebø kjøpte en stor gård i Søndre Land. Men vet ikke om det var annet enn bygdesladder😊

Dette stemmer, men hun bor med mannen sin i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...