Gå til innhold

Ting du ikke skjønner deg på....


Gjest Catalina Culès

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Salka skrev:

Jeg vet, men jeg syns det er teit. Mener ikke de som gjør det av og til, men de som gjør det hele tiden. Syns ikke det blir morsomt lenger da. Men nå er jeg sær da, fullt klar over det, hehe. :P 

Ah, jeg gjør det sjeldent og da er det bare på tull :P Mest bare for å leke litt rundt med filtrene hehe :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Winza skrev:

Ah, jeg gjør det sjeldent og da er det bare på tull :P Mest bare for å leke litt rundt med filtrene hehe :) 

Hat aldri brukt sånne filter jeg, men nå har jeg ikke snap heller da. Hadde det en kort periode da det var nytt, men sletta fort. Var ikke sånne filtergreier da tror jeg. Jeg satte meg aldri så veldig inn i det. Snappet bare bilder av dyrene mine uansett og de trenger ikke filter. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Salka skrev:

Hat aldri brukt sånne filter jeg, men nå har jeg ikke snap heller da. Hadde det en kort periode da det var nytt, men sletta fort. Var ikke sånne filtergreier da tror jeg. Jeg satte meg aldri så veldig inn i det. Snappet bare bilder av dyrene mine uansett og de trenger ikke filter. :) 

Hahaha trodde først at du skrev dynene nå :hoho:

Jeg har Snapchat fordi jeg bruker Photoshop funksjonen ofte, så for meg er Snapchat en Photoshop app med chatte funksjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, applestories skrev:

Hva er god nok grunn til å spise sjokolade eller is?

Som samfunn har vi en noe usunn tendens til å inkludere fett og sukker når vi skal feire noe eller kose oss. Ser absolutt ikke det som helt heldig.

Så hva er egentlig god nok grunn til å spise is og sjokolade?

Inkludere det i kos og selskap, men ikke uten grunn. Nå var det jo hva jeg ikke skjønner meg på som var saken. Jeg digger vaffel med brunost f.eks, gjør ikke noe for min del om andre ikke liker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konspirasjonsteoretikere. Dette med å tro at hele verden enten er idioter og bedragere, men at en selv har oppdaget sannheten ved å se noen youtubevideoer. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
Gjest Catalina Culès

Folk som klager på dårlige serier, men allikevel så må de se på det, :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Annonse

Jeg skjønner meg ikke på de som skriver hva de heter på Snapchat på sine åpne Instagramprofiler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...