Gå til innhold

Ting du ikke skjønner deg på....


Gjest Catalina Culès

Anbefalte innlegg

Gjest Catalina Culès

Ting du ikke skjønner deg på som "alle" andre gjør? Det kan være alt mulig.

 

Jeg skjønner meg ikke på de som har ketchup på pasta og pizza.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sjokoladeknask

Det er kanskje litt annerledes det jeg tar med her, men «alle» på Instagram som viser seg frem på forskjellige måter - de skjønner jeg meg ikke på. Celeste Barber på Instagram viser jo hvor «tåpelig» det til tider ser ut: 

Wtf liksom til bilde øverst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet jeg er "kjerringa mot strømmen" nå, men jeg forstår meg ikke på de som har ananas på pizza. :P

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
1 minutt siden, GammelSierraFan skrev:

Vet jeg er "kjerringa mot strømmen" nå, men jeg forstår meg ikke på de som har ananas på pizza. :P

 

Helt enig, forstår heller ikke de som har rømme på taco :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest N-Nøff
Akkurat nå, Catalina Culès skrev:

Helt enig, forstår heller ikke de som har rømme på taco :P

Woooot

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår meg ikke på dem som kan si at katter (eller andre dyr) er onde. En kan ikke tilegne et dyr menneskelig tanker og følelser... :sjokkbla: dyr er dyr og styres av instinkter.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Helt enig, forstår heller ikke de som har rømme på taco :P

Godt det ikke bare er meg. xD Rømme på taco synes jeg er godt da, men jeg drukner den ikke akkurat. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voksne folk som tvinner håret. Trenger de å roe seg ned? Eller koser de med håret? 

Endret av Wonders
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Balian d'Ibelin

Jeg skjønner meg ikke på folk som gidder å kaste bort tiden med å bry seg hva andre ser på tv eller leser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

On 3/25/2018 at 9:39 AM, Catalina Culès said:

Jeg skjønner meg ikke på de som har ketchup på pasta og pizza.

Havnet i en krangel med en fyr p.g.a. det der. Jeg mente at når pizzaen er lagd fra bunnen av(no pun intended), med hjemmelagd tomatsaus som har fått godgjøre seg i timevis, nøye krydret osv., så er det en hån mot kokken å dynge ketchup oppå et slikt mesterverk. Han var fullstendig uenig og skjelte meg ut for å være "helt gærn i hue".

Jeg skjønner meg ikke på skallede menn som, hvis det begynner å regne, styrter inn på nærmeste kiosk for å kjøpe en avis de kan holde over hodet. Et fenomen jeg bare har sett i Oslo.

Jeg skjønner meg ikke på de som kjører bil når de skal til treningssenter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Ichiko skrev:

Havnet i en krangel med en fyr p.g.a. det der. Jeg mente at når pizzaen er lagd fra bunnen av(no pun intended), med hjemmelagd tomatsaus som har fått godgjøre seg i timevis, nøye krydret osv., så er det en hån mot kokken å dynge ketchup oppå et slikt mesterverk. Han var fullstendig uenig og skjelte meg ut for å være "helt gærn i hue".

Jeg skjønner meg ikke på skallede menn som, hvis det begynner å regne, styrter inn på nærmeste kiosk for å kjøpe en avis de kan holde over hodet. Et fenomen jeg bare har sett i Oslo.

Jeg skjønner meg ikke på de som kjører bil når de skal til treningssenter.

Man vil jo ikke bli våt på hodet uavhengig om man har hår eller ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.4.2018 den 12.22, Neinøff skrev:

Tinder... og folk som er på Tinder.. folk som har brukt Tinder.

Jeg fant mannen i mitt liv der, så uforståelig er det ikke hvis man bruker tid på å undersøke nøye livsverdier å prate om viktige ting som berører deg i et forhold. 

Bruker man det kun som et bilde-kartotek og drar på masse blinddates uten å ha sjekket ut personen skikkelig, så er det uforståelig for meg. Men hver sin lyst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.4.2018 den 12.22, Neinøff skrev:

Tinder... og folk som er på Tinder.. folk som har brukt Tinder.

Når man sliter sosialt så har man ikke mye annet valg enn å ty til dating tjenester skal man finne noen 

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...