Gå til innhold

Juni15 venter baby - ICSI


Juni15

Anbefalte innlegg

38+0:

Tiden går, men ingenting skjer. De siste dagene har jeg følt meg enda mer sliten enn jeg har gjort tidligere, vet ikke om det er fordi jeg er lei eller hva. Fortsatt lite modningstegn, bortsett fra små stikninger noen få ganger i løpet av dagen.

Jordmortime på mandag viste høyere blodtrykk enn tidligere i svangerskapet, men ikke så høyt som på sykehuset på fredag. Litt protein i urinen. Skal tilbake i morgen for å se at det ikke er forverret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Juni15 skrev:

38+0:

Tiden går, men ingenting skjer. De siste dagene har jeg følt meg enda mer sliten enn jeg har gjort tidligere, vet ikke om det er fordi jeg er lei eller hva. Fortsatt lite modningstegn, bortsett fra små stikninger noen få ganger i løpet av dagen.

Jordmortime på mandag viste høyere blodtrykk enn tidligere i svangerskapet, men ikke så høyt som på sykehuset på fredag. Litt protein i urinen. Skal tilbake i morgen for å se at det ikke er forverret. 

Håper det går greit på kontroll i morgen og at det ikke er forverret. Tiden virkelig snegler seg avgårde nå. Men plutselig sitter vi der😊🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til med innspurt og fødsel, både til deg @Juni15 og @tuppelene!! Tenk så fint det blir (og litt sjokk 😉) når de to jentene deres er kommet. Det blir så fint! Det endrer virkelig alt i livet. Finnes ikke noe finere enn å være mamma 💗. Klem til dere, dere blir veldig fine mødre 👍😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Waldfee skrev:

Masse lykke til med innspurt og fødsel, både til deg @Juni15 og @tuppelene!! Tenk så fint det blir (og litt sjokk 😉) når de to jentene deres er kommet. Det blir så fint! Det endrer virkelig alt i livet. Finnes ikke noe finere enn å være mamma 💗. Klem til dere, dere blir veldig fine mødre 👍😊

Takk snille du💗 Håper alt går bra med dere også🤞🏻😊  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Waldfee skrev:

Masse lykke til med innspurt og fødsel, både til deg @Juni15 og @tuppelene!! Tenk så fint det blir (og litt sjokk 😉) når de to jentene deres er kommet. Det blir så fint! Det endrer virkelig alt i livet. Finnes ikke noe finere enn å være mamma 💗. Klem til dere, dere blir veldig fine mødre 👍😊

Tusen takk, og lykke til med forsøket som kommer 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38+1:

Oppfølging hos jordmor i dag på grunn av blodtrykket. Overtrykket var igjen steget til 140, samme som jeg hadde da jeg var på Ahus på fredag. Men undertrykket, som er det de er mest redd for, var bare på 75, så det var lavere enn både fredag og mandag. Litt protein i urinen, men ikke så mye at hun mente jeg trengte å ringe sykehuset. Allikevel ba hun meg være rask med å ringe inn hvis jeg får frontalhodepine, flimring over øynene, «beltestramming» under puppene eller føler meg generelt i dårlig form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj så kjedelig at det ikke bare kan holde seg til normalen. Nå er det ikke lenge igjen til mandag for dere😉 De skulle sette i gang da vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...