Gå til innhold

Juni15 venter baby - ICSI


Juni15

Anbefalte innlegg

Nå har jeg lest gjennom hele dagboka di, og dere har jo jammen hatt litt av en reise! Så utrolig moro at det klaffet på første ICSI-forsøk. 😊

Spennende med OUL snart, det er så herlig å få sjekket om alt ser bra ut, og så føler jeg man blir litt ekstra kjent med den lille i magen når man får vite kjønn 💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, Aryamili skrev:

Nå har jeg lest gjennom hele dagboka di, og dere har jo jammen hatt litt av en reise! Så utrolig moro at det klaffet på første ICSI-forsøk. 😊

Spennende med OUL snart, det er så herlig å få sjekket om alt ser bra ut, og så føler jeg man blir litt ekstra kjent med den lille i magen når man får vite kjønn 💜

Så hyggelig at du har tatt deg tiden til å lese igjennom hele dagboka 😍 Det har vært litt av en reise, men heldigvis har vi hatt med oss positiviteten gjennom det hele, og ser tilbake på nye erfaringer.

Det blir så spennende, og som du sier tenker jeg også at man føler man blir enda bedre kjent med den lille. Ikke minst håper jeg det skap bli enklere å bestemme seg for navn når vi vet hva det blir 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.8.2018 den 18.42, blomst12 skrev:

Så deilig med en koselig jordmortime og ikke minst at du hørte hjertelyd:)

Det var såå fint 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16+4: 

Denne helgen har vi handlet inn de første tingene til vår lille baby 💕 Ett bæresjal, Caboo close, som jeg har hørt masse bra om og en stellekommode som jeg har hatt på innkjøpslista. Kjøpte begge delene på Finn.no, og sparte derfor mer enn halv pris på begge to 😄

Planen er å ønske oss en del ting til bursdag (oktober) og jul, av de tingene som ikke koster en formue. Men noe av det andre som jeg tenker å kjøpe etter hvert er bedside crib (muligens brukt, men med ny madrass) og naturligvis vogn. Vognen må vi ta med oss begge bilene til butikken for å teste litt med før vi kjøper. Håper jo på å finne en løsning slik at det både er plass til hundebur og vogn 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Juni15 skrev:

16+4: 

Denne helgen har vi handlet inn de første tingene til vår lille baby 💕 Ett bæresjal, Caboo close, som jeg har hørt masse bra om og en stellekommode som jeg har hatt på innkjøpslista. Kjøpte begge delene på Finn.no, og sparte derfor mer enn halv pris på begge to 😄

Planen er å ønske oss en del ting til bursdag (oktober) og jul, av de tingene som ikke koster en formue. Men noe av det andre som jeg tenker å kjøpe etter hvert er bedside crib (muligens brukt, men med ny madrass) og naturligvis vogn. Vognen må vi ta med oss begge bilene til butikken for å teste litt med før vi kjøper. Håper jo på å finne en løsning slik at det både er plass til hundebur og vogn 😊

Så koselig og begynne med shoppingen😊 jeg har også sett litt på samme bæresjal faktisk. Men ser noen nettsider selger det for 800-1200kr, og mange på finn selger det for 600-700kr🤔 hva ga du? Jeg vil også ha halv pris😅 Vi kikker også litt på finn. Det er mye veldig lite brukt som ser helt nytt ut. Smart å ønske seg ting til jul og bursdag. Det skal vi også😉 Kom nettopp på at jeg skal ønske meg lammeskinn til å ha i vogna. Ellers er det mange strikke damer i slekta som klør i fingrene etter å få vite om de kan strikke blått eller rosa, og ikke bare nøytrale farger😅

Begynte å male baby sengen i helgen, som mor og jeg har brukt. Gleder meg så mye til å begynne å innrede rommet. Men så må jeg vente til snekkeren har byttet vindu på rommet, og vinduene våre er forsinket🤦🏼‍♀️ (Skal bytte på halve huset). Ble så utålmodig nå når jeg vet jeg må vente enda litt til. Haha.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, tuppelene skrev:

Så koselig og begynne med shoppingen😊 jeg har også sett litt på samme bæresjal faktisk. Men ser noen nettsider selger det for 800-1200kr, og mange på finn selger det for 600-700kr🤔 hva ga du? Jeg vil også ha halv pris😅 Vi kikker også litt på finn. Det er mye veldig lite brukt som ser helt nytt ut. Smart å ønske seg ting til jul og bursdag. Det skal vi også😉 Kom nettopp på at jeg skal ønske meg lammeskinn til å ha i vogna. Ellers er det mange strikke damer i slekta som klør i fingrene etter å få vite om de kan strikke blått eller rosa, og ikke bare nøytrale farger😅

Begynte å male baby sengen i helgen, som mor og jeg har brukt. Gleder meg så mye til å begynne å innrede rommet. Men så må jeg vente til snekkeren har byttet vindu på rommet, og vinduene våre er forsinket🤦🏼‍♀️ (Skal bytte på halve huset). Ble så utålmodig nå når jeg vet jeg må vente enda litt til. Haha.. 

Jeg betalte 500kr for bæresjalet, har kjøpt det her på bygda, så sikkert ikke like lett å få solgt det med høyere pris som i Oslo. Sjalet var kjøpt på babyshop i april i år, og fikk med kvittering. Så føler jeg gjorde ett godt kjøp der 😊

Hvordan er maling av sprinkelsenga? Har planer om å gjøre det samme, men har hørt det er en drittjobb 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Juni15 skrev:

Jeg betalte 500kr for bæresjalet, har kjøpt det her på bygda, så sikkert ikke like lett å få solgt det med høyere pris som i Oslo. Sjalet var kjøpt på babyshop i april i år, og fikk med kvittering. Så føler jeg gjorde ett godt kjøp der 😊

Hvordan er maling av sprinkelsenga? Har planer om å gjøre det samme, men har hørt det er en drittjobb 🙈

Det er ikke sprinkelseng men en gammeldags skyveseng. Kan kun bruke den i starten før baby blir aktiv da. Men kommer til å ha den i stua som soveplass der. Jeg har vurdert litt å kjøpe brukt sprinkelseng, men ja, litt skeptisk til malinga. Det går jo på et vis, men om jeg er tålmodig nok😅 det er en annen sak. Har malt trappen hjemme og det blir litt samme sak.. ørten stenger tett i tett. Men det gikk det altså. Brukte tre stjernes gulvmaling og den flyter veldig godt utover og etterlater seg ikke penselstrøk👍

Det var ikke værst pris for nesten nytt😁 Får bare følge litt med. Plutselig dukker det jo opp noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, tuppelene skrev:

Det er ikke sprinkelseng men en gammeldags skyveseng. Kan kun bruke den i starten før baby blir aktiv da. Men kommer til å ha den i stua som soveplass der. Jeg har vurdert litt å kjøpe brukt sprinkelseng, men ja, litt skeptisk til malinga. Det går jo på et vis, men om jeg er tålmodig nok😅 det er en annen sak. Har malt trappen hjemme og det blir litt samme sak.. ørten stenger tett i tett. Men det gikk det altså. Brukte tre stjernes gulvmaling og den flyter veldig godt utover og etterlater seg ikke penselstrøk👍

Det var ikke værst pris for nesten nytt😁 Får bare følge litt med. Plutselig dukker det jo opp noe. 

Ja, det er den tålmodigheta jeg er bekymret for 🙈 planlegger å male den hjemme hos foreldrene mine, i håp om at mamma finner på å male ett ekstra strøk når jeg ikke er der 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Juni15 skrev:

Ja, det er den tålmodigheta jeg er bekymret for 🙈 planlegger å male den hjemme hos foreldrene mine, i håp om at mamma finner på å male ett ekstra strøk når jeg ikke er der 😂

Haha, genialt😂 Er hun som min mor gjør hun sikkert det👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17+0:

I dag har jeg hatt opplæring på ei som skal ta over min tidligere rolle. Helt ut av det blå spurte hun meg når jeg skal ut i permisjon, og jeg ble så satt ut 🙈 burde vel innse nå at det synes, og lurer derfor på hvor mange som mistenker, men ikke tør å spørre. I neste uke har vi et infomøte der høstens planer skal legges frem og nye personer skal presenteres, og vurderer å få sjefen til å også nevne at jeg skal ut i permisjon i januar, så katta er ute av sekken uten at jeg må gjøre det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Juni15 skrev:

17+0:

I dag har jeg hatt opplæring på ei som skal ta over min tidligere rolle. Helt ut av det blå spurte hun meg når jeg skal ut i permisjon, og jeg ble så satt ut 🙈 burde vel innse nå at det synes, og lurer derfor på hvor mange som mistenker, men ikke tør å spørre. I neste uke har vi et infomøte der høstens planer skal legges frem og nye personer skal presenteres, og vurderer å få sjefen til å også nevne at jeg skal ut i permisjon i januar, så katta er ute av sekken uten at jeg må gjøre det selv.

Wii, det er gøy!!! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18+1:

Endelig var dagen kommet, vi har fått se den lille igjen 😍 Kom småløpende og stressa inn på Ahus, da jeg hadde blingset på klokka og samboer hadde hatt mye å gjøre på jobb. Jordmora hadde heldigvis god tid, og gikk igjennom alt og skrev ut haugevis med bilder. Hun hadde problemer med å finne nyrene, og å få målt ett av tverrsnittene på hjertet. Hun var også ganske usikker på kjønn, så var så vidt hun turte å si noe. Men kunne ikke love. Siden hun hadde problemer med å finne noen av organene, hentet hun en mer erfaren jordmor, som fant det hun skulle, og var også helt sikker på kjønn. Og vi venter ei lita jente 💕 termin basert på størrelse sa hun var 24.01, men siden det er IVF og så lite avvik, beholder vi IVF-terminen som er 25.01.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å så herlig med ei lita prinsesse på deg også💖 Veldig bra det ble hentet inn en jordmor til så alt ble sjekket👍 Nå er det bare å sette i gang å lage jente klær. Her strikkes det dus lilla ullbukse idag😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, tuppelene skrev:

Å så herlig med ei lita prinsesse på deg også💖 Veldig bra det ble hentet inn en jordmor til så alt ble sjekket👍 Nå er det bare å sette i gang å lage jente klær. Her strikkes det dus lilla ullbukse idag😉

Ja, er allerede i gang med å sy ulltøy, blant annet i lys lilla 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Juni15 skrev:

Ja, er allerede i gang med å sy ulltøy, blant annet i lys lilla 😍

Herlig💖 veldig gøy og sitte og pusle med disse små størrelsene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh, blir det ei litta jente? Så koselig da 💕Nå er det bare å sette i gang med strikking, sying, handling osv til den lille jenta ;) Herlig! Er formen din bra? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.8.2018 den 11.27, Chickenwings85 skrev:

Åh, blir det ei litta jente? Så koselig da 💕Nå er det bare å sette i gang med strikking, sying, handling osv til den lille jenta ;) Herlig! Er formen din bra? 

Ja 😍 Er allerede i gang med å sy garderoben, masse ull 💕 og noen plagg for å minne oss på vårt lille IVF-mirakel. Har sendt bestilling på strikkeklær til storesøster, og regner med svigermor setter igang produksjonen også 🙈 størsteparten av kjøpeklærne blir nok gaver/arving, men måtte kjøpe noen plagg etter ultralyd forrige uke.

Formen er overraskende bra, i det siste har jeg ikke vært sove-på-sofaen-trøtt etter jobb engang. Eller, det vil si jeg faktisk var sykemeldt i forrige uke pga influensa, så kan hende trøttheten er tilbake etter noen dager på jobb 😬 håper ikke det, for nå i helga har jeg hatt så mye energi 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så koselig å sy💗 det er noe av det jeg virkelig gleder meg til, å sy til en som faktisk skal ha det. Har sydd en del bodyer, som jeg tenker skal bli til et fremtidig mirakel, men blir ikke det samme når man ikke helt vet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.8.2018 den 22.29, bondekone skrev:

Å så koselig å sy💗 det er noe av det jeg virkelig gleder meg til, å sy til en som faktisk skal ha det. Har sydd en del bodyer, som jeg tenker skal bli til et fremtidig mirakel, men blir ikke det samme når man ikke helt vet..

Helt enig, det blir ikke helt det samme når man ikke vet om man får brukt det. Så gøy at det er flere enn meg som deler sygleden da👏🏻 Har du holdt på lenge? Selv begynte jeg å sy for snart tre år siden, da jeg fikk nyheten om at jeg skulle bli tante for første gang. Har siden sydd masse baby- og barneklær, og også litt til voksen (meg selv, samboer, venninner og familie) 😍

Håper det snart blir din tur til å sy til en liten en, fant dagboken din i går og leste igjennom. Spennende i morgen hva testen viser, og eventuelt hvordan veien videre blir etter et legebesøk 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...