Gå til innhold

Juni15 venter baby - ICSI


Juni15

Anbefalte innlegg

10+3:

Endelig turte jeg å tråkke på vekta igjen, har ikke gjort det siden noen dager etter at jeg testet positiv. Var redd jeg hadde gått opp ganske mye, uten å vite hva «mye» var. Men så ble jeg egentlig ganske letta da det «bare» var 2 kg mer. Synes det egentlig er ganske greit når jeg har vært ganske sløv med å spise sunt, og heller ikke trent noe særlig (bare noen litt lengre turer med hunden når formen har tillatt det). Håper dette var motivasjonen jeg trengte for å spise litt bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heiii 👋 

Lenge siden sist! Gratulerer med bankende hjerte på TUL! Her ser jeg at ukene har gått fremover, så utrolig god følelse at alt er bra med deg og babyen i magen. Ikke minst, så bra at formen begynner å bli bedre :) Ikke lenge til du er 12 uker og over den magiske grensen nå, fantastisk! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å se deg igjen, @Chickenwings85 😄 Og bra at alt er strålende. 

Her er formen ganske bra for tiden, og enda godt er det, siden vi har startet ferie og forsøker å male ferdig huset 🙈 reiser bort en uke fra helgen, så det blir spennende å se hvordan det blir, med en litt lang flytur og varme dager (forøvrig er det jo ganske varmt her også, så kanskje ikke så forskjell). Det blir også vår siste ferietur til utlandet før vi er en familie på tre, så det er jo selvfølgelig kos å tenke på 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, så bra. Maling, sol og ferie- da fortjener du at formen er tipptopp! 

Jeg hadde og en lang flytur nå når jeg var på ferie. Husk støttestrømpe, drikk masse vann og beveg deg innimellom 👍🏼

Det er rart å skulle være på en siste ferietur som to, prøv å nyt det. Neste ferie blir det mer enn nok å henge fingrene i sikkert 😂 Jeg gleeeder meg!! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Chickenwings85 Støttestrømpene er funnet frem 😄

Ferien er dog ikke alene oss to, vi reiser med svigerfamilien som er mellom 2 og 80 år, men det blir selvfølgelig noe helt annet når vi har en liten småtass selv 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11+2:

På onsdag (11+0) hadde jeg første svangerskapskontroll. Lite typisk meg, klarte jeg å møte opp på feil legesenter, da det er min første time etter at vi flyttet hit. Satt på venterommet og irriterte meg over at de gikk over tiden, som alltid skjer i helsevesenet, da jeg plutselig oppdaget at jeg skulle vært et annet sted. Heldigvis var det rett i nærheten, så da jeg kom på rett plass var jeg bare nødt til å vente litt før de kunne ta meg inn, 40 minutter for sent 🙈 så ble en veeeldig hurtig time, hvor legen laget helseskjema og søkte fødeplass, og deretter tok blodprøver og alt det der på laben. Har jo jordmortime om 5 uker, så tenker det ikke er krise at det ikke ble så mye prating.

Ellers har vi pratet en del om navn i det siste, og merker det er vanskelig. Vi har noen få navn som begge liker, men ingen som føles ut som det rette. Det er jo lenge til uansett, men liker å ha sånt klart tidlig 😄 selv om vi ikke kunne bestemt noe før man faktisk vet kjønn.

Dessverre har jeg allerede vokst ut av mange av klærne mine, det merkes faktisk mest over lår/hofte. Så er vel et resultat av lite trening og mye hormoner de siste månedene. Så nå har jeg vært og shoppet litt for å ha tøy som kan bli med på ferie 🏝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra det ordnet seg med kontroll selv om den ble veldig kort. Da blir det fint med jordmor time om 5 uker, for de har som regel god tid og det er veldig godt 😉 Ja, den kroppen er i stadig endring, kjenner veldig på at det har blitt mye mindre bevegelse de siste tre månedene altså. Heldigvis har jeg mange vide plagg, men skal selv på shopping i morgen for å handle inn litt mere passende klær til ferien. Håper du får en knall fin ferie sørover 😎☀️ Masse is og bading er godt for magen 😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12+0:

Hvor har tiden blitt av? Allerede tolv fullgåtte uker 😍 det begynner å gå mer og mer opp for oss, og jeg tenker mye på hva slags utstyr som må handles. Ingenting er kjøpt enda, men det kribler i fingrene. Allikevel er det unødvendig å fylle opp huset allerede, når det fortsatt er ett halvt år igjen 🙈

Ferietur går bra, det er varmt, så jeg holder meg mest i skyggen. Blir så lett brent, at det er noe jeg egentlig alltid bør gjøre 😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp hurra for 12 uker💗 Er det ikke herlig! Har dere fortalt feriefølget i forkant av turen? Bra det går bra nede i varmere strøk. Her er også skyggen og anbefalle om dagen☀️ Kos deg videre på tur😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, tuppelene skrev:

Hipp hurra for 12 uker💗 Er det ikke herlig! Har dere fortalt feriefølget i forkant av turen? Bra det går bra nede i varmere strøk. Her er også skyggen og anbefalle om dagen☀️ Kos deg videre på tur😎

Ja, de aller fleste har visst det siden vi testet positivt, og de resterende hadde visst vært nysgjerrig og spurt svigers for noen uker siden. Så de visste det også da vi kom hit 😊 om noen uker skal vi i bryllup til enda mer familie, så da kommer vi nok til å fortelle til de vi møter 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER med 12 fullgåtte uker. Den milepælen der er en så utrolig herlig følelse ❤️ Har du planer videre for når det blir neste ultralyd? Blir du å vente til OUL på sykehuset? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.7.2018 den 14.07, Chickenwings85 skrev:

GRATULERER med 12 fullgåtte uker. Den milepælen der er en så utrolig herlig følelse ❤️ Har du planer videre for når det blir neste ultralyd? Blir du å vente til OUL på sykehuset? :) 

Lurer på om vi holder oss til OUL 😊 ellers «må» det bli til uken som kommer, når vi har kommet hjem fra ferie og fortsatt har fri. Men har litt planer for uka som gjør at det kanskje blir litt stress, så får ta det litt som det kommer 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Juni15 skrev:

Lurer på om vi holder oss til OUL 😊 ellers «må» det bli til uken som kommer, når vi har kommet hjem fra ferie og fortsatt har fri. Men har litt planer for uka som gjør at det kanskje blir litt stress, så får ta det litt som det kommer 😄

Jaja, men ikke lenge til OUL nå da. Tida kommer til å gå fort! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Chickenwings85 skrev:

Jaja, men ikke lenge til OUL nå da. Tida kommer til å gå fort! 😊

Regner med at det blir i slutten av august 👏🏻 Spent på om jeg har fått innkalling i posten mens jeg har vært på ferie, eller om det er litt tidlig enda. Venter spent 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Juni15 skrev:

Regner med at det blir i slutten av august 👏🏻 Spent på om jeg har fått innkalling i posten mens jeg har vært på ferie, eller om det er litt tidlig enda. Venter spent 😍

Tror innkallingen din vil komme opp under journal dokumenter på minjournal.no. Jeg ser der at den jeg fikk fra feil sykehus har kommet inn der. Jeg har ikke fått innkalling enda, mistenker noe surr i blanding med ferieavvikling. Håper du får svar snart da🤞🏻🤞🏻🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

41 minutter siden, tuppelene skrev:

Tror innkallingen din vil komme opp under journal dokumenter på minjournal.no. Jeg ser der at den jeg fikk fra feil sykehus har kommet inn der. Jeg har ikke fått innkalling enda, mistenker noe surr i blanding med ferieavvikling. Håper du får svar snart da🤞🏻🤞🏻🤞🏻

Tror minjournal.no bare gjelder OUS (Oslo) og Østfold, står det ved innlogging. Er vel derfor den som er feil for deg ligger der, siden det var i Østfold? 😊 fant i hvert fall ingenting der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Juni15 skrev:

Tror minjournal.no bare gjelder OUS (Oslo) og Østfold, står det ved innlogging. Er vel derfor den som er feil for deg ligger der, siden det var i Østfold? 😊 fant i hvert fall ingenting der.

Ahaaaa... Men mens jeg sto i tlf kø sa de at jeg kunne endre timeavtale inne på minjournal🤔 Kanskje de bare bruker noen av tjenestene der, ikke vet jeg. Synd ikke alle kan bruke det samme, hadde vært så enkelt for oss. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12+3:

Innkalling til OUL lå i posten når vi kom hjem fra ferie i går 😍 23. august skal vi få se vår lille skatt, og forhåpentligvis få vite om vi venter en gutt eller jente 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Juni15 skrev:

12+3:

Innkalling til OUL lå i posten når vi kom hjem fra ferie i går 😍 23. august skal vi få se vår lille skatt, og forhåpentligvis få vite om vi venter en gutt eller jente 💕

Å så herlig💗 nå går det fort fremover synes jeg😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...