Gå til innhold

Juni15 venter baby - ICSI


Juni15

Anbefalte innlegg

12 dpo:

Det nærmer seg testdag, men i dag har jeg en dårlig følelse. Våknet i natt av magesmerter som pleier å komme dagen før/samme dag som mensen kommer. Så er redd det ikke blir noen testing i morgen 😭 Det var ikke sånn dette forsøket skulle ende! Men heldigvis ikke sett noe blod enda, så fortsetter å krysse fingrene for at det går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Juni15 skrev:

12 dpo:

Det nærmer seg testdag, men i dag har jeg en dårlig følelse. Våknet i natt av magesmerter som pleier å komme dagen før/samme dag som mensen kommer. Så er redd det ikke blir noen testing i morgen 😭 Det var ikke sånn dette forsøket skulle ende! Men heldigvis ikke sett noe blod enda, så fortsetter å krysse fingrene for at det går bra.

Ååå slik er så skummelt. Krysser fingrene for at mensen holder seg langt unna! Jeg våknet også en natt med skikkelige magesmerter, men husker ikke hvilken dpo-dag det var, men tror det var etter det i teorien skulle festet seg. Kan sjekke når jeg kommer hjem, for jeg har skrevet det opp i en bok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, tuppelene skrev:

Ååå slik er så skummelt. Krysser fingrene for at mensen holder seg langt unna! Jeg våknet også en natt med skikkelige magesmerter, men husker ikke hvilken dpo-dag det var, men tror det var etter det i teorien skulle festet seg. Kan sjekke når jeg kommer hjem, for jeg har skrevet det opp i en bok. 

Ja, veldig skummelt. Så nå løper jeg på do oftere enn vanlig, for å sjekke at det ikke er noe der 🙈 så langt, så godt 🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er en dobbelpakning CB digital kjøpt inn. Så må bare mensen holde seg vekke, og tålmodigheten vente i ett døgn 🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Juni15 skrev:

Nå er en dobbelpakning CB digital kjøpt inn. Så må bare mensen holde seg vekke, og tålmodigheten vente i ett døgn 🤞🏻

Åh, ventetid.. det er noe av det værste jeg vet. Nå må mensen holde seg unna ja!  Sjekket opp i boken min og det var natt til og litt innimellom utover 9 dpo jeg hadde vondt. Står også at jeg følte meg litt øm i livmora 10 dpo, gudene vet åssen jeg følte det når jeg ser tilbake på det men😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, tuppelene skrev:

Åh, ventetid.. det er noe av det værste jeg vet. Nå må mensen holde seg unna ja!  Sjekket opp i boken min og det var natt til og litt innimellom utover 9 dpo jeg hadde vondt. Står også at jeg følte meg litt øm i livmora 10 dpo, gudene vet åssen jeg følte det når jeg ser tilbake på det men😅 

Så litt tidligere enn meg da. Hmm. Får bare se i morgen, det blir enten himmel eller helvete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 dpo:

Magesmerter i natt også :( men fortsatt ingen blodspor. Var så ille at jeg var nødt til å ta en Paracet i natt. Jeg har forberedt både samboer og meg selv på negativ test i ettermiddag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Juni15 skrev:

13 dpo:

🤰🏽💕 Håper det varer!

53D963C9-7C12-4D0A-A866-63889152F54D.jpeg

Ååååå Gratulerer❤️ Og masse hcg når den viser 2-3😉🤰🏼 Spennende tider i møte. La det gå hele veien for oss alle nå🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, masse positive tester her inne om dagen jo. SÅ GØY! Gratulerer med positiv test:yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, begge felte tårer da vi så resultatet. Hadde forberedt hverandre på at den skulle være negativ, så dette var virkelig stas 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, blomst12 skrev:

Gratulerer :):)

Tusen takk 😊 aldri hatt en eneste positiv test i hele mitt liv, så dette er stort. Men er redd for alt som kan skje de neste ukene, tror jeg har lest for mye om SA, MA, BO og eux. Så lurer på om jeg må holde meg litt unna KG fremover 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Komisk at de på IVF-telefonen sier se har telefontid fra 12-15 alle hverdager når klokken er 12:10 😡 bare svar eller la meg bli ringt opp igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 dpo / 4+0:

Blodprøven viste HCG på 194, som var veldig bra i følge sykepleier :nordvesta: Fått time til TUL 14. juni, så dette blir fire lange uker 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, Juni15 skrev:

14 dpo / 4+0:

Blodprøven viste HCG på 194, som var veldig bra i følge sykepleier :nordvesta: Fått time til TUL 14. juni, så dette blir fire lange uker 🙈

Så bra! :yvonne:  Disse ukene går fryktelig sakte innimellom altså.. Det er bare å fylle opp timeplanen med det du orker ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! :) Husker jeg også hadde skikkelig menssmerter da jeg testet positivt! En deilig overraskelse :nori:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, tuppelene skrev:

Så bra! :yvonne:  Disse ukene går fryktelig sakte innimellom altså.. Det er bare å fylle opp timeplanen med det du orker ;) 

Ja, må prøve å fylle opp litt. Har jo egentlig syntes hele prosessen har gått raskere enn forventet, så håper det fortsetter slik. Du går jo midt oppi ventingen på TUL selv :) 

16 minutter siden, tweet skrev:

Gratulerer! :) Husker jeg også hadde skikkelig menssmerter da jeg testet positivt! En deilig overraskelse :nori:

Tusen takk, godt å høre at det er flere som har opplevd menssmerter som gravid (tenk at jeg kan kalle meg det nå 🙈) Kan leve med det så lenge det kommer en premie i enden.

 

Sykepleieren var ganske søt da. De ringte tilbake litt før kl 13 (etter at de endelig åpnet telefonen kl 12:20), men resultatene var ikke klare. Så ba hun meg ringe tilbake kl 14-14:30. Så jeg gjorde det, og la igjen telefonnummer (aldri opplevd å komme igjennom den telefonen altså). Rett etterpå ringte de tilbake, ikke fordi jeg var neste i køen, men fordi hun hadde notert ned telefonnummeret mitt og ringte med en gang resultatene var klare 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4+3:

De menslignende smertene har kommet hver dag siden mandag. Ikke nødvendigvis på natten, og ikke like kraftige som de to første nettene. Det er rart å tenke på at vi endelig er gravide, etter nesten tre års prøvetid. Det er så stas. Tenker også litt på alt som kan gå galt, men forsøker å tenke minimalt på det, for å heller ta det som det kommer i så fall.

Ellers fortalte vi foreldre og søsken om graviditeten 16. og 17. mai. Siden alle har visst at vi har vært midt oppi det med forsøket, har de gått og tenkt/lurt mye, og derfor ønsket vi å fortelle med en gang. Har også fortalt til ei god venninne, men resten av venninnegjengen som har visst om forsøket tror jeg at jeg venter litt med. To av venninnene til ei av de har nylig blitt gravide, og hun har fortalt det til oss (som er en annen venninnegjeng) ganske tidlig med «ikke si at jeg har fortalt dere det». Så stoler ikke helt på at hun ikke forteller om meg videre, om hun får vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...