Gå til innhold

BUSK - noe for deg?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får jeg henge meg på?

Det skrangler litt her også. Har allerede kuttet pillen (venter på 1. mens..) og skulle vi være så heldig med en befruktning før bryllupet gjør ikke det noe.. :D Men det tar vel litt tid før systemet blir "funksjonelt" igjen. :hoho: Så tipper at 2006 blir det mest reelle tidspunktet å ønske en liten beibis velkommen til verden..

Skrevet
Det er noe som skrangler her også! Men vi skal vente til bryllupsnatta. Eller? :sjarmor:

Er liksom ikke sånn at vi er så veldig forsiktige da... men litt... Passer littebitt dårlig å bli gravid akkurat nå for min del, for da kommer jeg meg aldri inn i kjolen min.. He,he..

Men 2006 baby er jeg med på! Mannen min vel vel ha barn NÅ, ja akkurat NÅ! :hoppe:

Skrevet

Oppdatering er underveis...

Skal si vi begynner å bli mange som håper på en 2006-baby! :wink:

Skrevet

I går traff jeg min datters eks, og han har nettopp blitt pappa. Han strålte som en sol, og jeg ble veeeldig misunnelig. Jeg sa til ham at det skulle egentlig ha vært MITT barnebarn, da trakk han beklagende på skuldrene og sa: "Jammen, jeg fikk jo skyven!"

:hoho: og :veldigsur:

Skrevet

Hørte eg nokon sei baby-sjuk!??!?? Her, her her!!!!! Det rislar og rasler, men her i gården blir det nok ikkje nokon unnfangelse før august 2009 (!), og ein liten Andreas eller Sigrid i mai 2010.... Lenge til ja....

Men, eg GLEDAR meg!

Skrevet

Henger meg på her, jeg.... :-) Sluttet på pillen for en stund siden, men har ingen planer om å bli gravid FØR bryllupet....selv om det ikke hadde vært noen katastrofe.... :wink: Men kondom er dødskjedelig!!!!!!!!! :tunge1: Satser på en liten ca. 1 år etter bryllupet...Hadde passet fint.... :wink:

Skrevet

Henger meg på her jeg også!

Har prøvd på en liten en siden august, men ikke noe resultat ennå. Håper på baby før bryllupet jeg da. :)

Bare sååå babysyk.

Skrevet

Går det ann å henge seg på selv om det er for andre gang eggstokkene risler og rasler ?

Vi satser på en liten en vår/sommer 2006. Har allerede en jente som ble født i 2002 :)

Skrevet

Hei!

Her har jeg et kjempe problem. Ikke vil han gifte seg ( i allefall ikke i løpet av de nærmeste årene) og ikke vil han ha barn selv om han er kjempe glad i sine nieser. Han har 3 nieser og 2 nivøer. Og er kjempe glad i alle, men egne barn vil han ikke ha. Og mine eggstokker slår flikk-flakk tro meg :hoppe: . Hvis jeg må velge så tror jeg tror jeg at jeg gr for barn. Gjerne flere :babygutt::babyjente::babygutt::babyjente::babyjente::babygutt::babyjente: . Alt jeg trenger nå er en fast jobb. Det er faktisk den eneste grunnen han har igjen for ikke å få barn. Det er at jeg ikke har fast jobb, men den saken er snart ute av verden...

Tror faktisk at jeg på en eller annen måte må "lure han, men det føles jo ikke riktig heller..

Noen med råd her inn??? Han vet veldig godt at jeg ønsker me barn og at jeg ikke ønsker å bruke p-piller lenger og han er ikke intressert i kondomer... Hva gjør jeg... :klø: Jeg trenger råd.... Noen med gode råd??? :idesmil:

Skrevet

Er kinkig det der Tulipan...

OG det er jo IKKE bra å skulle lure seg til en graviditet heller! :roll: Det er jo nokså stygt gjort spør du meg... Meeen, bare vent! Han endrer nok mening etterhvert, tror du ikke det?! Når flere og flere rundt han også får barn, så ser han jo fort hva han går glipp av. Dessuten, noen blir jo gravide ved uhell, skulle jeg til å si...så kanskje blir du gravid - og da får nok pipa en annen låt etterhvert!

Håper i alle fall at det ordner seg for deg! :-) Dere!!!

Gjest tulipan (ikke logget inn)
Skrevet

Nei jeg skal ikke lure han, men hva gjør men da når eggstokkene slår flikkflakk????

Jeg skal ikke lure han til å bli pappa. Tenkte jeg skulle slutte med pillen, så får han ta på "regnfrakk" :hoho: dersom han absolutt ikke vil bli pappa... Han har fått flere komentarer som "du er vel klar over at ....... ikke vil leve et helt liv med deg uten å få barn????" og da svarer han "ja jeg vet jo det da...., men ikke i dag"

Har bestemt meg for å ikke mase om noe ekteskap eller baby i det hele tatt hele dette året, for dere skulle sett ansiktet hans da hans mor spurte meg høyt om han hadde fridd til meg enda her om dagen Jeg svarte at du får spørre han selv. Og det gjorde hun. Og svaret var "nå er det litt vel mye press er" ... :sjokkert::sur:

Jeg får ta det som det kommer. Jeg tror rett og slett at han er redd for ansvaret dom et barn fører med seg.

Skrevet

Hvor gamle er dere? Jeg tror og han nok trenger litt tid... Min kjære har jeg måttet bearbeide ganske lenge, han trenger tid for å venne seg til tanken, først med bryllup, og så barn etterhvert.... Ikke mas på han, og hvis noen spør, så bare si at "vi har det ikke travelt", uansett hvor mye eggstokkene dine skrangler.... :ler: Tror menn lett blir litt skremt av sånt, jeg...om de ikke er hekta på barn fra før... :wink:

Gjest tulipan (ikke logget inn)
Skrevet

Jeg er snart 26 og han snart 31. Jeg vil sp gjerne ha barn før jeg er 30 :-x :sur:

Men jeg kan jo ikke fåbarn alene (eller det kan man jo for så vidt :hoho: )

Men som du sier Teddy Tori, vi har jo ikke dårlig tid.

Får trene/øve så lenge :sjarmor:

Men som sagt tidligere, jeg ønsker å slutte med pillen, mn dette har også medisinske årsaker, så får han bruke "regnfrakk"

Skrevet
Er du en kommende brud?

Skrangler du i eggstokkene??

Eller rettere sagt, er du babysyk???

Absolutt ikke babysyk. :)

Tror klokka mi har hengt seg opp eller noe... :ler:

Skrevet

Kan jeg også få bli med?? :)

Er veeldig babysyk, selv om vi tilsammen har 3 barn!!

Men vi har ingen sammen, jeg har ei og han har to fra før.

Skal prøve å unngå å bli gravid før bryllupet,men gjerne så snart som mulig etter det.

Men - jeg må få meg en fast jobb først... Er vanskelig når en er innflytter i en by, og det meste går på kjennskap når de ansetter folk...

Men altså - sannsynligvis 2006-baby her også.

Og Maxine - du er SUPER!!

Du burde vært kalt besteBUSK!! :-)

Du høres ut som den perfekte bestemor - og min mor bor helt i Molde... :wink:

ps, barna våre ser dere på hjemmesidelinkn nederst :)

Skrevet

Jeg gleder meg til vi BUSKE-damene møtes i prøve- og graviditetsforumene om noen måneder/år!! :-) :-) For vår del kommer vi TIDLIGST til å starte prøvingen i slutten av 2005, men det er sannsynlig at vi venter lenger... Det avhenger av om jeg får jobb etter endt utdanning i juni. Og ettersom jeg planlegger å gå hjemme med barnet i noen år, er det nok lurt at jeg tilegner meg mye arbeidserfaring FØR jeg går ut i permisjon, sånn at jeg skal lettere kan få jobb etter permisjonen... men jeg gleder meg og blir glad bare av tanken på at det snart kommer til å skje!!! :hoppe: :hoppe:

Skrevet

Varierer litt her :wink:

Får jo veldig lyst på når vi ser noen skjønne små. Men skal nok vente noen år til ja :)

Skrevet

Får vel melde meg inne her jeg og da,selv om det nok blir noen år til jeg får en liten en...

Må bli ferdig med utdannelsen først, få fast jobb og helst få bygd på huset...

Går på p-sprøyte nå, men kommer til å slutte i god tid... har ikke lyst til å vente alt for lenge når vi først er klare for baby... :)

Skrevet

Absolutt ikke babysyk. :)

Tror klokka mi har hengt seg opp eller noe... :ler:

Tror klokka til Lunacia trenger nye batteri .... gjerne oppladbare :tunge1::ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...