Gå til innhold

Det morsomste med hele Listhaug-saken..


Gjest Optimo

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Man trenger ikke å tilhøre venstresiden for å være for at Listhaug måtte gå. Jeg hadde sansen for Listhaug, men samtidig liker jeg ekstremt dårlig å bli feilinformert. NEI AP er ikke for terrorister, det de ønsker er at domstolen skal være dem som fratar noen det norske statsborgerskapet. Og alt maset om at Ap vil frata Listhaug hennes frihet til å ytre seg, hallo hun ytrer seg jo hele tiden, uten å bli kastet i fengsel, uten å bli torturert! Men å ha en justisminister som igjen og igjen spiller på det mest primitive i oss mennesker, vil i hvert fall ikke jeg ha, selv om jeg tilhører den såkalte høyresiden. Ps, selv om hun ikke lenger er justisminister, så kommer hun til å ytre seg MYE mens hun er på Stortinget, bare vent og se! Og slik var det liksom med den fratatte ytringsfriheten ;) .

Anonymkode: 1e462...057

Takk ab, for et innlegg med mening.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

25 minutter siden, Severus skrev:

Dere er så blinde dere Listhaug folk, Arbeiderpartiet sendte ut like mange ulovlige innvandrere når de satt i regjering. Det krever et flertall i stortinget for å få igjennom saker, så dere trenger ikke å bekymre dere for Rødt sin våte drøm om at alle skal få familiegjenforening. Du må ikke bare ha stemmene til regjeringen for å få igjennom saker, du må også ha stemmene til opposisjonen.

Kan du linke til tall som bekrefter dette?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man trenger ikke å tilhøre venstresiden for å være for at Listhaug måtte gå. Jeg hadde sansen for Listhaug, men samtidig liker jeg ekstremt dårlig å bli feilinformert. NEI AP er ikke for terrorister, det de ønsker er at domstolen skal være dem som fratar noen det norske statsborgerskapet. Og alt maset om at Ap vil frata Listhaug hennes frihet til å ytre seg, hallo hun ytrer seg jo hele tiden, uten å bli kastet i fengsel, uten å bli torturert! Men å ha en justisminister som igjen og igjen spiller på det mest primitive i oss mennesker, vil i hvert fall ikke jeg ha, selv om jeg tilhører den såkalte høyresiden. Ps, selv om hun ikke lenger er justisminister, så kommer hun til å ytre seg MYE mens hun er på Stortinget, bare vent og se! Og slik var det liksom med den fratatte ytringsfriheten ;) .

Anonymkode: 1e462...057

Hva har hun feilinformert om?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg synes hele saken er skremmende. Det er skremmende hvor mange som mener sterkt uten å ha satt seg inn i saken. Det er skremmende hvor mange som gjentar de samme feilaktige argumentene selv om de beviselig er feil og det blir påvist mange ganger. Det er for mange som har bestemt seg på forhånd og tviholder på sin sannhet uansett hva de hører. Det er for mange som tar utgangspunkt i at politikerne til partiet de sympatiserer med ikke gjør feil. Og det er for mange som tolker politikerne til andre partier på en verst mulig måte. Det er for mange som ikke er kompetente til å ha en rasjonell og saklig mening.

Det er nesten så det kunne være fristende å fjerne allmenn stemmerett og innføre det opplyste enevelde.

Anonymkode: 299d2...55d

Vi trenger ikke fjerne stemmeretten, det holdet at vi ble kvitt Listhaug som justisminister. 

Det er heldigvis ingen menneskerett å være justisminister selv om enkelte virker å tro det. 

Anonymkode: b4473...53e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt søtt å se alle de som tror AP er for alt som SV og Rødt er for, helt ærlig så er AP like konservative i flere saker som Høyre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det morsomme er at venstresiden tror de at den "butthurte frp-klanen" er i mindretall. Se på Trædal i Dagsnytt atten i går, snakker som om alternative medier har vokst fram og nærmest tvunget seg på folk mot deres vilje. 

Stemningen blant folk går mot høyre, det er bare venstresiden som er trege med skjønne det. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Manolo skrev:

Det morsomme er at venstresiden tror de at den "butthurte frp-klanen" er i mindretall. Se på Trædal i Dagsnytt atten i går, snakker som om alternative medier har vokst fram og nærmest tvunget seg på folk mot deres vilje. 

Stemningen blant folk går mot høyre, det er bare venstresiden som er trege med skjønne det. 

Folk går mot anstendighet. Heldigvis. 

Anonymkode: ab9de...5fc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at dere får underholdning på et forum da. Har ikke fått med meg så mye av Listhaug saken. Har hun gjort noe fælt? Kanskje like greit jeg holder meg unna politikk diskusjoner så jeg ikke sprekker. Eneste jeg er opptatt av innen politikk er nok innvandring! Hjelp eget land først og fremst. Nok av barn og voksne som lider i Norge også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Axl skrev:

Så koselig at dere får underholdning på et forum da. Har ikke fått med meg så mye av Listhaug saken. Har hun gjort noe fælt? Kanskje like greit jeg holder meg unna politikk diskusjoner så jeg ikke sprekker. Eneste jeg er opptatt av innen politikk er nok innvandring! Hjelp eget land først og fremst. Nok av barn og voksne som lider i Norge også. 

Er det noe du lurer på, kanskje? Siden du er her :)

Anonymkode: ab9de...5fc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er det noe du lurer på, kanskje? Siden du er her :)

Anonymkode: ab9de...5fc

Ja hva har hun gjort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Axl skrev:

Ja hva har hun gjort

Skrevet et innlegg på FB om at Arbeiderpartiet er for at terrorister får gå fritt i Norge. Når deres forslag om å ta fra folk statsborgerskapet uten rettssak ikke gikk igjennom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Axl skrev:

Ja hva har hun gjort

Flertallet på Stortinget mener hun har spredd konspirasjonsteorier om hva Arbeiderpartiet står for i et Facebook-innlegg. 

Anonymkode: ab9de...5fc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flertallet på Stortinget mener hun har spredd konspirasjonsteorier om hva Arbeiderpartiet står for i et Facebook-innlegg. 

Anonymkode: ab9de...5fc

Dette er ikke en ting man kan mene. Det er enten eller, og må baseres på faktiske forhold. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Axl skrev:

Ja det var jo noe å lage en stor sak av..

Ja, å spre konspirasjonsteorier er ikke noe Stortinget tar lett på...

Anonymkode: ab9de...5fc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N-Nøff

"Vi skal stå imot mobbing"

Hva sa du? Var du sosialist? Hvorfor mobber du, da? Ikke ekte sosialist kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan er det en konspirasjonsteori at Ap stemte imot å ta fra fremmedkrigere det norske statsborgerskapet, ergo de får fortsette å gå rundt i norske gater? Var det ikke det som skjedde? 

Please explain. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det morsomste er vel at Sandberg fungerer som ny justisminister. Den velartiklulerte silketungen som alltid uttaler seg diplomatisk og med riktig etikette:nori:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Husholdning1 skrev:

Dette er ikke en ting man kan mene. Det er enten eller, og må baseres på faktiske forhold. 

Vel, partene er ikke enige. Listhaug uttalte i dag at hun har opplevd prosessen som et forsøk på å kneble hennes ytringsfrihet. Mens Stortingets flertall mener Listhaug har uttalt seg feilaktig og spekulativt om hva Arbeiderpartiet står for når det gjelder terrorbekjempelse. Jeg prøver bare å forklare hva som er sakens kjerne, ikke å si hva som er riktig. 

Anonymkode: ab9de...5fc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Jeg synes det morsomme er at hun i sitt spill har spilt seg selv ut av eb ministerpost :fnise:

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...