Gå til innhold

Take away drikke/mat. Tenker du over at det forsøpler?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå skal ikke jeg skryte og si at jeg aldri har gjort dette. Har kjøpt "to go Kaffe" mange ganger. Jeg har også vasket koppen og brukt den på nytt for å ikke ta nye pappkopper. Men lar dere være å kjøpe take away, pga søppla? 

Anonymkode: f904a...fac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, tar gjerne takeaway innimellom, og sorterer så godt jeg kan når det går i søpla. Noen ganger er det greit å hente middag som andre har laget, tenker ikke over at det forsøpler mer enn annen søppel generelt.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Middagen du kjøper kommer jo også innepakket i plast. Kjøttet er pakket inn, risen er pakket inn, grønnsakene legges i plast. Er det virkelig verre med takeout?

Anonymkode: df5ec...bae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, GammelSierraFan skrev:

Nei, tar gjerne takeaway innimellom, og sorterer så godt jeg kan når det går i søpla. Noen ganger er det greit å hente middag som andre har laget, tenker ikke over at det forsøpler mer enn annen søppel generelt.  

Tenk hvis alle en dag, absolutt over alt lot være å kjøpe takeaway kaffe. Hvor mange pappkopper ville vært spart da? Mange!!

Anonymkode: f904a...fac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror egentlig at yoghurt er et større problem :P Hvor mange kjøper vel ikke en skyr, synnøve finden gresk yoghurt, eller proteinpudding på farten? 

Anonymkode: 0dbc0...764

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenk hvis alle en dag, absolutt over alt lot være å kjøpe takeaway kaffe. Hvor mange pappkopper ville vært spart da? Mange!!

Anonymkode: f904a...fac

Det er sant. Nå foretrekker jeg dog å ta meg tid til å ta en kaffe på kafe, i ordentlig porselenskrus jeg da, hadde flere gjort det samme ville det vært mange papp- og isopor beger spart. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...