Gå til innhold

Ulrikke Falch


boski

Anbefalte innlegg

48 minutter siden, OppNedPåAlt skrev:

Jojo men hvorfor? Vil hun ikke stå for det hun står?

Nei selvfølgelig vil hun ikke det. Har du sett videoen? Det ligger en link på side to av tråden. Jeg syntes den var stas og jeg liker at det finnes slike som tappelino som kan avsløre slike som Ulrikke.

Hvordan kan en person hvis eneste kunnskap er å være skuespiller påstå at hun skal forandre verden? Du skjønner vel selv at for slike som Ulrikke er det mye lettere å mene hva andre skal mene enn hva en selv skal mene.

Endret av waco
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun er en naiv person som ønsker at ting skal bli bedre, men som er dårlig på å forstå mennesker og samfunn. Hun ser nok ikke den destruktive siden av den nye kjæresten sin, som en del andre kvinner som blir sammen med menn som behandler dem dårlig. 

Har ikke noe imot henne personlig, hun er naiv og vil lide for det personlig, dessverre. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Korpsnerden skrev:

Hvis det ikke funker med Henrik så er jo Frank Løke nyskilt. De er like "passende" for en feminist begge to. 

Han holder jo på med hun Helene fra ex on the beach.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Korpsnerden skrev:

Joda, men det varer neppe lenge 🙊

Det har du nok rett i, - det varer sjeldent lenge når den ene er dobbelt så gammel som den andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, loveisland' skrev:

Den forklarte saken veldig godt. Jeg ble skikkelig provosert over kronikken fra Marie Røssland... 

Enig!

Jeg kan ikke fatte hvordan et menneske med normal IQ kan fremstille den kritikken mot Falch sånn  "jasså, hun får ikke lov til å ha en kjekk kjæreste siden hun er feminist altså! " :daane:

 

Endret av Jr.Garcon
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, waco skrev:

Nei selvfølgelig vil hun ikke det. Har du sett videoen? Det ligger en link på side to av tråden. Jeg syntes den var stas og jeg liker at det finnes slike som tappelino som kan avsløre slike som Ulrikke.

Tappelino har da null troverdighet, blir som å bruke satiriks som sin kilde til nyheter. Bare at Tappelino lyver, kommer med svært grove anklager mot personer og ikke helt får til det med satire. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, OppNedPåAlt skrev:

Men sånn, hvorfor sletter hun feministpostene på Instagram? Jo, troverdigheten hennes har falt etter Henrik, men faller den ikke enda mer nå når hun viser at det å være feminist bare var en fase?🤔

Fordi hun er avslørt som en dobbeltmoralsk hykler og forsøker å redde restene av ryktet sitt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Migle90 skrev:

Tappelino har da null troverdighet, blir som å bruke satiriks som sin kilde til nyheter. Bare at Tappelino lyver, kommer med svært grove anklager mot personer og ikke helt får til det med satire. 

Har du sett videoen? Han lyver nok mye ellers, men i denne er han kritisk til uf og uttrykket sin mening om det, og det får han vel gjøre som han vil med, som alle sndre. Tviler på at det er derfor hu har sletta instaposter,da..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, hind skrev:

Så så. Dere er nå ikke akkurat påfallende mye mer dype enn jentene 😆

Whoosh sa det mens poenget fløy rett over hodet på deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Migle90 skrev:

Tappelino har da null troverdighet, blir som å bruke satiriks som sin kilde til nyheter. Bare at Tappelino lyver, kommer med svært grove anklager mot personer og ikke helt får til det med satire. 

Bare fortell hva du er uenig i med Ulrikke Videoen fra tappelino.

Du har sikkert sett videon selv og da har du selvfølgelig funnet noen feil? Det er bare å nevne noen!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, waco skrev:

Bare fortell hva du er uenig i med Ulrikke Videoen fra tappelino.

Du har sikkert sett videon selv og da har du selvfølgelig funnet noen feil? Det er bare å nevne noen!

At han ikke lyver i denne videoen gjør han ikke mer troverdig, og jeg har ingen ønsker om å gi han mer views. Ut i fra det lille jeg har sett av Ulrikke, tviler jeg ikke på ar det finnes noe å kritisere henne for. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er enig i at de er et uventet par, men helt ærlig; synes dette «fenomenet» har blitt diskutert ihjel nå. Hun er en ung jente som enda har mye å lære og erfare. Synes også at det er ugreit av media å angripe henne så kraftig. 

Sånn ellers, denne Tappelinoen er så forkastelig på så mange måter, jeg vil heller ikke gi den mannen noen views. 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Metterette skrev:

Synes også at det er ugreit av media å angripe henne så kraftig.

Hun har vel ikke syntes medias oppmerksomhet har vært så kjip når hun har forsøkt å fronte nyfeminismen sin, så det blir for søkt å klage på media når de stiller spørsmål ved hvordan hun da kan bli sammen med en slik person i etterkant.

Gjør som jeg sier, ikke som jeg gjør, kaller vi den oppførselen på voksenspråket.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Metterette skrev:

Er enig i at de er et uventet par, men helt ærlig; synes dette «fenomenet» har blitt diskutert ihjel nå. Hun er en ung jente som enda har mye å lære og erfare. Synes også at det er ugreit av media å angripe henne så kraftig. 

Sånn ellers, denne Tappelinoen er så forkastelig på så mange måter, jeg vil heller ikke gi den mannen noen views. 

 

Men hva er greia med Tappelino? Kjenner ikke til han og hva han gjør/sier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...