Gå til innhold

Ulrikke Falch


boski

Anbefalte innlegg

Gjest brontosaurus
7 minutter siden, nirvania skrev:

Litt spesielt at ulrikke som er så feminist har latt seg underkue av en mann. Trist er det uansett, feminist eller ikke. Har ventet lenge på dette breakupet, de passet bare så ikke sammen på mange måter etter hva jeg har fått inntrykk av. 

Det skjer uten at man merker det. Men én dag ser man at det har gått for langt. Det er ikke spesielt, det kan skje hvem som helst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Samme skrev:

Sant nok.

Jeg hørte før fredagen at det var slutt. Noen dager før sluttet begge og følge hverandre på insta og det ble spekulasjoner på jodel feks. Så var vel rundt den tiden. Kanskje blitt ekstra forbannet når hun nå får høre ting i ettertid i tillegg? Kommer vel med noe svar i en podcast snart uansett, hehe.

Ok, jeg har ingen aning om annet enn det som kom fram i dag 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, nirvania skrev:

Litt spesielt at ulrikke som er så feminist har latt seg underkue av en mann. Trist er det uansett, feminist eller ikke. Har ventet lenge på dette breakupet, de passet bare så ikke sammen på mange måter etter hva jeg har fått inntrykk av. 

Dessverre skjer dette gradvis. Og hun var forelsket, trodde sikker hun kunne "redde/hjelpe" han. Mange oppegående kvinner har gått i den fella....

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Perle skrev:

Jeg forstår ikke greia med at hun skal være så forbasket «oppvakt/oppegående» bare fordi hun har tre valker på magen, og PK-meninger?!?

Hun er virkelig ikke noe geni. Unge bør seriøst utvide horisonten sin når det kommer til forbilder. 

 

Enig. Alt hun har gjort er da bare å gjenta Tumblr-retorikk? Når hun først blir stilt til veggs og utfordret, går hun bare til det å "sende" følgerne sine på folk? (Mads Hansen). Stilte f.eks i debatten, og ropte etter nye regler for bloggere, uten en gang å sette seg inn i nåværende regler, samt å ikke ha egne forslag til regler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Shit så lei jeg er av at jenter som sier offentlig at de har blitt behandlet dårlig er de som får all hets, mens han som faktisk behandlet dem som dritt aldri får noe kritikk. Så det samme når Lisa Tønne snakket om i podcast at mannen var utro. Velger å tro på Ulrikke til jeg får bevis om noe annet. Og hvem bestemte at alle som er utro eller er elendige kjærester på andre måter skal beskyttes og at ingen skal få vite om det? Hvorfor er det sånn?

Endret av SoftKitty
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henrik er råstilig. Willem Dafoe jr med David Beckham-stemme. Det lukter sour grapes lang vei av kontoen til Ulrikke. Tror den som kommer best ut av dette er den som velger å holde mest mulig kjeft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Perle skrev:

Glad jeg fikk være ung, full og dum med 160 tegn til rådighet på min Nokia 3210.

Ja, vi har vel alle vært litt dumme og litt sinnsyke i gjerningsøyeblikket - men som oftest gikk det kun utover den det gjaldt og ikke hele verden.. Håper det er PR jeg også ellers ødelegger Ulrikke mye for seg selv her. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brontosaurus

Hun har ikke "tapt seg" i mine øyne. Hun er bare enda mer menneskelig. Jeg har selv vært der hun er, og finner det ikke i meg å dømme henne. Det er en slags form for desperasjon. Folk tenker ikke alltid klart når de er fortvilet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri skjønt dette med at man blir mer menneskelig av å dele alt fra bruddet på sosiale medier. Selv har jeg aldri hengt ut eksene på sosiale medier og jeg føler meg ikke mindre som et menneske av denne grunn.

Jeg har da fortsatt mulighet til å føle selv om jeg ikke deler alt med en million andre.

Endret av SVK
  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som hun har mista det litt. Kjærlighet gjør blind osv. Jeg hadde virkelig sansen for UF, men så ble hun litt for høy på pæra og hyklersk for min del. Følger henne ikke lengre på SoMe heller. Håper hun klarer å ro seg inn igjen for hun er/var en viktig stemme for mange, før hun mista det. Hun må komme ned på jorda igjen.

Mulig det er OT, men jeg har også fått mer sansen for Ullebø. Og det starta med debatten på nrk, der jeg faktisk ble skuffa over Ulrikke. KU har virkelig vokst, i motsetning til UF. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Perle said:

Glad jeg fikk være ung, full og dum ifred med mine 160 tegn til rådighet på en Nokia 3210.

Hehe, ja, jeg syntes egentlig mer synd på disse unge jentene (og guttene for så vidt, men de engasjerer seg oftere i tull og skøy som ofte ikke påvirker fremtiden så mye selv om de var dust) som er kjente i media, bloggere eller hva de er. Ikke spesielt smarte og har ikke utviklet evnen til å tenke i mer komplekse konsekvenser og verdier. De er litt som barn som løper rundt og tror de gjør noe bra eller kult, men så er det bare veldig mye de ikke forstår. Samtidig sitter alle bedreviterne og kritikerne hjemme og shitter dem ned og forteller dem hvor fæle de er. Mens egentlig er det bare typisk ung ignoranse som de fleste vokser av seg etter noen år

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

57 minutter siden, magikeren said:

Mens egentlig er det bare typisk ung ignoranse som de fleste vokser av seg etter noen år

Spørsmålet er vel hvor lett det er for bloggerne å bli modne mentalt når de blir hyllet for å være viktige stemmer uansett hva de gjør.  Tror nok det er en boble mange av bloggerne ikke ønsker å komme ut av. 

I tillegg tjener jo enkelte av dem ekstremt god på å leve i denne boblen. 

Endret av SVK
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, SVK said:

Spørsmålet er vel hvor lett det er for bloggerne å bli modne mentalt når de blir hyllet for å være viktige stemmer uansett hva de gjør.  Tror nok det er en boble mange av bloggerne ikke ønsker å komme ut av. 

I tillegg tjener jo enkelte av dem ekstremt god på å leve i denne boblen. 

Jo, måten de som leser blogger og gir dem støtte er selvsagt en form for hjernevasking av disse individene. Forbrukere og de som gir dem oppmerksomhet, både negativ og positiv, forteller jo disse personene at de er viktige og at meningene deres betyr noe, når så mange bryr seg. Ingen hadde giddi skjelt ut bloggerne om de var ubetydelige og meningene deres ikke var viktige

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, magikeren skrev:

Mens egentlig er det bare typisk ung ignoranse som de fleste vokser av seg etter noen år

Dumt denne «typiske unge ignoransen» er for evig lagret i nettet. Skal godt gjøres å vokse seg ut av det ....! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Perle skrev:

Jeg forstår ikke greia med at hun skal være så forbasket «oppvakt/oppegående» bare fordi hun har tre valker på magen, og PK-meninger?!?

Hun er virkelig ikke noe geni. Unge bør seriøst utvide horisonten sin når det kommer til forbilder. 

 

Tror heller ikke ikke hun er noe spesielt egentlig, etter Skam var hun plutselig feminist på sin hals og ble deretter sammen med Henrik. Som ikke gjorde noe bra inntrykk på EOTB. 

Det jeg ikke synes noe om var forskjellen i det de la ut og forskjellen i antall følgere. Han har ikke så bra image fra før, forståelig nok, og at hun påstår han var voldelig er ikke bra. Det kommer alltid til å henge ved ham og er veldig ødeleggende. Om han var det så er det en sak for politiet.

En dag vokser de begge opp og hun blir husket som en som var så forelsket at hun gikk helt av hengslene da det ble slutt. Det kan mange kjenne seg igjen i. Han blir husket som en ustabil fyr som tyr til vold.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...