Gå til innhold

Ulrikke Falch


boski

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, SVK skrev:

Samtidig kjenner vi dem jo ikke privat. Så tror man skal være forsiktig med å spekulere i hvem som kan finne seg noe bedre. For alt vi vet har gutten vært tidenes kjæreste i forholdet og hun har vært utro med bestekompisen hans. 

Da hadde det vel vært litt spesielt å snakke om hvor mye bedre kjæreste Ulrikke kan finne seg.

Du burde lese hva hun har skrevet på Instagram om forholdet....

Endret av Moongirl
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, Moongirl skrev:

Du burde lese hva hun har skrevet på Instagram om forholdet....

Kanskje hun får tilbake alle følgerne noen skrev at hun har mistet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er trist er at offentlige personer har et behov for å kringkaste forholdet sitt slik. Går det ikke an å bare ha noe for seg selv? Det er ikke bare reality-tv mer, noen mennesker har et merkelig behov for å dele private deler av sitt liv for alle på sosiale medier. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Moongirl skrev:

Du burde lese hva hun har skrevet på Instagram om forholdet....

Bare fordi hun sier at hun ikke hadde det bra, så betyr ikke det at Henrik er en dritt.

Hennes ord er hennes ord. Sannheten er sannheten. Om det er overlapp der eller ikke vet ingen.

Sorry, men hun kastet alle verdier ut av vinduet fordi en kjekkas dukket opp. Hun mistet med det all troverdighet. Dessverre.

Endret av loveli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, loveli skrev:

Bare fordi hun sier at hun ikke hadde det bra, betyr ikke det at Henrik er en dritt.

Hennes ord er hennes ord. Sannheten er sannheten. Om det er overlapp der eller ikke vet ingen.

Sorry, men hun kastet alle verdier ut av vinduet fordi en kjekkas dukket opp. Hun mistet med det ogdå all troverdighet. Dessverre.

Hun er ung. Hvem har ikke vært blind og forelsket? Ung og dum? Jeg har iallefall vært det....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Trude.lutt skrev:

Hun er ung. Hvem har ikke vært blind og forelsket? Ung og dum? Jeg har iallefall vært det....

Selvfølgelig.

Men det betyr ikke at hun kan gjøre hva hun vil uten at det får konsekvenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker100 skrev:

Sykt at Kagge forlag har utgitt boken hans

dollar dollar bills y'all 🤑

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg skuffa over ulrikke. Har egentlig veldig sansen for henne, synes hun er en oppegående jente med gode verdier. Men hun virker bare bitter når hun henger ut eksen etter bruddet dessverre.

Jeg har vært igjennom et stygt brudd, og var bitter, såra og sint. Men jeg klarte allikevel å la være å skrive noe i sosiale medier om det... Jeg skjønte liksom at uansett hvor ass eksen min hadde vært, så ville jeg ikke fremstå bra om jeg hadde lagt ut noe om det... 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for spekulasjoner, ryktespredning og svar til dette.

Perelandra, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nå er det slutt på anal-sexen og tilbake til hverdagen som sur og bitter feminist? Hahahaha!:nori:

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, J.. skrev:

 

20190128_000447.png

Har hatt sans for henne. Her mistet jeg respekt. Hvorfor henge ut ham selv om det er slutt. Så tafatt. Uansett hvordan han er og har vært, så var det der teit av henne. Flaut rett og slett. I need your support. Eh..pinlig

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ulrikke har gitt kommentar til VG at bruddet skjedde før musikkvideoen til Henrik ble sluppet. Altså før 25.

Ryddet for sitat av slettet innlegg, og svar til dette. Perelandra, mod. 

Endret av Samme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.1.2019 den 2.36, Samme skrev:

Ulrikke har gitt kommentar til VG at bruddet skjedde før musikkvideoen til Henrik ble sluppet. Altså før 25.

Ryddet for sitat av slettet innlegg og svar til dette. Perelandra, mod. 

Høres rart ut når hun er så forbanna akkurat i dag? Hvorfor var hun ikke forbanna for to dager siden feks

Endret av Perelandra
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt spesielt at ulrikke som er så feminist har latt seg underkue av en mann. Trist er det uansett, feminist eller ikke. Har ventet lenge på dette breakupet, de passet bare så ikke sammen på mange måter etter hva jeg har fått inntrykk av. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Justlooking skrev:

Høres rart ut når hun er så forbanna akkurat i dag? Hvorfor var hun ikke forbanna for to dager siden feks

Sant nok.

Jeg hørte før fredagen at det var slutt. Noen dager før sluttet begge og følge hverandre på insta og det ble spekulasjoner på jodel feks. Så var vel rundt den tiden. Kanskje blitt ekstra forbannet når hun nå får høre ting i ettertid i tillegg? Kommer vel med noe svar i en podcast snart uansett, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...