Gå til innhold

Tror jeg satte meg selv i friendzone :( jente20


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er nettopp blitt 20 år jente, går på uni på Biologi linja og trives veldig godt her. Jeg traff han på trenings studio her når det er kampsport trening der, han jobber her i IT som konsulat eller noe i den duren. Han er super morsom og kjempe grei, han inviterte meg og noen andre på middag hos han siden jeg var ny-flyttet hit. Jeg har gått ifra min ex for 5 måneder siden nå, og han har ikke gjort noe forsøk på meg. Jeg er attraktiv ikke helt topp nivå, jeg har tonet kropp og er blond. Han kommer ofte på besøk ca en gang i uken og kommer alltid når jeg spør om hjelp til noe. Jeg vet at han har par damer som ringer han av og til, og jeg vet han er heterofil så ingen problemer der.  

Problemet er at jeg tror han behandler meg som en lille søster eller en niese, jeg tror han liker bare å være humoristisk med meg og ikke anser meg seksuelt. Jeg har prøv å gi signaler, pyntet meg, men det har ikke fungert hittil. Han er 28 år om det har noe og si, og meget smart. Jeg er meget redd for å bli avvist eller gjøre noe galt, han har så mye erfaring iforhold så jeg er ganske usikker hva jeg kan eller skal gjøre. Jeg føler meg såret når kvinner som jeg ikke kjenner ringer han, jeg vet at jeg ikke skal føle det men jeg føler det alikavell. Er det for sent å komme meg ut fra friendzone?             

Anonymkode: 525c2...566

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan prøve deg på han direkte, eller fortelle han at du er tiltrukket av han og høre hva han sier. Flørt litt mer åpenlyst og se hvordan han reagerer, om han trekker seg unna eller flørter med. 

Anonymkode: ef505...663

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Karamell98 skrev:

Jeg er nettopp blitt 20 år jente, går på uni på Biologi linja og trives veldig godt her. Jeg traff han på trenings studio her når det er kampsport trening der, han jobber her i IT som konsulat eller noe i den duren. Han er super morsom og kjempe grei, han inviterte meg og noen andre på middag hos han siden jeg var ny-flyttet hit. Jeg har gått ifra min ex for 5 måneder siden nå, og han har ikke gjort noe forsøk på meg. Jeg er attraktiv ikke helt topp nivå, jeg har tonet kropp og er blond. Han kommer ofte på besøk ca en gang i uken og kommer alltid når jeg spør om hjelp til noe. Jeg vet at han har par damer som ringer han av og til, og jeg vet han er heterofil så ingen problemer der.  

Problemet er at jeg tror han behandler meg som en lille søster eller en niese, jeg tror han liker bare å være humoristisk med meg og ikke anser meg seksuelt. Jeg har prøv å gi signaler, pyntet meg, men det har ikke fungert hittil. Han er 28 år om det har noe og si, og meget smart. Jeg er meget redd for å bli avvist eller gjøre noe galt, han har så mye erfaring iforhold så jeg er ganske usikker hva jeg kan eller skal gjøre. Jeg føler meg såret når kvinner som jeg ikke kjenner ringer han, jeg vet at jeg ikke skal føle det men jeg føler det alikavell. Er det for sent å komme meg ut fra friendzone?

Han har flere damer tilgjengelig. Altså vil du i beste fall være tøm og røm. Er det det du vil? Da går du feil frem. Ikke sitt med hendene i fanget og håp på at han kan lese dine tanker. Det kan han ikke. Du må si rett ut, "pule?". Det er ikke kleit når du som jente sier det.

Jenter kan ikke bli friendzonet for øvrig. 

Anonymkode: 7176d...11a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan prøve deg på han direkte

Anonymkode: ef505...663

Men husk samtykkekontrakt først. Kan ikke ta på noen uten å ha fått avklart slikt først i dag vet du.

Anonymkode: a1b9b...e90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har flere damer tilgjengelig. Altså vil du i beste fall være tøm og røm. Er det det du vil? Da går du feil frem. Ikke sitt med hendene i fanget og håp på at han kan lese dine tanker. Det kan han ikke. Du må si rett ut, "pule?". Det er ikke kleit når du som jente sier det.

Jenter kan ikke bli friendzonet for øvrig. 

Anonymkode: 7176d...11a

Hvorfor kopierte du inn et innlegg fra en annen tråd?

Anonymkode: 24995...b29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kopierte du inn et innlegg fra en annen tråd?

Anonymkode: 24995...b29

Hæ?

Anonymkode: 7176d...11a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ?

Anonymkode: 7176d...11a

Det innlegget du siterte er ikke førsteinnlegg i denne tråden. Kanskje det er noe feil på KG?

Anonymkode: 24995...b29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør han direkte. Når en annen dame ringer "Er det en du dater? Åja, dater du ingen? Er det ikke på tide å få seg kjæreste når du er 28 år? Du er jo så kjekk og... Ja jeg kunne godt ha datet deg :) "

Men ja, høres ut som en fyr som liker singellivet og knulle rundt så snakk med han rett ut om han vil ha kjæreste eller ikke før du gjør noe med han

Anonymkode: 847fd...2ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonymjente21

Shiiiittt... Hva er den første bokstaven i navnet hans? Eventuelt, hvor mange bokstaver har han i fornavnet sitt? 

Jeg er i den samme situasjonen, med en på 28, som også går på den linja, haha 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 bokstaver, kjører en blå bil. Roter han med deg? Jeg ønsker å si at jeg er interessert, jeg ønsker ikke å ydmyke meg selv eller drive han bort.   

Anonymkode: 525c2...566

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første kan ikke jenter havne i noen "friend zone". 

For det andre, bør du tenke nøye over om denne fyren er så bra som du tror. Hva en sjansen for at en "smart" fyr jobber med it på et universitet? 

For det tredje er han eldgammel, og gamle menn som henger med unge jenter bør få alarmen til å gå.

Nei, denne fyren har ingenting å tilby deg. Konsentrer deg heller om skolen og ha det gøy med venninne dine. Å holde klåfingra menn unna vil du få nok av i arbeidslivet.

Anonymkode: 874ab...ea3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonymjente21
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

5 bokstaver, kjører en blå bil. Roter han med deg? Jeg ønsker å si at jeg er interessert, jeg ønsker ikke å ydmyke meg selv eller drive han bort.   

Anonymkode: 525c2...566

Ja, 5 bokstaver i navnet stemmer...  Han har blå øyne og snakker dialekt. 

Ser du skrev innlegget som anonym, så jeg vet ikke hva brukeren din heter, men hvis du sende meg en privat melding, så kan jeg skrive forbokstaven hans og gi noen opplysninger, så kan du si om det er samme eller ikke. 

 

Ja, han driver med meg og. 

 

 

Endret av anonymjente21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det begynte jo å bli spennende her jo. Er det samme fyren eller?

Anonymkode: 8a331...767

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.3.2018 den 3.52, AnonymBruker skrev:

Jeg er nettopp blitt 20 år jente, går på uni på Biologi linja og trives veldig godt her. Jeg traff han på trenings studio her når det er kampsport trening der, han jobber her i IT som konsulat eller noe i den duren. Han er super morsom og kjempe grei, han inviterte meg og noen andre på middag hos han siden jeg var ny-flyttet hit. Jeg har gått ifra min ex for 5 måneder siden nå, og han har ikke gjort noe forsøk på meg. Jeg er attraktiv ikke helt topp nivå, jeg har tonet kropp og er blond. Han kommer ofte på besøk ca en gang i uken og kommer alltid når jeg spør om hjelp til noe. Jeg vet at han har par damer som ringer han av og til, og jeg vet han er heterofil så ingen problemer der.  

Problemet er at jeg tror han behandler meg som en lille søster eller en niese, jeg tror han liker bare å være humoristisk med meg og ikke anser meg seksuelt. Jeg har prøv å gi signaler, pyntet meg, men det har ikke fungert hittil. Han er 28 år om det har noe og si, og meget smart. Jeg er meget redd for å bli avvist eller gjøre noe galt, han har så mye erfaring iforhold så jeg er ganske usikker hva jeg kan eller skal gjøre. Jeg føler meg såret når kvinner som jeg ikke kjenner ringer han, jeg vet at jeg ikke skal føle det men jeg føler det alikavell. Er det for sent å komme meg ut fra friendzone?             

Anonymkode: 525c2...566

Han høres ut som en av de som har masse venninner bare. Skal litt til for å komme ut av vennesonen med slike, da bør han ha sett på deg som noe mer fra starten av

 

Anonymkode: 8f3d1...33c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

On 3/19/2018 at 6:08 AM, AnonymBruker said:

Spør han direkte. Når en annen dame ringer "Er det en du dater? Åja, dater du ingen? Er det ikke på tide å få seg kjæreste når du er 28 år? Du er jo så kjekk og... Ja jeg kunne godt ha datet deg :) "

Men ja, høres ut som en fyr som liker singellivet og knulle rundt så snakk med han rett ut om han vil ha kjæreste eller ikke før du gjør noe med han

Anonymkode: 847fd...2ee

Tusen takk, etter jeg satte han på spissen hos meg og spurte om hvorfor han ikke har noen som han dater og om han var interessert i meg, så fant jeg ut grunnene til han ikke dater som jeg ikke si her :sad::sad:. Han sa til meg at han trenge betenkning tid og han var overasket over følelsene mine om han som han trodde var noe annet. Nå skal vi ut på første date og jeg er så gla at jeg turte selv om det var ganske mye somerfuller i magen :nori::nori: 

Anonymkode: 525c2...566

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 19.3.2018 at 3:52 AM, AnonymBruker said:

(...)            

Anonymkode: 525c2...566

Du som går biologi bør vite at jenter ikke kan sette seg i Friendzone, uansett om de vil/eller ikke (dessverre), ja.

Anonymkode: 7aac6...c07

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...