Gå til innhold

Ubarbert mus er finest


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes at menn som tenker uff, æsj, ape, NEI osv om kvinnelig kjønnshår er ekstremt lite mandige. Jeg kommer ikke på noe som er mer turn off. Dette er min mening, og den verdsettes sikkert ikke av gutteklubben glatt, men samma det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 15.6.2018 den 0.51, AnonymBruker skrev:

Ei slik som dette du mener ja?

 

519507109_August002.thumb.JPG.1c1deeae36026089e06bbc9772f69ad4.JPG

Anonymkode: 32ac1...21b

Mest originale ever.

Anonymkode: 80ee3...48c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss si ikke barbert er naturlig, ok, men husk at å ligge og slikke febrilsk på klittn er ikke naturlig. Sånn egentlig.

Hvilke andre arter gjør det liksom? Sitter Kenguruer og runker foran pc'en? Har Antiloper bukkakesex? Nyter Isbjørner facesitting & rimming?

Nope. Så gjerne la være å barbere, men da kan du egentlig ikke forvente å få så mye mer enn forplantningssex - som er naturens naturlige sex.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Gent82 skrev:

La oss si ikke barbert er naturlig, ok, men husk at å ligge og slikke febrilsk på klittn er ikke naturlig. Sånn egentlig.

Hvilke andre arter gjør det liksom? Sitter Kenguruer og runker foran pc'en? Har Antiloper bukkakesex? Nyter Isbjørner facesitting & rimming?

Nope. Så gjerne la være å barbere, men da kan du egentlig ikke forvente å få så mye mer enn forplantningssex - som er naturens naturlige sex.

så du mener slikking og suging er unaturlig? ser ikke mange i dyreriket som driver med oralsex nei, men fatter ikke poenger ditt :biggrin:  jeg barberer "slikkeområdet" men da regner jeg også med at mannen barberer når jeg suger. 

Anonymkode: fbed4...9d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

så du mener slikking og suging er unaturlig? ser ikke mange i dyreriket som driver med oralsex nei, men fatter ikke poenger ditt :biggrin:  jeg barberer "slikkeområdet" men da regner jeg også med at mannen barberer når jeg suger. 

Anonymkode: fbed4...9d4

Såklart barberer vi gutta kølla, den ser jo større ut da.

Endret av Gent82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem liker hår i suppa?

Fantastisk deilig å slikke på ei nybarbert fitte.

Hvis jeg er nybarbert i ansiktet også så slipper hun å bekymre seg for at jeg skal "skrape" henne.

Hud mot hud er best og mest sensuelt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...