AnonymBruker Skrevet 17. mars 2018 #1 Skrevet 17. mars 2018 Vil bli kvitt magefett (kvinne, 38) er dette greie middager? Fisk, grønnsaker ris eller pasta Kylling grønnsaker ris eller pasta. Havregrøt. Omelett. Vegetar Anonymkode: a3012...5b0
Pringle Skrevet 17. mars 2018 #2 Skrevet 17. mars 2018 Magefett er fett på magen. Når du går ned i vekt, mister du også fett på magen. Du kan ikke bestemme hvor fettet skal forsvinne. For å gå ned i vekt, må du spise mindre. Du kan spise mindre av hva som helst. Greie middager er middager du liker.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2018 #3 Skrevet 17. mars 2018 1 minutt siden, Pringle skrev: Magefett er fett på magen. Når du går ned i vekt, mister du også fett på magen. Du kan ikke bestemme hvor fettet skal forsvinne. For å gå ned i vekt, må du spise mindre. Du kan spise mindre av hva som helst. Greie middager er middager du liker. Takk for svar, har du noen greie trenings øvelser å anbefale meg også ? Anonymkode: a3012...5b0
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2018 #4 Skrevet 17. mars 2018 5 minutter siden, Pringle skrev: Magefett er fett på magen. Når du går ned i vekt, mister du også fett på magen. Du kan ikke bestemme hvor fettet skal forsvinne. For å gå ned i vekt, må du spise mindre. Du kan spise mindre av hva som helst. Greie middager er middager du liker. Det der er så forbanna teit å svare! Nei, det er ikke alle middager man liker som er greie middager, det er bare bullshit! Slutt å skrive det til alle. Anonymkode: 025a9...4ed
Pringle Skrevet 17. mars 2018 #5 Skrevet 17. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Takk for svar, har du noen greie trenings øvelser å anbefale meg også ? Anonymkode: a3012...5b0 Egentlig ikke. Du kan trene akkurat som du vil. Det beste er å bare bruke kroppen, og du kan godt gjøre det på en måte du liker, noe som er praktisk for deg - om det er sykling, løping, gåturer, gymnastikk eller HIIT, spiller ingen stor rolle. Jeg antar at du ønsker øvelser rettet mot magefettet? Det finnes ingen slike øvelser. Men du strammer opp magemusklene ved å bruke dem.
Guidet Kvinne Skrevet 17. mars 2018 #6 Skrevet 17. mars 2018 Jeg hadde ikke orket havregrøt til middag.
HalldirV2 Skrevet 17. mars 2018 #7 Skrevet 17. mars 2018 Øvelser som trener hele kroppen (eller store deler av den), f.eks burpees med armhevinger og hopp inkludert.
Pringle Skrevet 17. mars 2018 #8 Skrevet 17. mars 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det der er så forbanna teit å svare! Nei, det er ikke alle middager man liker som er greie middager, det er bare bullshit! Slutt å skrive det til alle. Anonymkode: 025a9...4ed Jeg ler mest, men jeg gråter også, av det du sier. Den holdningen der var akkurat det som gjorde meg overvektig. Ingenting var bra nok, alltid skulle jeg ha spist noe annet. Jeg var på evig jakt etter "sunn mat", og endte opp med den kjipeste ferdigmaten og altfor mye sjokolade, mens jeg tenkte at "hvis jeg bare tar meg sammen og ikke er så svak, så klarer jeg å spise som jeg bør". Jeg tror ikke at noen tenker at "bløtkake til middag hver dag" er middag man egentlig liker. Skulle en trådstarter ymte om noe slikt, vil jeg svare annerledes, vær trygg på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå