Gå til innhold

To typer menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vel.. Jeg føler jeg har fått i både pose og sekk. Mannen min er både maskulin, dominant, sjarmerende og til tider uforutsigbar i den forstand at han tar initiativ til ting og kan være spontan.  Likevel er han verdens snilleste og tryggeste kjæreste hvor forholdet er basert på fullstendig ærlighet og trofasthet. Han lager middag og steller hjemme, men forventer at jeg gjør min del. Vi er relativt likestilt, og forholdet er så absolutt ikke kjedelig. 

Før var jeg sammen med en såkalt tøffel, og jeg skjønner hva dere mener med at det kan bli kjedelig. Tror det har mer med mangel på selvtillit og selvstendighet enn hvem "type" de er, men det er nå min erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, tesla123 said:

Vel.. Jeg føler jeg har fått i både pose og sekk. Mannen min er både maskulin, dominant, sjarmerende og til tider uforutsigbar i den forstand at han tar initiativ til ting og kan være spontan.  Likevel er han verdens snilleste og tryggeste kjæreste hvor forholdet er basert på fullstendig ærlighet og trofasthet. Han lager middag og steller hjemme, men forventer at jeg gjør min del. Vi er relativt likestilt, og forholdet er så absolutt ikke kjedelig. 

Før var jeg sammen med en såkalt tøffel, og jeg skjønner hva dere mener med at det kan bli kjedelig. Tror det har mer med mangel på selvtillit og selvstendighet enn hvem "type" de er, men det er nå min erfaring.

Så fint for deg, og ja det er en sånn type fyr jeg vil møte! 

Anonymkode: 1e202...aef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så fint for deg, og ja det er en sånn type fyr jeg vil møte! 

Anonymkode: 1e202...aef

Og de finnes, heldigvis! Du møter en etterhvert du også, men man må jo som regel kysse mange frosker før man finner prinsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det beste er åpent forhold. Pose og sekk... :nigo:

Anonymkode: e84a0...8b5

 

Pose, sekk, klamydia og herpes 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.3.2018 den 16.48, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært i forhold store deler av livet og har hatt en tendens til å velge de trygge, snille og gode mennene som aldri ville gjøre noe for å såre deg. Og det er selvfølgelig veldig flotte egenskaper, men i det store og det hele så har jeg aldri hatt den store lidenskapen for dem + at ofte så er det jeg som endte opp med i å ta styringen i alt. 

Så nå har jeg blitt singel, og tenker at jeg må finne meg en mann som har mer lidenskap, men det betyr at jeg muligens må gå for de som har litt mer lederskap, og som kan bety at man aldri vet hvor man har de. Og dater nå en fyr som jeg blir helt gal av å ikke hvor jeg har han hen, men samtidig så merker jeg også at jeg har mer lidenskap for han, men ser at det er større sjanse for at han vil såre meg enn den trygge gode snille mennene jeg normalt har gått for. 

Er det da mulig å finne en mann som både er trygg, god, snill og samtidig veldig lidenskapelig og opptatt av deg? Kanskje klønete formulert og at jeg ikke helt får fram hva jeg virkelig mener, men opplever ofte at det finnes to type menn; de som lar seg lede og de som leder. Andre med erfaringer om dette?

Anonymkode: 1e202...aef

Det finnes mange typer menn ja. Akuratt som kvinner.

  • Typen som digger seg selv mer enn damen
  • Typen som er dominerende men er til og snakke med
  • Typen som er dominerende men ikke til og snakke med
  • Typen som er kverulerende
  • Typen som er lurete
  • Typen som er opptatt av holdning og kontrol (Fra begge parter)
  • Typen som er switch
  • Typen som er snill (men i virkeliheten en drittsekk.)
  • Typen som er snill men som også er djevelen selv

Og listen fortsetter i det uendelige..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...