Gå til innhold
AnonymBruker

Har knappene byttet plass?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Når man oppretter nytt emne, så er knappen Post som anonym over knappen Varsle meg om svar. Var det ikke omvendt før?

Anonymkode: b0665...e48

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når man oppretter nytt emne, så er knappen Post som anonym over knappen Varsle meg om svar. Var det ikke omvendt før?

Det har du helt rett i. Ris og ros spørsmål. 

Anonymkode: f98b5...eb0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det har du helt rett i. Ris og ros spørsmål. 

Anonymkode: f98b5...eb0

Takk for svar. Jeg har sett at mange har postet feil i det siste (de mente å poste anonymt, men postet med brukernavn, og slettet deretter trådtittel + innhold i HI).

Når knappene har byttet plass er det fort gjort å trykke på feil knapp av gammel vane.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
An0nymBruker
Skrevet (endret)

Hei og god påske  @HanneMari Egmont :blomst: 
Kan dere gjøre noe med det problemet som er beskrevet over?
Kan dere eventuelt gjøre det slik at når man oppretter et nytt emne så blir det automatisk postet med AnonymBruker hvis man selv ikke aktivt velger "post med brukernavn"?

Endret av An0nymBruker

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Xstrella

Er det mulig å slette en tråd man ikke vil poste? Hvis man har trykket med nick, men vil være anonym.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
An0nymBruker
Akkurat nå, Xstrella skrev:

Er det mulig å slette en tråd man ikke vil poste? Hvis man har trykket med nick, men vil være anonym.

Hei. Man kan dessverre ikke slette tråden selv, men man kan spørre en moderator om å slette. Man kan sende en PM til en moderator og spørre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Leifern

Et kjempeproblem!! At noen ikke klarer å lese. Dette må det rettes opp i, snarest!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
An0nymBruker
Skrevet (endret)

Er det flere som er enig i at det er dumt at de to knappene har byttet plass?

Det blir jo også mer arbeid for moderatorene, med sletting av tråder, når det nå er så lett ved feiltagelse å starte tråd med brukernavn når meningen var å starte tråden som AnonymBruker.

Endret av An0nymBruker

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
HanneMari Egmont

Hei
Jeg tror (men skal sjekke for å være sikker) ikke det er mulig å gjøre noe med, ettesom designet ikke utvikles av oss, men kommer fra leverandøren. Men skjønner godt frustrasjonen når man er vant til å trykke det samme stedet hver gang! Forøvirg kan man selv gå inn og redigere et innlegg dersom man har skrevet med brukernavn. Da trykker du "endre" nederst. (Slik An0nymBruker har gjort over innlegget mitt).

Hanne Mari

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her