Gå til innhold

Fra bygd til by


Wisket

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ricecrispies

Slutta å følge henne da hun la ut ip til ei som hadde skrevet noe negativt til henne på bloggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm hun deler mye som er drøyt men det er vel av seg selv. Det hun deler av barna er mer hverdag. Synes det er bra jeg at noen endelig bryter tabu og tørr å la oss andre foreldre vite at man ikke er alene. Jeg ga henne kritikk en gang og hun svarte ganske hyggelig, så akuratt det er jeg vel uenig i. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 hours ago, ricecrispies said:

Slutta å følge henne da hun la ut ip til ei som hadde skrevet noe negativt til henne på bloggen.

Det husker jeg. Men hun sa jo ikke akuratt noe stygt. Hun snakket om dette med å kaste møkk etter folk og at det ikke var hyggelig. At alle bør lære seg å støtte hverandre og ikke tråkke på hverandre. Og det er jo akuratt det dere gjør her inne. Kaster møkk etter andre folk man ikke kjenner. Måtte lage meg en bruker da jeg så hun nevnte det var innlegg om henne. Men tviler på jeg blir å kommentere på disse plassene igjen. Aldri sett så mye hat på en plass før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies
2 minutter siden, Hihello skrev:

Det husker jeg. Men hun sa jo ikke akuratt noe stygt. Hun snakket om dette med å kaste møkk etter folk og at det ikke var hyggelig. At alle bør lære seg å støtte hverandre og ikke tråkke på hverandre. Og det er jo akuratt det dere gjør her inne. Kaster møkk etter andre folk man ikke kjenner. Måtte lage meg en bruker da jeg så hun nevnte det var innlegg om henne. Men tviler på jeg blir å kommentere på disse plassene igjen. Aldri sett så mye hat på en plass før.

Det er jo det du gjør nå?

Hun har valgt å blogge.

Hun har mange følgere.

Hun velger å legge ut en IP-adresse for å henge ut noen som kritiserte henne (og skrev dumme ting).

Hvorfor gjorde hun det? 

Disse bloggerne må innse makten de har,ikke sitte etterpå og sutre over kritikken de får. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, ricecrispies said:

Det er jo det du gjør nå?

Hun har valgt å blogge.

Hun har mange følgere.

Hun velger å legge ut en IP-adresse for å henge ut noen som kritiserte henne (og skrev dumme ting).

Hvorfor gjorde hun det? 

Disse bloggerne må innse makten de har,ikke sitte etterpå og sutre over kritikken de får. 

Hun la jo ikke ut ip adressen. Hun skrev at hun kunne se ip adressen. Kartet hun la ut var bare et kart av Oslo. Og det var heller ikke kritikk den kommentaren. Jeg har lest det selv. Annas venner ble bla hengt ut. Forskjell på konstruktiv kritikk og hat/uthenging.

Jeg kom ikke hit for å snakke dritt. Men synes det er greit å si ifra når jeg er uenig :) 

Vet du hva. Jeg synes det er bra hun snakker høyt om slikt. Det er forskjell på kritikk og når noen bare er ute etter å pirke på folk og å være frekke. Ærlig talt. Du er vel slik som mener at «man må tåle å bli mobbet når man er offentlig» også da? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies
3 minutter siden, Hihello skrev:

Hun la jo ikke ut ip adressen. Hun skrev at hun kunne se ip adressen. Kartet hun la ut var bare et kart av Oslo. Og det var heller ikke kritikk den kommentaren. Jeg har lest det selv. Annas venner ble bla hengt ut. Forskjell på konstruktiv kritikk og hat/uthenging.

Jeg kom ikke hit for å snakke dritt. Men synes det er greit å si ifra når jeg er uenig :) 

Vet du hva. Jeg synes det er bra hun snakker høyt om slikt. Det er forskjell på kritikk og når noen bare er ute etter å pirke på folk og å være frekke. Ærlig talt. Du er vel slik som mener at «man må tåle å bli mobbet når man er offentlig» også da? 

Det var en lang rant om ingenting.

Ikke tillegg meg meninger jeg ikke har. 

Selvfølgelig skal ingen bli mobbet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En lang rant om min mening :D 

synes bare det er viktig å si hele sannheten. Fordi jeg husker den snappedagen veldig godt. Hun la aldri ut noe adresse. Hun bare nevnte at «du trenger faktisk ikke lese bloggen om jeg er så grusom» 

bra, mobbing er aldri kult :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun er irriterende 🙈

eksempel i går snakket hun om at hun hatet rot. Jeg har aldri sett det hjemmet ryddig. Altså? Hater du rot og møkk når du klarer og la en meter høy klesvask stå på kjøkkenet der du lager mat ! Bare vokse? Æsj. 

Ugene er overalt. På bodet, hopper i sofaen. Også forsvarer hu det med at «de er bare barn, noen er aktive» 

min sønn er også aktiv. Men han får da ikke rive ned pynt. Valse i seksjonen,stå på bodet eller hoppe i sofaen/senga av den grunn. TA DE UT FOR FAEN 😂

men hu henger jo med Iselin, altså Iselin som trodde man kunne føde rekebabyer, hu fra pH. 🤦🏽‍♀️ Sier sitt. 

Hu er også hele tiden så useriøs, så når hu først skal snakke om noe seriøst blir jeg bare flau, for hun mister ord, smiler litt sånn «flaut» og ja. Nei hu der følger jeg for og se hvordan ting IKKE skal være 😅

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gulelefant

Tydelig at du/dere ikke har helt orden på faktaen deres, da burde dere jo klart vite at den jenta tåler kritikk - men det finnes en grense på konstruktiv kritikk og uthenging/mobbing og det skal da jaggu ingen tåle. Overeksponering av barn er det ingen her som kan uttale seg om på grunnlag av at du/dere ikke er enig i hennes og dems valg som foreldre.. Det er for dumt å sitte å nett å prøve å henge ut noen dere ikke har kjennskap til😂 Personlig syns jeg hun gjør mye bra, hun er godt reflektert og er standhaftig, jeg er ikke nødvendigvis enig i alt, men hvem er jeg til å prate? Mennesker kommer aldri til å like alt alle gjør, men vi kan like noen for det, hvis vedkommende har de rette verdiene. Ulikheter er bra. Helt seriøst, do as you preach og fei for egen dør. Respekt respekt respekt. Ha en fin dag😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flott at du er perfekt da Heipådeg1...Så slipper vi andre å være det! :D 

Så bra du har unger som aldri gjør noe galt og så fint du slipper å ha en venn som dummet seg ut på tv! Du kjenner vel kanskje iselin ut og inn du?

Det som er flaut her er måten du skriver om andre mennesker, om barna og vennene demmes igjen..anbefaler deg å ta deg en titt i speilet og tenke på hvorfor du eventuelt har så mange fine mennesker rundt deg. KVALMT!

vis litt respekt, ingen mennesker er like og du må la folk være folk!

All ære til Anna <3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker henne godt, fulgt henne på snap en stund nå. Men etter at hun begynte og stige på blogg lista blir det litt vel mye klikk baits på snap, og ikke så mye underholdning som før. Men hun er søt, liker at hun står for det hun mener :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest orfeus

Kjedelig tråd. Bare brukerdebatt (rapportert) og lite konstruktivt. 

Selvsagt skal man kunne kritisere mammabloggere som utleverer ungene sine! Hvilken verden vil vi ha? En hvor ingen tar barnas parti?

Jeg må si jeg gleder meg til den første rettssaken mot en av disse foreldrene som (mis)bruker ungene sine for å tjene penger på formålsløs og innholdsløs nettaktivitet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, orfeus said:

Kjedelig tråd. Bare brukerdebatt (rapportert) og lite konstruktivt. 

Selvsagt skal man kunne kritisere mammabloggere som utleverer ungene sine! Hvilken verden vil vi ha? En hvor ingen tar barnas parti?

Jeg må si jeg gleder meg til den første rettssaken mot en av disse foreldrene som (mis)bruker ungene sine for å tjene penger på formålsløs og innholdsløs nettaktivitet. 

Ganske drøyt å si  om noen du ikke kjenner eller følger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
18 minutter siden, Hihello skrev:

Ganske drøyt å si  om noen du ikke kjenner eller følger :)

Jeg trenger ikke kjenne vedkommende, jeg ser at barna er eksponert for all verden, og det skal de ikke være. Hvorfor har du forresten satt smilefjes etter en negativ kommentar? Er det en metabetydning her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...