Gå til innhold

Følelsene mine for han gjør meg gal.. Hva gjør jeg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som får opp noe, når jeg skriver dette her? 

Han er ikke direkte slem mot meg men ikke spesielt hyggelig heller. For litt siden skjedde det noe trist som jeg trodde ville føre oss tettere sammen. Følte han trengte meg..et bittelite øyeblikk følte jeg at jeg så den virkelige “han", at han lot meg få slippe inn..  Men nå han er som vanlig utrolig vanskelig å komme innpå. Jeg prøver å glemme han, men jeg klarer ikke få han ut av hodet. Plutselig ser jeg han gående på gata og jeg blir helt varm inni meg. Men han bryr seg jo ikke. Skal jeg bruke mer energi på denne mannen eller skal jeg bare glemme han? Vil han komme til meg etterhvert? :'(

-S-

Anonymkode: 3c6ae...b0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, AnonymBruker said:

Noen som får opp noe, når jeg skriver dette her? 

Han er ikke direkte slem mot meg men ikke spesielt hyggelig heller. For litt siden skjedde det noe trist som jeg trodde ville føre oss tettere sammen. Følte han trengte meg..et bittelite øyeblikk følte jeg at jeg så den virkelige “han", at han lot meg få slippe inn..  Men nå han er som vanlig utrolig vanskelig å komme innpå. Jeg prøver å glemme han, men jeg klarer ikke få han ut av hodet. Plutselig ser jeg han gående på gata og jeg blir helt varm inni meg. Men han bryr seg jo ikke. Skal jeg bruke mer energi på denne mannen eller skal jeg bare glemme han? Vil han komme til meg etterhvert? :'(

-S-

Anonymkode: 3c6ae...b0b

Om han ikke bryr seg, bør du nok bare gå videre. Om han bare gjør seg kostbar, vil han komme når du slutter å vise at du bryr deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil råde deg til å gå videre, ogjo jeg føler at han kanskje er litt slem. Men det er på et følelsesmessig plan subtilt, men manipulerende. Varm og kald omhverandre, et slags spill om han er klar over det vet jeg ikke. Gå videre, dette er ikke bra for deg, du har mye å glede deg over, bruk tiden med familien :) Jeg føler det er et barn som kom til verden for ikke lenge siden i din nære krets, nyt det! <3 Kjærligheten kommer når den kommer!

Lykke til

Anonymkode: ecd4b...f98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...