Gå til innhold

Dere som er introvert og har kjæreste/barn.. hvordan orker dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Med mannen er det helt naturlig. Vi har jo selvfølgelig gode samtaler og felles aktiviteter og middager. Men vel så ofte tar vi bare middagen og setter oss foran hver vår skjerm. Eller sitter i hver vår stue på kvelden. (og da vi hadde mindre plass kunne jeg ta med Macen og sette meg i senga). Det å bo sammen betyr ikke at man MÅ prate hele tiden. Vi er nok litt like, og kjenner hverandre godt, så ofte klaffer det godt og vi er begge like pratsomme og sosiale, andre ganger snakker vi knapt sammen en hel kveld.

Og vil den ene ha det stille i huset er det bare å nevne det, vi har investert i gode, trådløse hodetelefoner. 

Så for min del er jeg "alene" selv om mannen er hjemme. Men barn er ikke noe for oss. 

Anonymkode: 0b1e0...e35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har lagt inn små pauser med alenetid. Jeg går for eksempel tur hver kveld etter at ungene har lagt seg (30-60min). Også har jeg ca en time pendlertid alene i bilen. Med disse små pusterommene så går hverdagen riktig så greit. Eneste jeg noen ganger savner er å ha kvelden alene hjemme, det skjer uhyre sjelden.

Anonymkode: ba2f1...716

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...