Gå til innhold

Truser som skal vaskes på 40 grader


Gjest N-Nøff

Anbefalte innlegg

Gjest N-Nøff
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og så? Hva skjer om det er bakterier der? Jeg er aldri syk, klærne mine lukter såpe, alt ser rent og pent ut, og ikke minst kan jeg få med lekrere undertøy en 100% bomull. Jeg liker å føle meg litt fin i undertøyet mitt, og da er ikke bomull tingen.   jeg lever godt med det😊

Anonymkode: c5d16...609

Ikke bomull tingen..? Kommer nok an på rumpa det :fnise: Alt kler den smukke! Jeg trenger ikke å pynte på baken min. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest N-Nøff
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ene trusen min fra Cubus var blå, men nå er den en dvask gråblå. Synes den ble finere nå da. Jeg hadde en neonrosa truse som nå er lyserosa. Men det kunne skjedd på 40 grader også vil jeg tro. Men selve stoffet i trusen og blondene er like fine. Man kan bruke vaskepose, men det bruker jeg ikke siden vaskeposene mine åpner seg i maskinen uansett.

Anonymkode: d8acb...200

Jeg hadde også en neonfarget bh (sport) som ble dvaskrosa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Neinøff skrev:

Ikke bomull tingen..? Kommer nok an på rumpa det :fnise: Alt kler den smukke! Jeg trenger ikke å pynte på baken min. 

Deg om det, ingen ser lekker ut i bomull😳

Anonymkode: c5d16...609

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N-Nøff
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva ser du for deg skal skje om du vasker på lavere temperatur? Jeg har levd godt med det hele mitt liv. Det skjer ingenting forferdelig av den grunn. Klærne lukter rent og, jeger frisk, det er alt jeg bryr meg om.

Anonymkode: c5d16...609

At det ikke er rent, såklart. Trodde du jeg er redd for at Dodraugen skal gro i underbuksa mi eller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Neinøff skrev:

At det ikke er rent, såklart. Trodde du jeg er redd for at Dodraugen skal gro i underbuksa mi eller? 

Klorin tar knekken på Dodraugen! 

Anonymkode: 25dce...176

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Neinøff skrev:

At det ikke er rent, såklart. Trodde du jeg er redd for at Dodraugen skal gro i underbuksa mi eller? 

Hva skjer da? Om det ikke er rent? Hva er du redd for? 

Anonymkode: c5d16...609

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest N-Nøff
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Deg om det, ingen ser lekker ut i bomull😳

Anonymkode: c5d16...609

At du har så stygg rumpe at du må gå i blonder for å skjule det er da ikke mitt problem:vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N-Nøff
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Klorin tar knekken på Dodraugen! 

Anonymkode: 25dce...176

Kan jeg erstatte intimsåpe med klorin ja?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vasker alle truser og sokker på 60. Tåler de det ikke er de ikke verdt å bruke. Sjelden jeg kjøper veldig dyre truser da, så alle har tålt det hittil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KG altså. Her er de. De som ikke vasker seg hver dag. Og vasker trusene på 30 og 40 grader. 

 

:spy:

Anonymkode: a137d...b6e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasker normalt truser på 40 grader. Anser de som rene da. Aldri plaget av sopp eller annet.

Anonymkode: d88b1...7d3

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Neinøff skrev:

At du har så stygg rumpe at du må gå i blonder for å skjule det er da ikke mitt problem:vetikke:

Som sagt, INGEN ser bra ut i bomull, du må gjerne innbille deg selv det, men bomull=kjærring. 

Anonymkode: c5d16...609

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N-Nøff
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva skjer da? Om det ikke er rent? Hva er du redd for? 

Anonymkode: c5d16...609

Ingen verdens ting. Eller jo, jeg er redd for endel, her i verden. For eksempel nøtter. Men frykt har ingenting i denne tråden å gjøre, jeg er ikke redd for å være uhygienisk. Kan fint overnatte en uke på en hytte uten dusj og kun ta kattevask uten å få varige mén av den grunn. 

Men jeg mener det er hygienisk å vaske underbukser på 60 + grader. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest N-Nøff
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Som sagt, INGEN ser bra ut i bomull, du må gjerne innbille deg selv det, men bomull=kjærring. 

Anonymkode: c5d16...609

Se der! Der traff jeg et sårt punkt ;) Jeg er trygg på rumpa mi, jeg kunne ikledd meg underbukser laget av flådde apekatter og fortsatt sett bra ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når folk nærmest skryter av at de vasker underlivet hver 3.dag, og aaaldriii bruker så mye som en dråpe INTIMsåpe, så skjønner man jo at de må ty til kokvask for å få vekk surlukta.

Anonymkode: b72f5...3d0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker said:

Ene trusen min fra Cubus var blå, men nå er den en dvask gråblå. Synes den ble finere nå da. Jeg hadde en neonrosa truse som nå er lyserosa. Men det kunne skjedd på 40 grader også vil jeg tro. Men selve stoffet i trusen og blondene er like fine. Man kan bruke vaskepose, men det bruker jeg ikke siden vaskeposene mine åpner seg i maskinen uansett.

Anonymkode: d8acb...200

Du kan snu vaskeposen innsiden ut, med glidelåsen på insiden -om du ikke skal vaske tynne strømpebukser osv. som kan revne, så funker det som fjell.

Anonymkode: 61c7b...56c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest N-Nøff
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vasker normalt truser på 40 grader. Anser de som rene da. Aldri plaget av sopp eller annet.

Anonymkode: d88b1...7d3

Sopp har faktisk ingenting med urenslighet å gjøre, det er faktisk de som overdriver hygienen som er mest utsatt for sopp.

I tillegg til de som går i syntetiske blondetruser for å pynte på den stygge rumpa si som ser forferdelig ut i normale bomullstruser, da. Syntetisk stoff er et eldorado for sopp! 

Heia bomull!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Neinøff skrev:

Ingen verdens ting. Eller jo, jeg er redd for endel, her i verden. For eksempel nøtter. Men frykt har ingenting i denne tråden å gjøre, jeg er ikke redd for å være uhygienisk. Kan fint overnatte en uke på en hytte uten dusj og kun ta kattevask uten å få varige mén av den grunn. 

Men jeg mener det er hygienisk å vaske underbukser på 60 + grader. 

Det må du gjerne mene, men det er bare din mening. All den tid det ikke for noen praktiske konsekvenser å gå med undertøy som ikke tåler kokvask, så er det helt fint. Jeg sverger til blonder og silke og slikt kan ikke vaskes på over 40...

Anonymkode: c5d16...609

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N-Nøff
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Når folk nærmest skryter av at de vasker underlivet hver 3.dag, og aaaldriii bruker så mye som en dråpe INTIMsåpe, så skjønner man jo at de må ty til kokvask for å få vekk surlukta.

Anonymkode: b72f5...3d0

Ja, det kan jeg skjønne. Men vi andre, normale, mennesker vasker jo også trusene på 60 og høyere. Det er fordi det er ekkelt å vaske truser på 30 og 40 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Neinøff skrev:

Se der! Der traff jeg et sårt punkt ;) Jeg er trygg på rumpa mi, jeg kunne ikledd meg underbukser laget av flådde apekatter og fortsatt sett bra ut. 

Jeg er også trygg på rompa mi, er trygg på hele kroppen min faktisk, det betyr ikke at jeg kler meg som en dass for det😁

Anonymkode: c5d16...609

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...