Gå til innhold

Truser som skal vaskes på 40 grader


Gjest N-Nøff

Anbefalte innlegg

Gjest N-Nøff
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det må du gjerne mene, men det er bare din mening. All den tid det ikke for noen praktiske konsekvenser å gå med undertøy som ikke tåler kokvask, så er det helt fint. Jeg sverger til blonder og silke og slikt kan ikke vaskes på over 40...

Anonymkode: c5d16...609

Ja, og du mener det, og jeg mener det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 hours ago, Neinøff said:

Er det bare jeg som synes det er ekkelt eller? Vasker aldri truser på 40 grader! Er det noen her inne som gjør det? Sier ikke at det er giftig, synes bare det er ekkelt. Kjøper alltid truser av bomull, som tåler kokvask. 

Jesus 14 medlemmer på denne tråden...

Anonymkode: 3cb82...371

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Neinøff skrev:

Kan jeg erstatte intimsåpe med klorin ja?

Ikke å anbefale, Klorin var ment for trusen!

Anonymkode: 25dce...176

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N-Nøff
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er også trygg på rompa mi, er trygg på hele kroppen min faktisk, det betyr ikke at jeg kler meg som en dass for det😁

Anonymkode: c5d16...609

Men du lukter kanskje som en? Med tanke på at truser i syntetisk stoff ikke akkurat er hygienisk:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N-Nøff
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke å anbefale, Klorin var ment for trusen!

Anonymkode: 25dce...176

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Neinøff said:

:fnise:

Kompliserte greier, da vet jeg hvordan jeg skal lage tråder i framtiden-this is the future of Norway..

Anonymkode: 3cb82...371

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vasker de på 30 :) og de holder seg mye finere nå enn før pluss at jeg sjeldnere får sånne misfargede flekker der tissen er. Vasker med flytende vaskemiddel og vasker meg alltid med asan i underlivet. Har aldri hatt plager eller vond lukt :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Skorstein said:

Vasker de på 30 :) og de holder seg mye finere nå enn før pluss at jeg sjeldnere får sånne misfargede flekker der tissen er. Vasker med flytende vaskemiddel og vasker meg alltid med asan i underlivet. Har aldri hatt plager eller vond lukt :)

Fasinerende :)

Anonymkode: 3cb82...371

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Neinøff skrev:

Men du lukter kanskje som en? Med tanke på at truser i syntetisk stoff ikke akkurat er hygienisk:skratte:

Nope, lukter såpe, men ei heller har jeg så mange syntetiske truser... kanskje du sliter med sterk kroppslukt? 

Anonymkode: c5d16...609

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N-Nøff
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nope, lukter såpe, men ei heller har jeg så mange syntetiske truser... kanskje du sliter med sterk kroppslukt? 

Anonymkode: c5d16...609

Nei, derfor kan jeg dusje den pene rumpa mi og resten av kroppen med parfymefri såpe. Og ta på den flatterende bomullstrusa mi etterpå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Neinøff skrev:

ja.. hvem vasker truser på 30 :vetikke:?

Jeg gjør :ler2: nå har jeg noe nytt å bekymre meg for. Vet ikke hvor jeg får tak i truser som tåler høye grader av vask og som ikke er bestemortruser. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Neinøff skrev:

Nei, derfor kan jeg dusje den pene rumpa mi og resten av kroppen med parfymefri såpe. Og ta på den flatterende bomullstrusa mi etterpå. 

Hehe, to ord som aldri hører sammen i samme setning :fnise:

 fortsett å innbill deg selv det du😬

Anonymkode: c5d16...609

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Skorstein skrev:

Jeg gjør :ler2: nå har jeg noe nytt å bekymre meg for. Vet ikke hvor jeg får tak i truser som tåler høye grader av vask og som ikke er bestemortruser. 

Det gjør du ikke:fnise:

Anonymkode: c5d16...609

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

:nori:

 

Anonymkode: 22791...69e

mer riktig :)

 

Anonymkode: 3cb82...371

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vasker alle truser på 60. Men det er mye vane å. Dagens maskiner og vaskemiddel er så effektivt at det er ingen krise om det skulle bli vasket på 40. Men jeg sliter med utflod, så jeg føler bare at de må vaskes på 60. 

Anonymkode: 5de3a...bd3

samme her, har mye utflod og må skifte truse i løpet av dagen, vasker alltid på 60 grader

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, barbent skrev:

samme her, har mye utflod og må skifte truse i løpet av dagen, vasker alltid på 60 grader

Det er vel derfor Gud skapte truseinnlegg😳

Anonymkode: 3f6bc...66d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Neinøff skrev:

Er det bare jeg som synes det er ekkelt eller? Vasker aldri truser på 40 grader! Er det noen her inne som gjør det? Sier ikke at det er giftig, synes bare det er ekkelt. Kjøper alltid truser av bomull, som tåler kokvask. 

Jeg har vasket underbukser i vann bare så vidt over frysepunktet på lange fjell- og viddeturer. Den gangen jeg levde uten strøm på en hytte vasket jeg klær i en elv. Har ikke pådratt meg noen varig lidelse av det.   

Anonymkode: 16917...4f0

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vasker på 60 og 90 grader. Jeg var ofte plager med UVI når jeg bodde hjemme (hvor alt vaskes på 40 grader) etter jeg flyttet for meg sjøl og vasket truser/sengetøy og håndkle på 60 og 90 så har jeg det aldri lengre. 

Ingen (verken truser eller boxer til mannen) blir stygge av den grunn, syns de holder seg gode og fine jeg. 

Jeg vasker meg også hver dag, så sluntrer ikke unna hygiene bare fordi man kokvasker undikkene :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Neinøff skrev:

Nei, derfor kan jeg dusje den pene rumpa mi og resten av kroppen med parfymefri såpe. Og ta på den flatterende bomullstrusa mi etterpå. 

 

31 minutter siden, Neinøff skrev:

At du har så stygg rumpe at du må gå i blonder for å skjule det er da ikke mitt problem:vetikke:

 

27 minutter siden, Neinøff skrev:

Se der! Der traff jeg et sårt punkt ;) Jeg er trygg på rumpa mi, jeg kunne ikledd meg underbukser laget av flådde apekatter og fortsatt sett bra ut. 

 

26 minutter siden, Neinøff skrev:

Sopp har faktisk ingenting med urenslighet å gjøre, det er faktisk de som overdriver hygienen som er mest utsatt for sopp.

I tillegg til de som går i syntetiske blondetruser for å pynte på den stygge rumpa si som ser forferdelig ut i normale bomullstruser, da. Syntetisk stoff er et eldorado for sopp! 

Heia bomull!

Yep, du virker veldig trygg og selvsikker når det kommer til rumpen din :fnise:   :sarkasme: 

Anonymkode: 75602...12b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...