Gå til innhold

Ny overgrepskandale avdekket i Storbritannia - verste til nå


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Rosetelys
25 minutter siden, Kath H. skrev:

Resett er bare tullete å sitere fra. De produserer falske nyheter.

https://www.thesun.co.uk/news/5777071/telford-abuse-grooming-sex-gangs-victims/

http://www.dailymail.co.uk/news/article-5487167/Telford-child-sex-scandal-involving-1-000-Britains-worst.html

http://www.independent.co.uk/news/uk/crime/grooming-gangs-uk-britain-newcastle-serious-case-review-operation-sanctuary-shelter-muslim-asian-a8225106.html

Hver gang du kritiserer resett som kilde så kommer noen med andre kilder som backer opp det resett skriver. Har du noen som helst belegg for å si at resett produserer falske nyheter? Såvidt meg bekjent finnes det ikke en sak som er falsk derfra.

TS skrev også at det var den eneste norske kilden som hun kunne finne. Nå har andre norske nettaviser også skrevet om saken.

https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/m6yjr0/daily-mirror-ny-overgrepskandale-avdekket-i-storbritannia

Endret av Rosetelys
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg ser ikke verden som et glansbilde, og benekter heller ikke at innvandrere står bak de fleste overfallsvoldtektene og generell kriminalitet. 

Jeg synes bare det er trist at nesten SAMTILIGE av diskusjonene (både her inne og i diverse kommentarfelt) knyttet til saker om voldtekt tar denne vendingen. De ender opp som en politisk sinnadebatt, hvor det virker som enkelte debattanter nærmest godter seg når slike saker kommer opp. Da de kan slå i bordet og "bevise" at de har rett.

Anonymkode: f3b56...b57

tatt saken i betraktning er det veldig merkelig at det er det du bryr deg om

er det rart folk blir sinte, det er jo groteske nyheter, og det er relatert til innvandring

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, hind said:

Alltid artig å se hvor engasjerte dere gutta blir når det er innvandrere som voldtar og misbruker. Sånn ellers kan man lett få inntrykk av at dere ikke kunne brydd dere mindre om hva som skjer med kvinner.

 

Så det er helt greit at barn blir voldtatt i 40 år? Jeg har snakket om dette i flere år og jeg har blitt kalt rasist, brunskjorte, barnløs og en mann av folk som deg. Nå som "rasistene" har rett, så har du ingen argumenter og kaster møkk. Hva med uskyld?  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, hind skrev:

Alltid artig å se hvor engasjerte dere gutta blir når det er innvandrere som voldtar og misbruker. Sånn ellers kan man lett få inntrykk av at dere ikke kunne brydd dere mindre om hva som skjer med kvinner.

 

Jøss, du går med store skylapper. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å banke noen er alltid galt. Å banke noen fordi de er homofile er enda verre. Fordi det er hatkriminalitet. Organisert og ideologisk hatkriminalitet er enda verre. Det er altså snakk om skala.

Disse groming-sakene er hatkriminalitet av verste sort. Derfor er de verre enn "vanlige" overgrepssaker. 

Det er hatkriminalitet først fordi miljøene disse mennene kommer fra har en oppfatning av at det disse mennene gjør er noe de har rett til, fordi de hvite jentene som blir brukt er horer og æreløse som er fritt vilt. Å jakte på disse mennene fordi de gjør noe de har rett til er rasisme og islamofobi. 

Og politiets frykt for å gripe inn fordi det  kan risikere å bli kalt rasister bekrefter, gjør det hele enda verre.

Derfor er slike saker opprørende.

Anonymkode: da63d...744

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nok en overgrepskandale ryster Storbritannia ...

https://resett.no/2018/03/11/storbritannias-verste-groomingskandale-eksponert-hundrevis-av-unge-jenter-voldtatt-og-misbrukt-gjennom-40-ar/

 

VG har også tatt opp saken:

https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/m6yjr0/daily-mirror-ny-overgrepskandale-avdekket-i-storbritannia

 

Er dette baksiden av det multikulturelle glansbildet? Hvor mange andre småjenter skal få livet ødelagt før folk forstår det er et misslykket prosjekt? 

 

 

 

 

Anonymkode: 67c8f...934

Det er en forferdelig sak. Så stygg at du ikke en gang fokuserer på hva disse jentene(barn mange) av de har vært igjennom, men tar det til inntekt for din motvilje mot multikulturell samfunn. Du eier ikke empati. 

Du vet like godt som alle at dette skjer over alt. Du eier ikke skam.

Anonymkode: 920b3...708

Ryddet for slettet inhold i sitat. Edie, mod.

Endret av Edie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er en forferdelig sak. Så stygg at du ikke en gang fokuserer på hva disse jentene(barn mange) av de har vært igjennom, men tar det til inntekt for din motvilje mot multikulturell samfunn. Du eier ikke empati. 

Du vet like godt som alle at dette skjer over alt. Du eier ikke skam.

Anonymkode: 920b3...708

Realiteten er hard, er den ikke? 

Anonymkode: 67c8f...934

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forrige tråd ble slettet

Resett er jo ikke en pålitelig kilde i følge KG vett. Derfor de slettet alle trådene om Grande, og vi så jo hvor upålitelig det viste seg å være...

Anonymkode: c09a4...e9d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er en forferdelig sak. Så stygg at du ikke en gang fokuserer på hva disse jentene(barn mange) av de har vært igjennom, men tar det til inntekt for din motvilje mot multikulturell samfunn. Du eier ikke empati. 

Du vet like godt som alle at dette skjer over alt. Du eier ikke skam.

Anonymkode: 920b3...708

Ja takket være folk som deg, som gjør det umulig å diskutere dette på noen som helst måte. Tar det som inntekt for hans motvilje, herregud man hva er dette betyr? Multikultur eksisterer ikke, du har en kultur eller flere parallelle kulturer. Ingen kulturer lever omvandrende i fred eller i orden, så langt meg bekjent i samme land.

Du eier ikke vett og du har ingen rett å klage på noesomhelst, dette gjorde du fordi du ønsket å være god på andres bekosting.    

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overgrep og pedofili er horribelt. Hva mennesker kan få seg til å gjøre mot de som mindre, svakere enn dem... Det slutter aldri å sjokkere meg. Jeg er glad politiet i Norge har økt kompetansen på området og at flere nettverk blir avslørt. (Jf. artikkelserien i Aftenposten). 

Hvilken etnisitet eller eventuell religion overgriperen måtte ha, spiller dog mindre rolle for min del. Straffen bør være streng, punktum. Det forekommer overgrep mot mindreårige i alle land i verden, og overgriperne synes ofte tilsynelatende normale og mer veltilpassede i samfunnet enn de gjengse kriminelle (også jf. den siste tidas artikkelserie i Aftenposten). 

Ukulturer hvor fortielse og benektning råder, har dog fått blomstre flere steder (i Norge har vi ikke nødvendigvis vært bedre, se bare på hva som har foregått i Tysfjord). Jeg vet ikke om det er fordi sannheten er så ubehagelig at man ikke orker å ta borti den, eller fordi det er mest behagelig å la være å gjøre noe. 

Men uansett er det å sammenstille overgrep med noen religion eller etnisitet direkte misvisende. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi snakker også om drap for å skjule forbrytelser :

Lucy Lowe, 16, was murdered alongside her mother and sister after her abuser set fire to their house. She had given birth to his child at just 14   

Kilde the mirror.

Politiet turde ikke å gjøre noe i frykt for å bli kalt rasister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at en kjent politiker i Labour (Arbeiderpartiet) skrev en artikkel i sommer om at man måtte få slutt på at Pakistanske menn voldtok og utnyttet hvite jenter, ble det er voldsomt oppstyr. Hun ble presset av ledelsen i labour til å trekke seg.

https://www.thesun.co.uk/news/4218648/british-pakistani-men-raping-exploiting-white-girls/

Det viser at dette fortsatt er betent i England og at Labour ikke ønsker å gjøre noe med dette i frykt for å tape stemmer.

Anonymkode: 91677...43b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, bortebra said:

Overgrep og pedofili er horribelt. Hva mennesker kan få seg til å gjøre mot de som mindre, svakere enn dem... Det slutter aldri å sjokkere meg. Jeg er glad politiet i Norge har økt kompetansen på området og at flere nettverk blir avslørt. (Jf. artikkelserien i Aftenposten). 

Hvilken etnisitet eller eventuell religion overgriperen måtte ha, spiller dog mindre rolle for min del. Straffen bør være streng, punktum. Det forekommer overgrep mot mindreårige i alle land i verden, og overgriperne synes ofte tilsynelatende normale og mer veltilpassede i samfunnet enn de gjengse kriminelle (også jf. den siste tidas artikkelserie i Aftenposten). 

Ukulturer hvor fortielse og benektning råder, har dog fått blomstre flere steder (i Norge har vi ikke nødvendigvis vært bedre, se bare på hva som har foregått i Tysfjord). Jeg vet ikke om det er fordi sannheten er så ubehagelig at man ikke orker å ta borti den, eller fordi det er mest behagelig å la være å gjøre noe. 

Men uansett er det å sammenstille overgrep med noen religion eller etnisitet direkte misvisende. 

Hvis religionen og kulturen sier at vi kvinner som ikke er medlemmer er urene, og er løse siden vi ikke har mannlig følge. Det eksisterer videoer der norske imamer sier rett ut at vi er urene og "ekte" muslimer kan ikke være venner med kafirer(vantro).

Jeg foreslår at du leser hadiffene om dimmi (betaler ekstra skatt for å være vantro) og esra (sex slaver), så forstår du kanskje hvor dette kommer ifra. 

Om du faktisk tror at norske etniske menn gruppe voldtar så får du vise det til meg, siden du likestiller alle menn her. Enste jeg kan se er Vollum saken der tiltale ble frikjent, etter å ha lest dommen så forstår jeg også hvorfor. Ikke at jeg har sympati for mennene i saken.

   

Litt lesestoff så du vet hva du snakker om:    

https://sunnah.com 

Endret av ElinX0Xpoliti
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Å banke noen er alltid galt. Å banke noen fordi de er homofile er enda verre. Fordi det er hatkriminalitet. Organisert og ideologisk hatkriminalitet er enda verre. Det er altså snakk om skala.

Disse groming-sakene er hatkriminalitet av verste sort. Derfor er de verre enn "vanlige" overgrepssaker. 

Det er hatkriminalitet først fordi miljøene disse mennene kommer fra har en oppfatning av at det disse mennene gjør er noe de har rett til, fordi de hvite jentene som blir brukt er horer og æreløse som er fritt vilt. Å jakte på disse mennene fordi de gjør noe de har rett til er rasisme og islamofobi. 

Og politiets frykt for å gripe inn fordi det  kan risikere å bli kalt rasister bekrefter, gjør det hele enda verre.

Derfor er slike saker opprørende.

Anonymkode: da63d...744

Nei, det er mye bedre å ofre døtrene våre en at politi og myndigheter skal risikere å bli kalt rasister. Gud forby!

Jeg tror at myndighetene i England har visst om dette i mange år, det sier seg selv.  En slik sak forblir ikke hemmelig i 40 år!    Lurer på hvor mange barn og unge kvinner det skal ofres før myndighetene i vesten tar grep!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er dessverre ikke bare Storbritannia som har åpnet grensene.

Anonymkode: 97651...4e7

Storbritannia åpnet ikke grensene. De dro ut i verden og la under seg land etter land og kalte dem kolonier. Så fikk folk fra disse koloniene jobbe i Storbritannia. Det fins ikke lignende imperialisme igjen i dagens verden. Å dra en linje fra dagens flyktningestrøm over til imperialismen og sammenligne dette er idioti. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Peonjenta skrev:

Nei, det er mye bedre å ofre døtrene våre en at politi og myndigheter skal risikere å bli kalt rasister. Gud forby!

Jeg tror at myndighetene i England har visst om dette i mange år, det sier seg selv.  En slik sak forblir ikke hemmelig i 40 år!    Lurer på hvor mange barn og unge kvinner det skal ofres før myndighetene i vesten tar grep!

Og hvilke grep er dette, om jeg tør spørre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, Trine48 skrev:

Hysj da! Du vet da at det kun er hvite menn som er pedofile :nei:

Ja, det er kun hvite, europeiske menn med kristen etnisitet som er pedofile og har pedofilinettverk. De andre er "muslimjævler" og omfatter hele den mannlige muslimske befolkning i verden.:sarkasme:

Man kan da virkelig ikke gå ut fra at det finnes pedofilinettverk som ikke har noe med islam å gjøre. Det skulle tatt seg ut...:ac:

Endret av Tøytigern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, ElinX0Xpoliti skrev:

Så det er helt greit at barn blir voldtatt i 40 år? Jeg har snakket om dette i flere år og jeg har blitt kalt rasist, brunskjorte, barnløs og en mann av folk som deg. Nå som "rasistene" har rett, så har du ingen argumenter og kaster møkk. Hva med uskyld?  

Kanskje etnisitet og religion ikke hadde noe med saken å gjøre. Kan hende det dreide seg om menneskehandel og kynisk utnyttelse av forsvarsløse kvinner. Noe som er et problem flere steder i verden og som ikke er knyttet til gjerningsmennenes nasjonalitet, statsborgerskap og kulturelle bakgrunn.

Hvis en pekefinger skal rettes noe sted her så er det mot britiske myndigheter som har stått passive og sett på og ikke løftet en finger. De gir en syltynn unnskyldning om at de gjennom 40 år har sett all slags kriminalitet, tilogmed mordbrann, men ikke ville gjøre noe siden de ikke ville bli kalt rasister... Da skulle disse folkene aldri hatt jobben. Det er grov tjenesteforsømmelse.

Ikke rett pekefingeren mot flyktninger og innvandrere til Europa. Det er med å tåkelegge situasjonen. Sånn har det holdt på i 40år. Nå er det faenmeg nok. Få huet ut av rompa og se hva dere har rett foran dere: Et nettverk av pedofile og menneskehandlere. Gi faen i hvor de kommer fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Tøytigern skrev:

Og hvilke grep er dette, om jeg tør spørre?

Flere ressurser for å ta voldtektsmennene og de pedofile, definitivt mye strengere straffer, idag er det jo gratis å voldta barn.  Kaste ut innvandrere når de voldtar, strengere innvandringspolitikk, en fornyet integreringingsstrategi, den vi har idag funker jo tydligvis ikke!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Peonjenta skrev:

Flere ressurser for å ta voldtektsmennene og de pedofile, definitivt mye strengere straffer, idag er det jo gratis å voldta barn.  Kaste ut innvandrere når de voldtar, strengere innvandringspolitikk, en fornyet integreringingsstrategi, den vi har idag funker jo tydligvis ikke!

Nå foretar du samme kortslutning i hodet som disse med makt og myndighet som har sittet og bedrevet ansvarsfraskrivelser i 40 år. "Dette er innvandrere med et forferdelig kvinnesyn og det er ikke annet å forvente av dem. Hva kan vi gjøre?"

Det de kunne gjort var å gjøre jobben sin og rettsforfølge mennesker på bakgrunn av deres forbrytelser og ikke være fiksert på deres kultruelle bakgrunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...