Gå til innhold

Ny overgrepskandale avdekket i Storbritannia - verste til nå


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nok en overgrepskandale ryster Storbritannia ...

Sitat

Opp til om lag 1000 barn og unge i byen Telford i Storbritannia kan være skadelidende i det som er landets verste overgrepsskandale. Gjengene har forgrepet seg på jenter helt nede i 11-årsalderen.

Voldtektshelvetet i Telford skal ha pågått i hele 40 år. Jenter på 11 år og eldre har blitt lokket vekk fra sine familier, de er blitt dopet, slått og voldtatt i en epidemi som fortsatt pågår, ifølge ofrene.

https://resett.no/2018/03/11/storbritannias-verste-groomingskandale-eksponert-hundrevis-av-unge-jenter-voldtatt-og-misbrukt-gjennom-40-ar/

 

VG har også tatt opp saken:

https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/m6yjr0/daily-mirror-ny-overgrepskandale-avdekket-i-storbritannia

 

Er dette baksiden av det multikulturelle glansbildet? Hvor mange andre småjenter skal få livet ødelagt før folk forstår det er et misslykket prosjekt?

 

 

Anonymkode: 67c8f...934

 

Ryddet for spekulasjoner. Edie, mod.

Edit: Ryddet for innhold med opphavsrett. Edie, mod.

Endret av Edie
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, GiftMann38 skrev:

Noe av det verste jeg har lest. 

Ja, helt sykt 😳

Anonymkode: 67c8f...934

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Tror dere virkelig at det er så veldig mye bedre i andre europeiske land ?

Anonymkode: 61fe7...4f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, Jegern Puahate said:

hvite jenter voldtatt = uinteressant for pressen

Alltid artig å se hvor engasjerte dere gutta blir når det er innvandrere som voldtar og misbruker. Sånn ellers kan man lett få inntrykk av at dere ikke kunne brydd dere mindre om hva som skjer med kvinner.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, hind skrev:

Alltid artig å se hvor engasjerte dere gutta blir når det er innvandrere som voldtar og misbruker. Sånn ellers kan man lett få inntrykk av at dere ikke kunne brydd dere mindre om hva som skjer med kvinner.

 

Alltid interessant hvordan noen damer alltid skal prøve å rette fokuset på den mektige etniske hvite nordmannen når spørsmålet om multikulturens negative konsekvenser blir brakt på bane 🙄

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, hind skrev:

Alltid artig å se hvor engasjerte dere gutta blir når det er innvandrere som voldtar og misbruker. Sånn ellers kan man lett få inntrykk av at dere ikke kunne brydd dere mindre om hva som skjer med kvinner.

 

Det der er vel strengt tatt et oksymoron. Hadde ikke de norske gutta brydd seg om kvinner hadde de gitt beng i handlingene til innvandrere?

Anonymkode: 67c8f...934

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Det der er vel strengt tatt et oksymoron. Hadde ikke de norske gutta brydd seg om kvinner hadde de gitt beng i handlingene til innvandrere?

Anonymkode: 67c8f...934

De liker bare å fake ridderlige for å gi argumentene sine mer tyngde og ikke fremstå som reinspikka rasister. Disse gutta her bryr seg overhodet ikke om oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, hind skrev:

De liker bare å fake ridderlige for å gi argumentene sine mer tyngde og ikke fremstå som reinspikka rasister. Disse gutta her bryr seg overhodet ikke om oss.

Hvilke gutter bryr seg om "oss" da mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Trine48 said:

Alltid interessant hvordan noen damer alltid skal prøve å rette fokuset på den mektige etniske hvite nordmannen når spørsmålet om multikulturens negative konsekvenser blir brakt på bane 🙄

Merk deg at jeg ikke har sagt at ikke multikulturen har negative konsekvenser. Det har den. Enkelte kulturer har et syn på kvinner og seksualitet som ikke ligner grisen, men de gutta som er aktive i tråden som denne er ikke noe bedre. Det er de samme som sitter og skriver den ene kvinnefientlige innlegget etter det andre. Jeg ser gjerne at de kutter ut denne falske ridderligheten og heller bare skriver det de har på hjertet uten å late som de bryr seg om kvinner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Trine48 said:

Hvilke gutter bryr seg om "oss" da mener du?

Ikke de som vanligvis boltrer seg i tråder som denne i alle fall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, hind skrev:

Merk deg at jeg ikke har sagt at ikke multikulturen har negative konsekvenser. Det har den. Enkelte kulturer har et syn på kvinner og seksualitet som ikke ligner grisen, men de gutta som er aktive i tråden som denne er ikke noe bedre. Det er de samme som sitter og skriver den ene kvinnefientlige innlegget etter det andre. Jeg ser gjerne at de kutter ut denne falske ridderligheten og heller bare skriver det de har på hjertet uten å late som de bryr seg om kvinner. 

Du må sitte inne med mye bitterhet.

Anonymkode: 27084...aa5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Du må sitte inne med mye bitterhet.

Anonymkode: 27084...aa5

Ikke jeg nei, men disse mannfolkene er så bitre at det lukter lang vei. Jeg har det utmerket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Tror dere virkelig at det er så veldig mye bedre i andre europeiske land ?

Anonymkode: 61fe7...4f2

Det aner jeg virkelig ikke. Har du noen linker til noe informasjon? Så skal jeg ta å lese meg opp.

Anonymkode: 67c8f...934

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

36 minutter siden, hind said:

Alltid artig å se hvor engasjerte dere gutta blir når det er innvandrere som voldtar og misbruker. Sånn ellers kan man lett få inntrykk av at dere ikke kunne brydd dere mindre om hva som skjer med kvinner.

 

artig hvordan folk som deg automatisk utvikler psykiske superkrefter i form av tankelesing når en hvit mann kommenterer en av de verste overgrepssakene i moderne historie

artig hvordan folk som deg synes når at en hvit mann kommenterer en av de verste overgrepssakene i moderne tid, så er det mer viktig å kommentere enn selve overgrepene, sånn ellers kan man lett få inntrykk av at dere ikke kunne brydd dere mindre om hva som skjer med kvinner.

 

 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 Tror dere virkelig at det er så veldig mye bedre i andre europeiske land ?

Anonymkode: 61fe7...4f2

Nei, det er dessverre ikke bare Storbritannia som har åpnet grensene.

Anonymkode: 97651...4e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, hind skrev:

Alltid artig å se hvor engasjerte dere gutta blir når det er innvandrere som voldtar og misbruker. Sånn ellers kan man lett få inntrykk av at dere ikke kunne brydd dere mindre om hva som skjer med kvinner.

 

Faktisk enig. Føler veldig ofte saker om voldtekt utspiller seg til å handle om etnisiteten på gjerningsmennene. Diskusjonen fortsetter gjerne med kommentarer fra folk som klager over det de ironisk kaller "kulturell berikelse" o.l. , og kommer videre med klager over at mediene ikke skriver etnisiteten på gjerningsmennene, når de er skråsikre på at forbryterne har innvandrerbakgrunn. Skjer hver gang.

 

Anonymkode: f3b56...b57

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...