Gå til innhold

Fuck norsk offentligheit


Gjest Navios

Anbefalte innlegg

Har aldri hørt om noen av disse greiene eller folkene. Men synes det er ufint at du bodyshamer hun blonde jenta. At hun tar vare på kroppen og ikke farger håret blått står.det respekt av.

Oberbektige feminister har vi nok av.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og Morten Hegseth som henger ut noen pga dubaireiser eller operasjoner, men ikke nevner Sophie Elise eller Carina Dahl som gjør akkurat det samme bare de er vennene hans! 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Navios
3 timer siden, abrasiveRefraction skrev:

Har aldri hørt om noen av disse greiene eller folkene. Men synes det er ufint at du bodyshamer hun blonde jenta. At hun tar vare på kroppen og ikke farger håret blått står.det respekt av.

Oberbektige feminister har vi nok av.

Å herregud om du bevisst skal vranglese alt eg skriv gjer det i det minste morosamt med ein grunnleggjande innsats med trollinga.

Endret av Navios
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Navios
16 timer siden, Ichiko skrev:

@Navios På vegne av alle u-"trendy" kvinnelege Osloinnbyggjarar og andre eg kjenner, tillet eg meg å seie "WORD".

P.S. Eg likte særs godt at du hadde med Ingeborg Senneset.

 

11 timer siden, hippyskippy skrev:

Godt å se det ikke bare er jeg som blir svett av Senneset. 

Ho er ikkje det einaste høvet på at reglane er vidt forskjellig for folk på innsida og utsida, men ho er blant dei grovaste.

Ein eller anna stad blei vi einig om at drittbloggar X må merke at ho får 25% rabatt på kvisekrem over heile bloggen, men at Ingeborg Senneset, fast ansatt journalist i Aftenposten bruker heile kontoen sin i sosiale medier til å reklamere for seg sjølv, boka si eller vennane sine, er heilt OK. 

Og at ho har heile kjendis-Noreg på vennelista si skaper ingen rollekonflikter i det heile :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var så bra at jeg syns den kan omformulerers noe for å passe formatet og sendes inn som kronikk til NRK ytring. (Eller mn mening Aftenposten.) Om man hadde fått flettet inn konkrete eksempler på brudd på diverse lover (markedsføringsloven) som navngitte personer har begått i passasjene hvor du har dine spissformuleringer, ville dette blitt en helt nydelig tekst.

Ulempen er vel da at man må skrive med sitt fulle navn og tåle alskens ufysligheter fra det offentlige rom og nettroll i etterkant, så jeg skjønner at terskelen er høy. Men det er på tide at denne debatten begynner å rulle i det offentlige rom.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Navios

Det finnes ikkje eit høve som ikkje er verdas smalaste sak å oppdrive for ein journalist med evne til både screenshots og klipp og lim. Bindingane er der for alle som vil sjå dei. Felles for fleire her er jo at dei eksisterer i den utvida mediebransjen i Noreg. Jenny Skavlan jobber kanskje for Tise til dagleg men er også på lønningslista til NRK. Og er det noko mediebransjen er gode til, så er det å slå ring om sine eigne. Det er ikkje tilfeldig at metoo varte i 30 minutter i mediebransjen før ein bytta bransje. Det blei vel for pinlig å vedkjenne seg at dei som hadde vore involvert i stygge saker fortsatt satt trygt i høge stillinger, berre i eit anna mediehus saman med kompisene sine. 

Det er eit uendeleg antall høve ein kunne ta tak i.

  • Alle NRK-profilane sine private foretak som enten ligger i grenselandet til eller rett på tvers av retningslinjar for interessekonflikter. Christine Dancke med eget management og makt over musikkprofilering på P3 er kanskje det grovaste, men det fins mykkje meir. 
  • Monopolet på komikk i Noreg med Standup Norge som ikkje bare har vist seg heilt håplaust for å få mangfald i komibransjen, men som også er katastrofe både for inntjeninga til mindre komikere som tvinges å jobbe for knapper og glansbilder, og for arbeidsmiljøet til kvinnelige komikarar som må jobbe side om side med menn som har hatt konkrete varslingssakar mot seg om sextrakassering. Men det er vel viktigare for Senneset og resten av mediebransjen å reklamere for showet til Ørjan Burøe på instagram enn å diskutere det her. Eller då ho inviterte sine nærmeste vener til å ha reklame i Aftenposten eller også kalt "komiker-kronikk"
  • Vanessa Rudjord og heile hennar nettverk - alle skjulte bindingar og drit

At ein ikkje ønsker å brenne alle bruar i eit lite land som Noreg har eg forståelse for. Personleg ser eg ikkje poenget med å ta opp kampen med folk som har vist seg å vere så effektive til å identifisere og fryse ut oppviglarar. Sjå berre behandlinga Mina Ghabel Lunde fekk berre fordi ho tvitra at Anders Giæver er ein pompøs og sjølvhøgtideleg mann som setter seg sjølv i midten av alt han skriver om. Det er kanskje verdas minst kontroversielle påstand, men fordi han var ein del av eliten og ho ikkje, vart ho ofra. 

Endret av Navios
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Navios said:

Det finnes ikkje eit høve som ikkje er verdas smalaste sak å oppdrive for ein journalist med evne til både screenshots og klipp og lim. Bindingane er der for alle som vil sjå dei. Felles for fleire her er jo at dei eksisterer i den utvida mediebransjen i Noreg. Jenny Skavlan jobber kanskje for Tise til dagleg men er også på lønningslista til NRK. Og er det noko mediebransjen er gode til, så er det å slå ring om sine eigne. Det er ikkje tilfeldig at metoo varte i 30 minutter i mediebransjen før ein bytta bransje. Det blei vel for pinlig å vedkjenne seg at dei som hadde vore involvert i stygge saker fortsatt satt trygt i høge stillinger, berre i eit anna mediehus saman med kompisene sine. 

Det er eit uendeleg antall høve ein kunne ta tak i.

  • Alle NRK-profilane sine private foretak som enten ligger i grenselandet til eller rett på tvers av retningslinjar for interessekonflikter. Christine Dancke med eget management og makt over musikkprofilering på P3 er kanskje det grovaste, men det fins mykkje meir. 
  • Monopolet på komikk i Noreg med Standup Norge som ikkje bare har vist seg heilt håplaust for å få mangfald i komibransjen, men som også er katastrofe både for inntjeninga til mindre komikere som tvinges å jobbe for knapper og glansbilder, og for arbeidsmiljøet til kvinnelige komikarar som må jobbe side om side med menn som har hatt konkrete varslingssakar mot seg om sextrakassering. Men det er vel viktigare for Senneset og resten av mediebransjen å reklamere for showet til Ørjan Burøe på instagram enn å diskutere det her. Eller då ho inviterte sine nærmeste vener til å ha reklame i Aftenposten eller også kalt "komiker-kronikk"
  • Vanessa Rudjord og heile hennar nettverk - alle skjulte bindingar og drit

At ein ikkje ønsker å brenne alle bruar i eit lite land som Noreg har eg forståelse for. Personleg ser eg ikkje poenget med å ta opp kampen med folk som har vist seg å vere så effektive til å identifisere og fryse ut oppviglarar. Sjå berre behandlinga Mina Ghabel Lunde fekk berre fordi ho tvitra at Anders Giæver er ein pompøs og sjølvhøgtideleg mann som setter seg sjølv i midten av alt han skriver om. Det er kanskje verdas minst kontroversielle påstand, men fordi han var ein del av eliten og ho ikkje, vart ho ofra. 

Enig i alt du sier her også :klappe:Elsker spesielt at du trekker frem den dobbeltmoralske behandlingen av Lunde, som våget å harselere med den pompøse og navlebeskuende Giæver. Norsk offentlighet er altfor liten, korrupt og navlebeskuende til at det kan bli noe mangfold.

Og for å ta den litt videre med et par grelle eksempler fra bloggmiljøet, siden vi er på Rampelyset: Den incestuøse motebloggeliten, der gamle motebladredaktører bestemmer hvem som er inne og hvem som er ute: Silje Pedersen, Vanessa Rudjord, Celine Aagaard, Janka Polliani, Camilla Pihl og Hedda Skoug, for å nevne noen. Her promoteres hverandres leiligheter og "design", mens gratis varer og andre fordeler distribueres og holdes innenfor gruppen. Hedda Skoug har kanskje tre lesere og vasser likevel i (umerket) spons.

 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, xemiliex said:

Du glemte Linnéa Myhre. Som iscenesetter seg selv på barrikadene og slår inn vidåpne dører på internett.

Dette er faktisk veldig godt observert. Linnéa Myhre er en slags omvendt Sophie Elise. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Honey Dew said:

Ganni-genseren er kjempefin. Har strikket den selv

Det er ikke utseendet på genseren som problematiseres. 

Men det er du jo egentlig fullstendig klar over...

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 10.3.2018 den 16.50, Navios skrev:

 

 

Fuck Vixen Awards, Fuck Hans Petter Nygård Hansen og alle vennene hans og tøysekonkurransen deira.

Fuck den servile kjendispressa i Noreg som ikkje tør å skrive ein setning om at det eneste som avgjer om du blir spilt på radio i Noreg er om du er venninna til Christine Dancke eller ikkje. Og korleis dei lar heile Oslo-Eliten skamlaust reklamere for seg sjølv, dei stygge kleda dei designer (eg ser på dykk no, Pia Tjelta, Jenny Skavlan og heile Skappel-klanen).

Fuck Jenny Skavlan som ikke klarer å gjere noko som helst utan å snikreklamere. Og når ein snakkar om felt i PFU fuck Vanessa Rudjord og fuck mannen hennar og alle dei har på vennelista si på insta (som er ein grei peikepinne på kven som får umerka reklame om dagen)

Fuck Ulrikke Falch som har blitt kjent som skodespelar men som no tener pengene sine på å være aktivist for det meste som selger t-skjorter. Jada, du skal elske sjølv som ein er, og ikkje minst skal vi kjøpe alle greiene du reklamerer for. Feminist-tskjorter til en halv tusenlapp per stykk? Som du samarbeider med Jenny Skavlan om? Se over, forresten. Fuck Jenny Skavlan dobbelt fy faen.

Ja Ulrikke du er så modig, som legger ut uflatterande bilete, men samtidig er tilstrekkeleg klassisk pen blond dame så du aldri utfordrer så mykkje som en millimeter av det konvensjonelle idealet. Akkurat som Piateed. Åja du er IRONISK naken? Else Kåss Furuseth vil ha PR-strategien sin frå 2011 tilbake.

Fuck Aftenposten og Ingeborg Senneset som på den eine sida skal være Objektiv Journalist men i det andre øyeblikket kosemoseoverdoser i kommentarfeltet til alle kjendiser i heile Noreg på Instagram. Fuck reklamene for showa til alle vennene dine, og alt anna som du hadde måttet merke om du var ein bloggar, men slipper unna med som JOURNALIST i ein av Noregs største aviser.

Fuck Spellemannskomiteen som valte en halvferdig P3-favoritt til årets spellemann minst eit par år før ho i det heile var aktuell for det. Fuck P3gull. Fuck Friendly Entertainment og ANTI reklamebyrå som til einkvar tid har oversikt over kor ein har ein kjendis til sals.

Fuck Suzanne Kaluza og PK-reklamebyrået Trigger, som like mykkje tar pengane dine som alle dei andre, men ynskjer å gje deg dårleg samvit først. Og Fuck heile den der “eg tykkjer det er kjempekoseleg med småjenter i hijab men vil gå i fakkeltog mot fargeinndelte matboksar”.  

Og FUCK DEI JÆVLA GANNI-GENSARANE. Det går faen meg ikkje ein gang an å lage 8-mars-video utan å snikreklamere for dei fy faen.

Kvifor er det Fotballfrue som får all hetsen? Ho er ikkje ein gang topp 20 i dette selskapet. Kvifor er Oslo-eliten hellig? Er det ikkje nokon som vil tømma ut myra? Kven har eg glemt? La oss få det ut saman :)

Amen 🙏🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Speedmaster skrev:

Det er ikke utseendet på genseren som problematiseres. 

Men det er du jo egentlig fullstendig klar over...

Nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg fulgte bloggen til Senneseth i flere år mens hun var syk. Jeg er SÅ skuffet over hvordan hun har blitt.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Navios

Jaja. Om ikkje anna har frk. Senneset for første gang i sitt liv reklamemerka ordentlig på instastory. 🤓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/03/2018 at 7:12 PM, Mildemoses said:

Jeg fulgte bloggen til Senneseth i flere år mens hun var syk. Jeg er SÅ skuffet over hvordan hun har blitt.

Fulgte henne ikke lenge. Anorektisk, men så fornøyd med å være tynn...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...