Gå til innhold

Bør menn vaksineres med østrogen?


WubWub

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bullshit! Norske menn er like brutale og kvinnefiendtlige som menn fra andre nasjonaliteter, brutaliteten ytrer seg bare litt annerledes. Giftig maskulinitet gjelder garantert flertallet også av norske menn, og god kvinnehelse forutsetter at det gjøres noe drastisk med menns misbruk og mishandling av kvinner. Om kastrering av alle menn er nødvendig for et trygt samfunn for alle kvinner, må mennene finne seg i dette.

Anonymkode: b7b19...2fa

hvorfor er norske og svenske menn kåret som de mest feminine i verden da? om de er så "brutale og farlige?" :hoho:

spør du meg, hadde jeg havnet i en fysisk konflikt med noen slags nasjonalitet så ville jeg satset på Norge, for norske menn er underdanige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, WubWub skrev:

hvorfor er norske og svenske menn kåret som de mest feminine i verden da? om de er så "brutale og farlige?" :hoho:

spør du meg, hadde jeg havnet i en fysisk konflikt med noen slags nasjonalitet så ville jeg satset på Norge, for norske menn er underdanige :)

De fleste kvinner i Norge som lever i forhold med en mann, blir jevnlig misbrukt seksuelt og vedvarende utnyttet som billig arbeidskraft på hjemmebane. Det er menn som ødelegger kvinners liv og helse, også i Norge og Sverige.

Anonymkode: b7b19...2fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, WubWub skrev:

Som vi alle vet er toxic masculinity et enormt samfunnsproblem - ikke bare fra et regionalt men også fra et globalt perspektiv. 

Menn med høye testosteronverdier er aggressive, misbrukende, kvinnefiendtlige og krigerske. De søker konflikt og dominering. 

For meg så fremstår dette som ekstremt primitivt - som om vi er huleboere som klubber ned naboen "bare fordi". Menn er styrt av hormoner og impulser, de er irrasjonelle og de blir lett veldig sinte. Det hormonet som styrer denne huleboer adferden er testosteron. Ifølge alle studier så leder testosteron til voldelig adferd. 

I USA er det avdekket at de mannfolka med høyest testosteron nivåer sitter i fengsel for vold og voldtekter ;

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3693622/

Så da tenker jeg i mitt stille sinn - burde vi ikke vaksinere gutter med østrogen slik at vi kan leve i et sivilisert og harmonisk samfunn? Siden når hørte du om en jentegjeng som dro på byen utelukkende for å slå ned folk?

Siden når hørte du om ei jente som skrøt av å voldta en gutt? Jeg regner med at svaret er ; ALDRI i begge tilfeller. 

Hadde jeg vært diktator ville alle menn fått en østrogen-vaksine så de kunne bli like siviliserte og rasjonelle som kvinner.

Så kvinner er rasjonelle? Da er virkelighetsoppfatningen virkelig på viddene.

kvinner agerer ofte ut i fra følelser og også hormoner. Og på sikt er ikke det bra for samfunnet heller, det eneste dette er poditivt for er mhp på omsorg for barn og egne foreldre.

hva er rasjonelt med baksnakking om venninner og andre?

kvinner (i Norge) er delvis årsaken til høyere skilsmisseforekomst pga av selvrealisering, ser kun seg selv og ikke partners/menns behov, karriere osv.

I diskusjoner blir kvinner ofte nærtagende og tar ting personlig. Når man snakker om emner på overordnet plan, dette hindrer da løsning og komme seg videre i problemstillingen.

Dette er ikke ment som kritikk av kvinner fordi dere har mange mange gode egenskaper som "kvinner" og individuelle egenskaper akkurat som menn. Men å si at kvinner er mer rasjonlle en menn. Det er tull. Eksemplet ditt blir det samme som å si at dårlige mødre skal tvangssteriliseres fordi de er kåte.

Anonymkode: a8b5b...46c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste kvinner i Norge som lever i forhold med en mann, blir jevnlig misbrukt seksuelt og vedvarende utnyttet som billig arbeidskraft på hjemmebane. Det er menn som ødelegger kvinners liv og helse, også i Norge og Sverige.

Anonymkode: b7b19...2fa

Lev i din fantasiverden du. Flytt til utlandet og finn deg en god mann som ikke er fare for din liv og helse.

 

Anonymkode: a8b5b...46c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, WubWub skrev:

Som vi alle vet er toxic masculinity et enormt samfunnsproblem - ikke bare fra et regionalt men også fra et globalt perspektiv. 

Menn med høye testosteronverdier er aggressive, misbrukende, kvinnefiendtlige og krigerske. De søker konflikt og dominering. 

For meg så fremstår dette som ekstremt primitivt - som om vi er huleboere som klubber ned naboen "bare fordi". Menn er styrt av hormoner og impulser, de er irrasjonelle og de blir lett veldig sinte. Det hormonet som styrer denne huleboer adferden er testosteron. Ifølge alle studier så leder testosteron til voldelig adferd. 

I USA er det avdekket at de mannfolka med høyest testosteron nivåer sitter i fengsel for vold og voldtekter ;

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3693622/

Så da tenker jeg i mitt stille sinn - burde vi ikke vaksinere gutter med østrogen slik at vi kan leve i et sivilisert og harmonisk samfunn? Siden når hørte du om en jentegjeng som dro på byen utelukkende for å slå ned folk?

Siden når hørte du om ei jente som skrøt av å voldta en gutt? Jeg regner med at svaret er ; ALDRI i begge tilfeller. 

Hadde jeg vært diktator ville alle menn fått en østrogen-vaksine så de kunne bli like siviliserte og rasjonelle som kvinner.

Vaksinere de som er voldstilalt

Anonymkode: a0848...ee3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, WubWub skrev:

jeg og hu jenta ble uvenner etter den episoden da hun tenkte at min reaksjon var litt "overkill", men vi ble venner igjen etter noen måneder

Nå er dere kvinner, spesielt når dere er jenter veldig veldig fæle mot hverandre. Mye verre en det du beskrev denne gutten gjorde. Kanskje dere må genmanipuleres for å få bort baksnakkingen, offerrollen, kravlisten for at menn skal være verdig nok men samtidig supermaskuline osv? Dette er jo også østrogenavhengige tilstander...

Lite intelligent debatt...

 

 

Anonymkode: a8b5b...46c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nå er dere kvinner, spesielt når dere er jenter veldig veldig fæle mot hverandre. Mye verre en det du beskrev denne gutten gjorde. Kanskje dere må genmanipuleres for å få bort baksnakkingen, offerrollen, kravlisten for at menn skal være verdig nok men samtidig supermaskuline osv? Dette er jo også østrogenavhengige tilstander...

Lite intelligent debatt...

 

 

Anonymkode: a8b5b...46c

etter min mening så kan ikke menn oppføre seg. menn står for 99% av de innsatte.

menn bør så absolutt få østrogen og de bør lære seg til å sitte og tisse

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bullshit! Norske menn er like brutale og kvinnefiendtlige som menn fra andre nasjonaliteter, brutaliteten ytrer seg bare litt annerledes. Giftig maskulinitet gjelder garantert flertallet også av norske menn, og god kvinnehelse forutsetter at det gjøres noe drastisk med menns misbruk og mishandling av kvinner. Om kastrering av alle menn er nødvendig for et trygt samfunn for alle kvinner, må mennene finne seg i dette.

Anonymkode: b7b19...2fa

Ha ha!

Da må alle kvinner lobotomeres😂

Biologisk og evolusjonsmessig, hvorfor tror du menn har mer testosteron og er mer aggressive?

Menn har hatt oppgaven p fysisk beskytte hjem og lokalsamfunn fra andre omkring. Så du sier siden vi nå lever i en deedelig periode så kastrerer vi? Blir litt som at kvinner etter de har fått barn og er ferdig med morsrollen så kan de lobotomeres og hjemmes bort. Kvinner er jo ikke rasjonelle utenom sine kjerneområder

Anonymkode: a8b5b...46c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, WubWub skrev:

etter min mening så kan ikke menn oppføre seg. menn står for 99% av de innsatte.

menn bør så absolutt få østrogen og de bør lære seg til å sitte og tisse

Alle menn burde lære seg å bli pult ræva også. Siden kvinner blir utsatt for det. I tillegg en fordel å ikke være jomfru hvis man havner i fengsel.

Anonymkode: a8b5b...46c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mister biolog, om alle i samfunnet var kvinnelige så hadde de ikke trengt noen til å beskytte de fra andre MENN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Alle menn burde lære seg å bli pult ræva også. Siden kvinner blir utsatt for det. I tillegg en fordel å ikke være jomfru hvis man havner i fengsel.

Anonymkode: a8b5b...46c

Det hadde ikke blitt noe usamtykket rævpuling eller voldtekter om vi menn fikk østrogen. vi ville da blitt likestilt med kvinner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle menn burde lære seg å bli pult ræva også. Siden kvinner blir utsatt for det. I tillegg en fordel å ikke være jomfru hvis man havner i fengsel.

Anonymkode: a8b5b...46c

du kan godt bli rævpult til tross for at vi lever i et østrogent samfunn så du trenger ikke bekymre deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyener lever i martriarklaske "samfunn" med sjefshyena på toppen. Valpene hennes arver en en høy stand i flokken så går det gradvis nedover med statusen i flokken for de andre og hakkingen og hva man må tåle av bølling øker proposjonalt med at statusen senkes. Mannehyene er fullstendig utdefinert bortsett fra under parring. Ikke noen kjære mor der i gården.

Anonymkode: fb8c6...5eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 hours ago, AnonymBruker said:

De verste feidene jeg har sett blant folk i voksen alder har vært på arbeidsplassen min. Og det har vært kvinner mot kvinner hver gang. Så ditt ønske om et mer sivilisert samfunn starter nok ikke med mindre testosteron. Kult bilde though. 

Anonymkode: 6e61e...424

Tenk om menn også kunne holde seg til å krangle litt på arbeidsplassen! Da hadde verden vært et hyggeligere sted. Ingen kriger, ingen flyktninger, ingen krisesentere osv.....

Anonymkode: 6fce7...a13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bullshit! Norske menn er like brutale og kvinnefiendtlige som menn fra andre nasjonaliteter, brutaliteten ytrer seg bare litt annerledes. Giftig maskulinitet gjelder garantert flertallet også av norske menn, og god kvinnehelse forutsetter at det gjøres noe drastisk med menns misbruk og mishandling av kvinner. Om kastrering av alle menn er nødvendig for et trygt samfunn for alle kvinner, må mennene finne seg i dette.

Anonymkode: b7b19...2fa

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

De fleste kvinner i Norge som lever i forhold med en mann, blir jevnlig misbrukt seksuelt og vedvarende utnyttet som billig arbeidskraft på hjemmebane. Det er menn som ødelegger kvinners liv og helse, også i Norge og Sverige.

Anonymkode: b7b19...2fa

Gratulerer med dagens dummeste innlegg hittil. Her gidder jeg ikke engang kaste bort tiden min på å prøve å overbevise deg om noe annet.

Jeg elsker menn av den enkle grunn at de er menn. Vakre, flotte, sterke, løsningsorienterte, sexy, skjeggete, handy, smarte, gode og omsorgsfulle. Menn er fantastiske!

Anonymkode: ad99d...076

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager kaller man dette vaksinering? Hormonterapi har ingenting med immunisering eller vaksiner å gjøre......

Stønn.....

Anonymkode: 355bd...1de

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest making.a.mess
20 timer siden, WubWub skrev:

Som vi alle vet er toxic masculinity et enormt samfunnsproblem - ikke bare fra et regionalt men også fra et globalt perspektiv. 

Menn med høye testosteronverdier er aggressive, misbrukende, kvinnefiendtlige og krigerske. De søker konflikt og dominering. 

For meg så fremstår dette som ekstremt primitivt - som om vi er huleboere som klubber ned naboen "bare fordi". Menn er styrt av hormoner og impulser, de er irrasjonelle og de blir lett veldig sinte. Det hormonet som styrer denne huleboer adferden er testosteron. Ifølge alle studier så leder testosteron til voldelig adferd. 

I USA er det avdekket at de mannfolka med høyest testosteron nivåer sitter i fengsel for vold og voldtekter ;

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3693622/

Så da tenker jeg i mitt stille sinn - burde vi ikke vaksinere gutter med østrogen slik at vi kan leve i et sivilisert og harmonisk samfunn? Siden når hørte du om en jentegjeng som dro på byen utelukkende for å slå ned folk?

Siden når hørte du om ei jente som skrøt av å voldta en gutt? Jeg regner med at svaret er ; ALDRI i begge tilfeller. 

Hadde jeg vært diktator ville alle menn fått en østrogen-vaksine så de kunne bli like siviliserte og rasjonelle som kvinner.

Og hvordan skal du finne ut hvem som har mye østrogen? Å gi alle gutter blir jo veldig feil. Noen gutter har naturlig lite østrogen og ville blitt like feminine som jenter. En ting er når det skjer naturlig, men å gjøre det på kunstig vis er feil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest making.a.mess

Ja til tvangssterilisering av voldtekt- og overgrepstiltalte. 

Så kan voldsforbrytere og ranere få østrogen. 

Hvitsnippforbrytelser bør ikke straffes med annet enn fengsel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mrs.Purdey said:

Ja til tvangssterilisering av voldtekt- og overgrepstiltalte. 

Så kan voldsforbrytere og ranere få østrogen. 

Hvitsnippforbrytelser bør ikke straffes med annet enn fengsel. 

Hva slag weirde shit er dere diskuterer her på kg..?!?

Jessus, dette begynner å bli et skikkelig sært sted...

Anonymkode: 9dae4...7cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mrs.Purdey said:

Ja til tvangssterilisering av voldtekt- og overgrepstiltalte. 

Så kan voldsforbrytere og ranere få østrogen. 

Hvitsnippforbrytelser bør ikke straffes med annet enn fengsel. 

Jeg mener det, dette er beoynd weird..

Anonymkode: 9dae4...7cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...