Gå til innhold

Bør menn vaksineres med østrogen?


WubWub

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, KuMannen skrev:

Man behøvde testosteron i det gamle jegersamfunnet. Personlig har jeg forstått at mange menn gjør om stemmen sin som ligner på en som har fått en østrogeninnsprøytning når de skal sjekke opp eller prate med jenter. Menn har gått veldig langt for å tilpasse kvinners behøv i dagens Norge. Jeg vet ikke hvordan det er rundt omkring i verden ?

Ja testosteron er kjekt for krig og drap. Men nå lever vi i et sivilisert samfunn så nå trenger i østrogen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, WubWub skrev:

Ja testosteron er kjekt for krig og drap. Men nå lever vi i et sivilisert samfunn så nå trenger i østrogen

Likestilling, feminisme og kvinner på fremmarsj i arbeidsmarkedet bidrar til at kvinner for første gang setter agendaen for samfunnsutviklingen. Senest med #MeeToo kampanjen. Likevel føler jeg at som mann forstår jeg maskuline hierarkier og makt akkurat som du forstår kvinnelig makt. Jeg er over 40 år og synes dagens unge menn virker utrolig teite som boler seg og er frekke mot jenter samtidig som de kaller seg for alfamenn noe de selvfølgelig ikke er når de er 17 år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, KuMannen skrev:

Likestilling, feminisme og kvinner på fremmarsj i arbeidsmarkedet bidrar til at kvinner for første gang setter agendaen for samfunnsutviklingen. Senest med #MeeToo kampanjen. Likevel føler jeg at som mann forstår jeg maskuline hierarkier og makt akkurat som du forstår kvinnelig makt. Jeg er over 40 år og synes dagens unge menn virker utrolig teite som boler seg og er frekke mot jenter samtidig som de kaller seg for alfamenn noe de selvfølgelig ikke er når de er 17 år. 

ja det har du helt rett i , kvinner har samfunnsutvikling i første prioritet mens gutta bare boler seg , tar kokain og er frekke mot kvinner. De lider av "toxic masculinity" og det kan bare kureres med østrogen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, WubWub skrev:

ja det har du helt rett i , kvinner har samfunnsutvikling i første prioritet mens gutta bare boler seg , tar kokain og er frekke mot kvinner. De lider av "toxic masculinity" og det kan bare kureres med østrogen

Du oppfordrer til kjønns kastrering. Det motsatte av boling. Litt rart når mange damer idag føler seg tiltrukket seksuelt av dominante menn. Du vil altså lage et samfunn med ekte kvinner og en gjeng med tantegutter ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, KuMannen skrev:

Du oppfordrer til kjønns kastrering. Det motsatte av boling. Litt rart når mange damer idag føler seg tiltrukket seksuelt av dominante menn. Du vil altså lage et samfunn med ekte kvinner og en gjeng med tantegutter ?

nei , kvinner liker ikke maskuline menn som legger opp til bråk og kvalme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, WubWub skrev:

nei , kvinner liker ikke maskuline menn som legger opp til bråk og kvalme. 

Det gjør ikke jeg heller. Slike kalles for drittsekker både av menn og kvinner.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, KuMannen skrev:

Det gjør ikke jeg heller. Slike kalles for drittsekker både av menn og kvinner.

de kalles for "menn". ingen liker de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, WubWub said:

 

HÆ?

Anonymkode: 9dae4...7cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, WubWub skrev:

de kalles for "menn". ingen liker de

Husker at mobberne dro av sted med de fineste damene på ungdomskolen. De var selvfølgelig aldri populære blant oss greie gutta. Du har sikkert dårlige erfaringer med en slik mobber. Det er typisk kvinnelig å falle for en mobber som gir kvinner falsk trygghet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

HÆ?

Anonymkode: 9dae4...7cd

hva var det du ikke forstod? det hadde vært fint om du formulerte deg på en måte som omverden kunne forstå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, WubWub said:

hva var det du ikke forstod? det hadde vært fint om du formulerte deg på en måte som omverden kunne forstå

?

Anonymkode: 9dae4...7cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

?

Anonymkode: 9dae4...7cd

Nå skal jeg leke deg ;

hæææææææææææææææææææææ? hæææææææææ? hææææææ? hæææææææææææææææææææææææææææ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, WubWub said:

Nå skal jeg leke deg ;

hæææææææææææææææææææææ? hæææææææææ? hææææææ? hæææææææææææææææææææææææææææ? 

ok.jeg skjønner ikke hva du spør og hva poenget ditt er...

Anonymkode: 9dae4...7cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, 13579 said:

Det må da være bedre å gi alle menn medikasjon som blokkerer testosteronproduksjon, eventuelt supplert med  tvungen abort av alle guttefostere.

absurd tråd.

Anonymkode: 9dae4...7cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, WubWub skrev:

Menn er styrt av hormoner, muskler og aggresjon , de tenker ikke like kalkulerende som kvinner. En huleboer mann har ingen sjangs mot ei kvinne med høy IQ. 

Muskler betyr ingenting, IQ betyr alt og her dominerer kvinner. Kvinner er mer intelligent og de er mer rasjonelle enn menn, og også mer omsorgsfulle og empatiske

Men hvis det er sånn at kvinner har så mye høyere IQ enn menn og bedre til å kalkulere, hvorfor sitter vi likevel og godtar lavere lønn og lavere stillinger? Vi burde da vel ha kalkulert oss til toppen på no time :fnise:   Sittet som presidenter og statsoverhoder, og rett å slett rula verden :nori:

Jeg tror det finnes kvinner som bevisst ligger seg oppover i systemet, men jeg har aldri hørt om en mann som har sloss seg til topp-posisjoner :sarkasme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

absurd tråd.

Anonymkode: 9dae4...7cd

Menns mishandling av kvinner må bekjempes med alle midler!

Anonymkode: b7b19...2fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Menns mishandling av kvinner må bekjempes med alle midler!

Anonymkode: b7b19...2fa

Hæ?

Anonymkode: 9dae4...7cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Harleqin skrev:

Men hvis det er sånn at kvinner har så mye høyere IQ enn menn og bedre til å kalkulere, hvorfor sitter vi likevel og godtar lavere lønn og lavere stillinger? Vi burde da vel ha kalkulert oss til toppen på no time :fnise:   Sittet som presidenter og statsoverhoder, og rett å slett rula verden :nori:

Jeg tror det finnes kvinner som bevisst ligger seg oppover i systemet, men jeg har aldri hørt om en mann som har sloss seg til topp-posisjoner :sarkasme:

Samfunnets strukturer er ikke forandret på en dag. Med tanke på dine kvinnefiendtlige kommentarer så tenker jeg bare ; at du gidder. Hvem tror du at du lurer med dine kvinnehatende utsagn, godt ispedd mange smileys? Du er en mann som ikke liker damer  :tronderbart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, WubWub skrev:

Samfunnets strukturer er ikke forandret på en dag. Med tanke på dine kvinnefiendtlige kommentarer så tenker jeg bare ; at du gidder. Hvem tror du at du lurer med dine kvinnehatende utsagn, godt ispedd mange smileys? Du er en mann som ikke liker damer  :tronderbart:

Er det bedre å hate mennesker enn å hate kvinner? Hva hvis mennesket du kommer med hat til er en kvinne, er det ikke da også like ille? 

Du kommer med hets og personangrep du også. Hva med å feie for egen dør? 

Anonymkode: 85035...090

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...