Gå til innhold

Samboeren min har fått seg ei på si


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts her.

Jeg har fått tenkt en del i dag etter å ha lest alle innleggene dere har skrevet, både de støttende og mindre fine.

Først av alt vil jeg si at jeg fremdeles vil gi forholdet og familien en sjanse til. Har virkelig ikke lyst til å splitte familien. Kommer til å angre hvis jeg ikke i det minste prøver. Jeg elsker han fremdeles og han er en god far for barna mine.

Jeg har også innsett at det ikke er mulig å nekte han og ha samvær med barna og betale høye summer i bidrag. Det er lov å håpe, men i lengden går det utover barna og samarbeidet/oss.

Det er også noen her som nevnte at min samboer har vært utro med og mot meg, og med og mot "kjæresten" han hadde. Sånt er rett og slett vondt å oppleve. Derfor har jeg hatt et ønske om å vinne han tilbake (noe jeg delvis har gjort nå) for å få tilbake den gode selvfølelsen jeg hadde som ble kastet i gulvet og knust i tusen biter. Selvfølelsen er knust og det er vanskelig å få det til å bli som det var før. Da kan jeg i det minste få hun som var årsaken til det hele ut av livet hans og få min samboer for meg selv igjen.

Jeg har også på følelsen av at min samboer har noen psykopatiske trekk. Han idealiserer og forkaster, er konfliktsky (men passiv aggressiv), straffer meg med taushetskuren og et par andre ting. Derfra er jeg redd for at et fremtidig samarbeid kan bli vanskelig. Han kommer til å få alt til å bli min skyld og fortelle barna at jeg er den som ikke ønsker at vi er en familie lenger. Dette har han mer eller mindre sagt. Desuten er det et tap og nederlag for han å være enslig foreldre.
For meg er det også et nederlag. Som sagt elsker jeg han og skulle ønske at han aldri var utro. Har bare lyst til å viske bort det som har skjedd og fortsette å leve som vi gjorde.

Dette her synes jeg er vanskelig. Uansett hva jeg gjør blir det galt.

Anonymkode: 19519...51e

Gratulerer, TS, du har kommet deg et trinn videre. Det virker kanskje ikke sånn nå, men du har et bedre utgangspunkt nå enn for noen dager siden. Du har et mer realistisk syn på saken og oppnådd litt selvinnsikt. 

Det høres ut som om du fortsatt vil gi forholdet en sjangse. Anbefaler parterapi isåfall. Da har du prøvd, og hvis han nekter er det ikke håp desverre. 

Anonymkode: a85ec...b2e

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts her.

.. jeg hatt et ønske om å vinne han tilbake (noe jeg delvis har gjort nå) for å få tilbake den gode selvfølelsen jeg hadde som ble kastet i gulvet og knust i tusen biter. Selvfølelsen er knust og det er vanskelig å få det til å bli som det var før. Da kan jeg i det minste få hun som var årsaken til det hele ut av livet hans og få min samboer for meg selv igjen.

Det er naturlig å ha den følelsen. Men at han er en grunn til at du får lav selvfølelse er ikke en realistisk grunn i det hele tatt. Det er han som har lav selvfølelse når han har et behov for å tilfredstille sitt ego på den måten og svikte sin familie. Husk det.

 

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

 .. Han kommer til å få alt til å bli min skyld og fortelle barna at jeg er den som ikke ønsker at vi er en familie lenger. Dette har han mer eller mindre sagt.

Kjære Ts, hvis han sier dette så tydelig og legger all skyld på deg, så håper jeg for deres skyld at han forandrer denne tankegangen. Du skal vite at det at det er han som fremstår som den skyldige når han legger skyld på andre. Den som snakker stygt/nedsettende om andre fremstår som en usympatisk person selv.

 

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette her synes jeg er vanskelig. Uansett hva jeg gjør blir det galt.

Livet er vanskelig. 

Nei, Ts, det blir ikke galt uansett hva du gjør. Men hvis han stadig viser at han først og fremst lytter til sitt ego, gjør HAN det vanskelig for dere begge. 

Som jeg forstår har du valgt å satse. Da får du prøve å leve som normalt og fokusere på positive ting og bare la tiden gå. Ikke ta på deg noe ansvar for at du alene skal ordne opp i dette. Tvert imot er han heldig som har deg, og nå er det han som må vise hva han står for og har "lært" av dette. 

Ha selvtillit ❤️

 

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: 19519...51e

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gratulerer, TS, du har kommet deg et trinn videre. Det virker kanskje ikke sånn nå, men du har et bedre utgangspunkt nå enn for noen dager siden. Du har et mer realistisk syn på saken og oppnådd litt selvinnsikt. 

Det høres ut som om du fortsatt vil gi forholdet en sjangse. Anbefaler parterapi isåfall. Da har du prøvd, og hvis han nekter er det ikke håp desverre. 

Anonymkode: a85ec...b2e

Det virker veldig fjernt å få det slik som det var. Kommer til å bruke lang tid på å bygge opp skikkelig. Menmen..

12 timer siden, exictence skrev:

Det er naturlig å ha den følelsen. Men at han er en grunn til at du får lav selvfølelse er ikke en realistisk grunn i det hele tatt. Det er han som har lav selvfølelse når han har et behov for å tilfredstille sitt ego på den måten og svikte sin familie. Husk det.

 

Kjære Ts, hvis han sier dette så tydelig og legger all skyld på deg, så håper jeg for deres skyld at han forandrer denne tankegangen. Du skal vite at det at det er han som fremstår som den skyldige når han legger skyld på andre. Den som snakker stygt/nedsettende om andre fremstår som en usympatisk person selv.

 

Livet er vanskelig. 

Nei, Ts, det blir ikke galt uansett hva du gjør. Men hvis han stadig viser at han først og fremst lytter til sitt ego, gjør HAN det vanskelig for dere begge. 

Som jeg forstår har du valgt å satse. Da får du prøve å leve som normalt og fokusere på positive ting og bare la tiden gå. Ikke ta på deg noe ansvar for at du alene skal ordne opp i dette. Tvert imot er han heldig som har deg, og nå er det han som må vise hva han står for og har "lært" av dette. 

Ha selvtillit ❤️

 

 

Han har prøvd å legge all feilen over på meg, og gjør det enda. Får bare ta tiden til hjelp. 

17 timer siden, Raiu skrev:

Nå har jeg falt litt ut av denne tråden siden den er på side 18... men er det virkelig sant at han dro på to-ukers knulleferie med elskerinna? Sånn helt åpent?

Sånn helt åpent ja. Han sa ingenting selv før jeg fikk høre det av felles venner.

Anonymkode: 19519...51e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det virker veldig fjernt å få det slik som det var. Kommer til å bruke lang tid på å bygge opp skikkelig. Menmen..

Han har prøvd å legge all feilen over på meg, og gjør det enda. Får bare ta tiden til hjelp. 

Sånn helt åpent ja. Han sa ingenting selv før jeg fikk høre det av felles venner.

Anonymkode: 19519...51e

Det siste hadde jo vært kroken på døra for meg. Han presenterer henne for vennene deres? Virkelig? Og det at han enda legger skylda for utroskap over på deg viser jo at det eneste han angrer på, er at han ikke lenger kan pule på to damer samtidig. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.3.2018 den 13.02, AnonymBruker skrev:

Ts her.

Vi hadde en lang prat etter jobb i går og jeg har funnet ut litt mer om dette nye forholdet og hva denne jenta vet.

Han fortalte at hun vet at vi har to barn (noe hun har visst hele tiden siden det er bilder av barna hans på facebook profilen) og at vi fremdeles bor sammen. Men at vi har hatt det dårlig i forholdet. Så derfor har han sagt at han bor hos moren sin. Utrolig hva jeg får ut av han når jeg presser ting ut av han.. :( Han sa ingenting om hvordan hun reagerte, men jeg tror nok hun ble sjokkert.

Han vil ikke gjøre det slutt med meg fordi han ikke vil at barna skal ha to hjem. Han vil fortsette å bo sammen med oss.
Jeg drar iallefall bort i helgen og da skal han være sammen med ungene.

Når han er så feig og dum som han er nå skal ikke jeg gjøre det lett for han ved å gjøre det slutt og hive han ut. Jeg nekter. Dette skal han få merke konsekvensene av og ordne opp i selv.

Anonymkode: 19519...51e

Det er noe han muligens burde tenkt på før han ble fjortiss-forelsket og var utro? 🙈🙈

Den setningen der (når han har gjort det han har gjort) sier så utrooooolig mye om han, seriøst flaut!  😮

TS det er IKKE du som splitter familien om du kaster han ut, han har jo allerede splittet/ødelagt familien.

:sprettert: symapti, for en jævelig kjip situasjon.

Endret av Jr.Garcon
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.8.2018 den 23.32, AnonymBruker skrev:

Ts her.

Jeg har fått tenkt en del i dag etter å ha lest alle innleggene dere har skrevet, både de støttende og mindre fine.

Først av alt vil jeg si at jeg fremdeles vil gi forholdet og familien en sjanse til. Har virkelig ikke lyst til å splitte familien. Kommer til å angre hvis jeg ikke i det minste prøver. Jeg elsker han fremdeles og han er en god far for barna mine.

Jeg har også innsett at det ikke er mulig å nekte han og ha samvær med barna og betale høye summer i bidrag. Det er lov å håpe, men i lengden går det utover barna og samarbeidet/oss.

Det er også noen her som nevnte at min samboer har vært utro med og mot meg, og med og mot "kjæresten" han hadde. Sånt er rett og slett vondt å oppleve. Derfor har jeg hatt et ønske om å vinne han tilbake (noe jeg delvis har gjort nå) for å få tilbake den gode selvfølelsen jeg hadde som ble kastet i gulvet og knust i tusen biter. Selvfølelsen er knust og det er vanskelig å få det til å bli som det var før. Da kan jeg i det minste få hun som var årsaken til det hele ut av livet hans og få min samboer for meg selv igjen.

Jeg har også på følelsen av at min samboer har noen psykopatiske trekk. Han idealiserer og forkaster, er konfliktsky (men passiv aggressiv), straffer meg med taushetskuren og et par andre ting. Derfra er jeg redd for at et fremtidig samarbeid kan bli vanskelig. Han kommer til å få alt til å bli min skyld og fortelle barna at jeg er den som ikke ønsker at vi er en familie lenger. Dette har han mer eller mindre sagt. Desuten er det et tap og nederlag for han å være enslig foreldre.
For meg er det også et nederlag. Som sagt elsker jeg han og skulle ønske at han aldri var utro. Har bare lyst til å viske bort det som har skjedd og fortsette å leve som vi gjorde.

Dette her synes jeg er vanskelig. Uansett hva jeg gjør blir det galt.

Anonymkode: 19519...51e

"Vil gi forholdet en sjanse, vil ikke splitte familien"....... "han har psykopatiske trekk"...... "han får alt til å bli min skyld".... "jeg elsker ham".

Du avslutter med å skrive at dette er vanskelig og uansett hva du gjør så blir det galt. Jeg syntes dette hørtes veldig enkelt ut jeg: kom deg ut av forholdet NÅ og behold det som er igjen av verdigheten din.
Han kan være en god far og barna kan ha et godt forhold til ham uten at du må bli behandlet som dritt.

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 8/20/2018 at 8:12 PM, AnonymBruker said:

Det virker veldig fjernt å få det slik som det var. Kommer til å bruke lang tid på å bygge opp skikkelig. Menmen..

Han har prøvd å legge all feilen over på meg, og gjør det enda. Får bare ta tiden til hjelp. 

Sånn helt åpent ja. Han sa ingenting selv før jeg fikk høre det av felles venner.

Anonymkode: 19519...51e

Han her leker som han vil og du lar han gjøre det. Ja det er veldig direkte og sikkert frekt å si det men det er sant.

For alt du vet driver han fortsatt på med henne men "alle" holder det hemmelig fordi det er "din feil" og han sikkert har fortalt mye rart om deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
På 17.8.2018 den 1.35, AnonymBruker skrev:

Ha!😂 Snakk for deg selv som tydeligvis har så lite selvrespekt at du syns det er ok å la seg behandle som SØPPEL !

Kom ikke og grin TS eller du neste gang partneren deres lyver så det renner og knuller en annen mens vedkommende spytter dere i ansiktet! 

 

Anonymkode: e4724...367

Det er ikke familien som kommer først dessverre. Sorry, men å legitimere utroskap og tilgi mannen din gang på gang.. ? Syns det bare er trist og helt uakseptabelt med barn inne i bildet. Er det slike holdninger vi ønsker å lære barna våre? 

Du lar da ditt savn og din illusjon om det perfekte forholdet du hadde til barnefar gå foran barnas beste? Beklager, men dette kommer til skje igjen. De jeg vet om som har opplevd dette. Har for det meste tilgitt både 1-2-3-ganger.. MEN, historien gjentar seg gang på gang. Ikke bare blir partneren bortprioritert, men også barna. Syns faktisk at du burde skånet barna dine, fremfor dine egne følelser. Neste gang er det kanskje de som får vite «det først» gjennom bekjente.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.8.2018 den 23.09, ItchyBitchySpider skrev:

Det siste hadde jo vært kroken på døra for meg. Han presenterer henne for vennene deres? Virkelig? Og det at han enda legger skylda for utroskap over på deg viser jo at det eneste han angrer på, er at han ikke lenger kan pule på to damer samtidig. 

Vet du hva. Nå, er det faktisk fristende å være enig med ham. Du har godtatt utroskapen og sviket hans. Ja, da kan du kanskje skylde deg selv neste gang i hvert fall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.8.2018 den 20.27, Calypso skrev:

"Vil gi forholdet en sjanse, vil ikke splitte familien"....... "han har psykopatiske trekk"...... "han får alt til å bli min skyld".... "jeg elsker ham".

Du avslutter med å skrive at dette er vanskelig og uansett hva du gjør så blir det galt. Jeg syntes dette hørtes veldig enkelt ut jeg: kom deg ut av forholdet NÅ og behold det som er igjen av verdigheten din.
Han kan være en god far og barna kan ha et godt forhold til ham uten at du må bli behandlet som dritt.

 

Nei, han har bevist at han ikke er en ideel far. Barna vil etter hvert legge merke til hvordan han oppfører seg mot deg. Du vil vinne ham tilbake? Du vil få vekk dama som er skyld i dette? 

Leser du over det du skriver?? Det er ikke bare din skyld, men den andre dama sin skyld også?? 

Igjen! Vil du at en evt datter skal bli som deg og en evt sønn som denne fantastiske mannen din?  

Det tok ikke mange sekundene før han projiserte sin « dårlige samvittighet» over på deg. Stell deg foran speilet på badet å si til deg selv. Det er min skyld at mannen min har vært utro, blitt forelsket og dratt til Syden med vedkommende.. Og, etc.. Håper du ser deg i speilet og finner igjen selvintegriteren  Ja, han lider av psykopati. Eneste medisinen er å dra. Lukke ørene og ikke ha kontakt med han annet enn gjennom andre. Barna dine blir skadet av dette. Jeg kan komme med lange avhandlinger om hvordan det kan foregå i fremtiden, men det handler ofte om å legge skyld på andre for sine egne feil og svik. DU er den eneste som kan hjelpe dem og ikke minst deg selv, spør deg selv om mannen din ved flere anledninger enn denne har fått deg til å tro ting er din skyld. Juger han egentlig «hele» tiden.. Ja, han ljuger i hvert fall over en lav sko. Sier det en siste gang. Kom seg vekk... NEI, denne  og mange fler er ikke ufine meldinger. Men du må faktisk ta tak i deg selv. Mannen din utnytter dine svakheter. Og, for ham er å elske en svakhet.. Jaja, dette vet du, men støtter deg heller til illusjonen. 

På 20.8.2018 den 23.09, ItchyBitchySpider skrev:

Det siste hadde jo vært kroken på døra for meg. Han presenterer henne for vennene deres? Virkelig? Og det at han enda legger skylda for utroskap over på deg viser jo at det eneste han angrer på, er at han ikke lenger kan pule på to damer samtidig. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Nina1975 skrev:

Hvordan går det ts?

Ja, det lurer jeg på også. Håper det har skjedd et mirakel enten ved at du har valgt å forlate ham eller at han er blitt et annet menneske. Prater utifra erfaring. Gikk tilbake jeg også, men snudde fort i døra. Vi vil deg alt godt her, men vi kan ikke ta valgene for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her.

Trodde egentlig denne tråden var glemt for lengst jeg nå. Hyggelig å høre at noen fremdeles er engasjert.

For å komme med en liten oppdatering:
Vi bor fremdeles sammen han og jeg. Det tok litt tid å stole på han og derfor fikk jeg tilgang til mobilen hans og facebook etc. De første ukene fulgte jeg nøye med på hvem han hadde kontakt med og hva han skrev til dem. Han hadde ikke noe kontakt med denne jenta. Den siste måneden har jeg bare sjekket en gang i uka.

For en måned siden byttet han jobb etter mye overtaling og press fra meg. Jeg vil jo ikke at han skal se denne jenta hver dag. Han fikk også beskjed om å komme rett hjem fra jobb hver eneste dag (som jeg nevnte tidligere også). Det gjelder trening også - vi trener sammen nå. Jeg synes det fungerer bra; vi er en familie og kjærester igjen og det er slik det skal være.

Anonymkode: 19519...51e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her.

Trodde egentlig denne tråden var glemt for lengst jeg nå. Hyggelig å høre at noen fremdeles er engasjert.

For å komme med en liten oppdatering:
Vi bor fremdeles sammen han og jeg. Det tok litt tid å stole på han og derfor fikk jeg tilgang til mobilen hans og facebook etc. De første ukene fulgte jeg nøye med på hvem han hadde kontakt med og hva han skrev til dem. Han hadde ikke noe kontakt med denne jenta. Den siste måneden har jeg bare sjekket en gang i uka.

For en måned siden byttet han jobb etter mye overtaling og press fra meg. Jeg vil jo ikke at han skal se denne jenta hver dag. Han fikk også beskjed om å komme rett hjem fra jobb hver eneste dag (som jeg nevnte tidligere også). Det gjelder trening også - vi trener sammen nå. Jeg synes det fungerer bra; vi er en familie og kjærester igjen og det er slik det skal være.

Anonymkode: 19519...51e

Takk for oppdatering! ❤️ Ønsker deg lykke til!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ts her.

Trodde egentlig denne tråden var glemt for lengst jeg nå. Hyggelig å høre at noen fremdeles er engasjert.

For å komme med en liten oppdatering:
Vi bor fremdeles sammen han og jeg. Det tok litt tid å stole på han og derfor fikk jeg tilgang til mobilen hans og facebook etc. De første ukene fulgte jeg nøye med på hvem han hadde kontakt med og hva han skrev til dem. Han hadde ikke noe kontakt med denne jenta. Den siste måneden har jeg bare sjekket en gang i uka.

For en måned siden byttet han jobb etter mye overtaling og press fra meg. Jeg vil jo ikke at han skal se denne jenta hver dag. Han fikk også beskjed om å komme rett hjem fra jobb hver eneste dag (som jeg nevnte tidligere også). Det gjelder trening også - vi trener sammen nå. Jeg synes det fungerer bra; vi er en familie og kjærester igjen og det er slik det skal være.

Anonymkode: 19519...51e

Og sånn vil du leve??

Jeg hadde også tilgang til men eksmanns mobil. Han var flink til å slette apper osv før hver gang han kom hjem. 

Anonymkode: b08c3...920

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg NEKTER å tro at dette er sant! Ingen oppegående mennesker med respekt for seg selv og andre finner seg i dette her??

Anonymkode: d7c61...32b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ts her.

På fredag skjedde det som jeg hadde fryktet denne julebord sesongen; han møtte henne. Som jeg skrev tidligere hadde min samboer byttet jobb tidligere i høst. Men det hindret ikke han i å dra på julebord med de tidligere kollegaene.
Siden han hadde jobbet der i flere år og blitt god venn med flere av kollegaene der så ville de gjerne ha han med. Så slik ble det.

Jeg følger et par av kollegaene hans på Instagram og det var der jeg så et bilde av de to. Ganske nære og ikke så lett å misforstå (ikke noe seksuelt!). Jeg valgte å ikke nevne noe før han kom hjem. Selvfølgelig gjorde han ikke det før på formiddagen dagen etter. Da hadde det visst blitt seint og det ble vanskelig å finne transport hjem. Så jeg trenger ikke å legge sammen mer enn 2 og 2 for å finne ut av hva som hadde skjedd.
Da han kom hjem stilte jeg først et par spørsmål om han hadde hatt det hyggelig på julebord, samtidig som jeg gjorde meg litt dum ved å være veldig forståelsesfull ift transporten hjem.

Lang historie kort; vi hadde en stor diskusjon i går og i dag, og det kom frem at han hadde sovet hos denne jenta på fredag. Han fortalte også at i alle de årene vi har vært sammen har han droppet å ta meg med på julebord hvert år fordi han - i hans ord mener det er feil. Og fordi han ikke har hatt lyst. Det sårer.

Han stormet ut døra for et par timer siden og jeg har ikke fått kontakt med han.

Anonymkode: 19519...51e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta til vett nå da ts og reis fra han. Han behandler deg som søppel.

Anonymkode: 4144f...cf2

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.3.2018 den 16.52, AnonymBruker skrev:

Nå er jeg skuffet over samboeren min. Vi har vært sammen i 11 år og har to barn på 10 og 4. Det har selvfølgelig vært litt små konflikter en gang i blant, men det har alltid løst seg. Tror jeg da. Samboeren min veldig konfliktsky og sier kun i fra om ting om vi allerede har en krangel og da kommer alt ut. 

Over til problemet: i det siste har samboeren min blitt veldig godt kjent med en yngre kvinnelig kollega. Han jobber i et typisk mannsdominert yrke, så denne jenta er vissnok en av gutta. Jeg fant ut om denne jenta da de har blitt venner på facebook og samboeren min kommentere at hun var fin på hennes profilbilde (hun har åpen profil). I de siste ukene har han også kommet senere fra jobb, sagt at han han har vært på trening når han egentlig har vært med henne og vært i bedre humør enn han pleier å være. 

I helgen sa han at han skulle til en kamerat på dagen. Noe som ikke stemte siden en kollega hadde sett han og ei jente på butikken. Når han kom hjem på kvelden konfronterte jeg han og spurte om hvem den jenta var. Da fortalte han etter mye mas fra meg at de hadde møttes noen ganger etter jobb og han var forelsket i henne. Etter mer mas kom det frem at han hadde sagt at han var singel og bodde hos moren sin etter samlivsbrudd med meg!? 

Jeg er helt fra meg nå og vet ikke hva jeg skal gjøre. Vi har ikke snakket ordentlig sammen siden jeg fant ut av dette og han har ikke kommet hjem før ut på ettermiddagen de siste dagene og i dag har han sagt at han må jobbe overtid. Altså unngår han meg og ungene og er sammen med henne. :(

Anonymkode: 19519...51e

han har aldri tenkt tanken å fri til deg? hvor leve et liv på vent ved å leve i et usikkert samboerskap? hvorfor ikke ta en bestemmelse for din fremtid. Det er unormalt slik situasjonen har endt i hos dere. Og siden du skriver her, offentlig, så vil jeg tro du ikke har noen i ditt nærmest omgangskrets som er der for deg. Hadde du venninner før du involverte deg til mannen du bor med? hvem var du før du involverte deg til mannen du ble forelsket i? hva har du tenkt og gjort i løpet av de 11 årene? hva vil du bli husket for hvem du er?

Anonymkode: 3edc7...509

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...