Gå til innhold

Hvorfor er utlendinger så frekke og hissige?


Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

1 time siden, 007_008_007 skrev:

Men det var jo full fest i New Zealand, ikke sant?

Det var ikke en jihadistisk religion/ideologi som sto bak . Det var en forvirret enkeltperson. Dessuten begynte viktige personer i New Zealand som presidenten å gå med hijab for å ikke bli oppfattet som Islamhater. Svært lite har skjedd etter Nice, Bataclan, Charlie Hebdo , Berlin, Drottningatan . Ved neste muslimske terroraksjon i Europa kommer du sikkert fremdeles til å opptre som muslim lakei. I dag overgår norske politikere hverandre i iveren etter å bruke skattebetalernes penger til å få IS familier til Norge. Norge er blitt et bakvendtland. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 11.8.2002 den 18.32, Gjest Anonymous skrev:

Jeg liker rett og slett ikke holdningen til utlendingene vi har her i Norge.

I dag, så kom jeg hjem, og fant en fremmed bil parkert på min p-plass i Oslo. Jeg betaler dyre summer for denne faste plasse rett utenfor leiligheten min. Det står skilter overalt at dette er privat område, og biler som ikke hører til eller eier plassene, blir tauet bort.

 

Så, jeg ventet litt for å være høflig, men fant ut at dette har ikke jeg tid til. Jeg ringte til flexitrans, og de skulle komme så fort som mulig.

Men, så dukket eierene av bilen opp. To utlendinger.

Jeg sa høflig at dette er min plass og de har ikke lov å stå her.

"Jeg kan faen meg parkere hvor jeg faen vil jeg" sa han ene da.

"Men dette er min plass, og jeg betaler for den. Dessuten står det et skilt rett over bilen at dette er privat" sa jeg høflig tilbake.

"Hva så? Jeg kan faen meg parkere hvor jeg vil, hold kjeft du din fit+e!!!" fikk jeg tilbake da. Da ble jeg litt irritert, og sa igjen at de må lese skiltene litt bedre slik at vi kan unngå situasjoner som dette.

 

Da ble han bare sur og irritert, og "yppet" seg til en fight. Han kalte meg masse stygge ord, og hisset seg opp som bare det. Så rygget de ut og kjørte fort som bare det unna.

 

Uheldigvis kom ikke flexitrans før 4 min etter at de dro.

 

Men tilbake til det jeg lurer på; hvorfor i all verden må de være så hissige? Jeg er ei jente på 22 år, jeg var høflig og sa at det var privat parkering. Han derimot, rundt 27 år, var frekk og uhøflig som bare det. han bannet og skjelte meg ut.

 

Hva er galt med disse menneskene!

Enda en grunn til å bli rasist spør du meg!

Bli rasist? Du høres ganske rasistisk ut i mine øyne allerede, dessverre 😅

Av alle ting du kunne nevne å irritere deg over disse mennene for - så klager du over at de ikke er etnisk norske.

Bare sier det, sånn at du er obs på hvordan du framstår - i tilfelle du ikke er rasist 😊 

 

Drittsekker finnes overalt, i alle farger og fasonger. Problemet med disse menneskene er nettopp at de er drittsekker, ikke hvor de kommer fra. Så hold deg saklig og fokuser heller på hva de gjør/ikke gjør og ikke hvordan de ser ut eller kommer fra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
1 time siden, AlkoMann skrev:

Det var ikke en jihadistisk religion/ideologi som sto bak . Det var en forvirret enkeltperson. Dessuten begynte viktige personer i New Zealand som presidenten å gå med hijab for å ikke bli oppfattet som Islamhater. Svært lite har skjedd etter Nice, Bataclan, Charlie Hebdo , Berlin, Drottningatan . Ved neste muslimske terroraksjon i Europa kommer du sikkert fremdeles til å opptre som muslim lakei. I dag overgår norske politikere hverandre i iveren etter å bruke skattebetalernes penger til å få IS familier til Norge. Norge er blitt et bakvendtland. 

Like sikkert som du er lakeien til den andre fløyen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, 007_008_007 skrev:

Hvorfor eier alle nordmenn ingen køkultur? Men vent...alle nordmenn er ikke slike. Aha, så man kan altså ikke generalisere på basis av hva et enkeltindivid gjør? Interessant.

For å diskutere oppførsel som er kjent i visse grupper så er man nødt til å generalisere. Betyr det at alle individer som er medlem av nevnte gruppe oppfører seg sånn? Nei. At nordmenn har dårlig køkultur er delvis sant, det er en påstand man kan generalisere fra. At alle nordmenn mangler køkultur er derimot ikke sant, akkurat som at alle utlendinger ikke er frekke og hissige.

Anonymkode: 14869...0bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, 007_008_007 skrev:

Like sikkert som du er lakeien til den andre fløyen.

IS Familys welcome ! Yazidis and Christians fuck off !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for innhold Kvinneguiden ikke ønsker å assosieres med. 

Perelandra, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest 007_008_007
På 24.5.2019 den 17.18, AlkoMann skrev:

IS Familys welcome ! Yazidis and Christians fuck off !

Du må ikke drikke så mye mann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.8.2012 den 10.44, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er nordmenn så rasistiske?

 

Anonym poster: acf6089f28f6e770c6509bca8e99bce1

Har vi et vesen her som faktisk prøver å fortelle oss at han/hun sitter ved postkassen hver dag og jubler over alle regningene som kommer i posten. Strømregningen er det mest futt i, samt Adams matkasse... 

ikke min greie. Sorry. 

Anonymkode: d6b1b...885

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...