Gå til innhold

Hvorfor er utlendinger så frekke og hissige?


Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, AlkoMann skrev:

Har du noen gang observert kinesiske turister på Karl Johan. Gjør gjerne det. Kina er et fucked up land hvor et barns politikken har ført til at de har inntil nå bevisst drept førstefødte jentebarn. Selv om Kina er 20 prosent av verdens befolkningen henretter den kinesiske staten flere mennesker hvert år enn hele verden til sammen. Menneskerettigheter osv  er fremmedord i Kina. 

Ikke døm alle kinesere etter nyrike kinesiske turister du møter. For 10-20 år siden (og mange den dag i dag) var ikke nordmenn en centimeter bedre. Jeg har vært en del i Kina og kinesere er egentlig ikke sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er sikker på at vedkommende tar til seg dette rådet nå, 17 år etter. Brukerkontoen er slettet også, så jeg ser ikke vitsen med å dra opp denne tråden igjen.

Anonymkode: 14869...0bf

Er du redd for å disse muslimer i nærområdet. Vil du beholde husfreden ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Islam er ikke reformert, slik som Kristendommen har blitt de siste 100 årene. Islam er ikke bare en uskyldig religion, men et totalt system som blander seg inn i landets politikk. Kvinnesynet er forskrudd blant en hel del muslimer. 

Forsøk å bygge en kirke i et land hvor Islam er mest vanlig, og du er heldig om du ikke blir drept.

Mens vi inviterer dem til å bygge moskeer i vårt kristne land. 

Hva religion er fred, sa du?

Anonymkode: a723d...768

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AlkoMann skrev:

Er du redd for å disse muslimer i nærområdet. Vil du beholde husfreden ?

Nei, jeg skulle helst sett at alle muslimer måtte forlate vårt vakre kongerike allerede i morgen jeg. Det jeg ville frem til var at jeg ikke så poenget med å dra opp en 17 år gammel tråd.

Dit vi har kommet nå tror jeg ikke vi klarer å beholde husfreden stort lenger. Skal dette løses, ikke bare i Norge, men også i resten av den vestlige verden, så må det nok sterkere lut til enn ytrede ønsker av meg på internett.

Anonymkode: 14869...0bf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Født og oppvokst her. Bare helt koko at folk ikke har lært folkeskikk. Bidrar til at folk blir rasister, men man må stoppe litt å tenke. Jeg møter også sure folk og skeptiske holdninger. Frekke drittfolk finner man overalt. 

Anonymkode: 649b0...9f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Jdz skrev:

Ikke døm alle kinesere etter nyrike kinesiske turister du møter. For 10-20 år siden (og mange den dag i dag) var ikke nordmenn en centimeter bedre. Jeg har vært en del i Kina og kinesere er egentlig ikke sånn.

Men du er enig at Kina er et ekstremt folkerikt land styrt av et kommunistparti?  Nei jeg vet at Kina for eksempel består av over 100 folkeslag , hvor Hankinesere er den dominerende herskerklassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Islam er ikke reformert, slik som Kristendommen har blitt de siste 100 årene. Islam er ikke bare en uskyldig religion, men et totalt system som blander seg inn i landets politikk. Kvinnesynet er forskrudd blant en hel del muslimer. 

Forsøk å bygge en kirke i et land hvor Islam er mest vanlig, og du er heldig om du ikke blir drept.

Mens vi inviterer dem til å bygge moskeer i vårt kristne land. 

Hva religion er fred, sa du?

Anonymkode: a723d...768

Bla bla bla...hva har du å si om disse var fra polen eller øst europa? Skal jeg skylde på kristendommen da? 🤪

Anonymkode: 649b0...9f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Født og oppvokst her. Bare helt koko at folk ikke har lært folkeskikk. Bidrar til at folk blir rasister, men man må stoppe litt å tenke. Jeg møter også sure folk og skeptiske holdninger. Frekke drittfolk finner man overalt. 

Anonymkode: 649b0...9f8

Du ser ingen spesiell herskertendens hos muslimer ? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig vitsen med å dra opp en tråd fra 2002? T.S kommer aldri til å lese dette.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke skrive muslimer..er jo det som menes med utledninger her på KG..

Anonymkode: d4990...bfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Islam er ikke reformert, slik som Kristendommen har blitt de siste 100 årene. Islam er ikke bare en uskyldig religion, men et totalt system som blander seg inn i landets politikk. Kvinnesynet er forskrudd blant en hel del muslimer. 

Forsøk å bygge en kirke i et land hvor Islam er mest vanlig, og du er heldig om du ikke blir drept.

Mens vi inviterer dem til å bygge moskeer i vårt kristne land. 

Hva religion er fred, sa du?

Anonymkode: a723d...768

Jeg er helt enig i din analyse. En muslim vil alltid hevde at Islam er fred. Jeg ønsker ikke engang å tenke på småjentene som  måtte dø for Allah under Ariana Grande konserten i Manchester

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En eller annen rasist måtte google seg til ti år gammel tråd. Fuck it i’m out 😂

Anonymkode: 649b0...9f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En eller annen rasist måtte google seg til ti år gammel tråd. Fuck it i’m out 😂

Anonymkode: 649b0...9f8

Ser ut som den angivelige rasisten er bedre i matte enn deg da, det må jo være litt kjipt...

Anonymkode: 14869...0bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er sikker på at vedkommende tar til seg dette rådet nå, 17 år etter. Brukerkontoen er slettet også, så jeg ser ikke vitsen med å dra opp denne tråden igjen.

Anonymkode: 14869...0bf

Finnes andre mennesker som tenker som denne brukeren så en kan like godt kommentere så andre leser og kanskje lærer?

Anonymkode: 525ce...5d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Finnes andre mennesker som tenker som denne brukeren så en kan like godt kommentere så andre leser og kanskje lærer?

Anonymkode: 525ce...5d2

Oi var det så langt tilbake enda verre. Noen rasister googler seg i hjel i sin mors kjellerleilighet. Keep up! 

Anonymkode: 649b0...9f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var ment til 0bf sorry 5d2.

Anonymkode: 649b0...9f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 6.8.2012 den 10.53, AnonymBruker skrev:

 

Med mindre dette skjer hver gang du møter en utlending. Så synes jeg det er tåpelig å bruke denne enkelthendelsen som en grunn til å påstå at slik er alle utlendinger,

 

Anonym poster: 79e8f603885dd324b241e0142a6ec07d

Hvis du bor på østlandet. Legg ut en bmw 30% billigere enn tilsvarende på finn.no.

Wait for it.

Da skal du få et krasjkurs i aggressiv oppførsel, gjenger på tur og trusler. Hvis de Ikke får bilen til halv pris får du lynkurs i populære gloser på Oslo øst. Samt beskrivelse av din mor.

Anonymkode: 01e06...569

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oi var det så langt tilbake enda verre. Noen rasister googler seg i hjel i sin mors kjellerleilighet. Keep up! 

Anonymkode: 649b0...9f8

Du er litt 2017.Karpe Diem heter nå Karpe og sliter med å selge billetter. Det begynner faktsik å bli ut å være muslim .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007

Hvorfor eier alle nordmenn ingen køkultur? Men vent...alle nordmenn er ikke slike. Aha, så man kan altså ikke generalisere på basis av hva et enkeltindivid gjør? Interessant.

Endret av 007_008_007
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
10 timer siden, AlkoMann skrev:

Jeg er helt enig i din analyse. En muslim vil alltid hevde at Islam er fred. Jeg ønsker ikke engang å tenke på småjentene som  måtte dø for Allah under Ariana Grande konserten i Manchester

Men det var jo full fest i New Zealand, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...