Gå til innhold

Hvorfor er utlendinger så frekke og hissige?


Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Med mindre dette skjer hver gang du møter en utlending. Så synes jeg det er tåpelig å bruke denne enkelthendelsen som en grunn til å påstå at slik er alle utlendinger,

Anonym poster: 79e8f603885dd324b241e0142a6ec07d

10 år gammel tråd!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker rett og slett ikke holdningen til utlendingene vi har her i Norge.

I dag, så kom jeg hjem, og fant en fremmed bil parkert på min p-plass i Oslo. Jeg betaler dyre summer for denne faste plasse rett utenfor leiligheten min. Det står skilter overalt at dette er privat område, og biler som ikke hører til eller eier plassene, blir tauet bort.

Så, jeg ventet litt for å være høflig, men fant ut at dette har ikke jeg tid til. Jeg ringte til flexitrans, og de skulle komme så fort som mulig.

Men, så dukket eierene av bilen opp. To utlendinger.

Jeg sa høflig at dette er min plass og de har ikke lov å stå her.

"Jeg kan faen meg parkere hvor jeg faen vil jeg" sa han ene da.

"Men dette er min plass, og jeg betaler for den. Dessuten står det et skilt rett over bilen at dette er privat" sa jeg høflig tilbake.

"Hva så? Jeg kan faen meg parkere hvor jeg vil, hold kjeft du din fit+e!!!" fikk jeg tilbake da. Da ble jeg litt irritert, og sa igjen at de må lese skiltene litt bedre slik at vi kan unngå situasjoner som dette.

Da ble han bare sur og irritert, og "yppet" seg til en fight. Han kalte meg masse stygge ord, og hisset seg opp som bare det. Så rygget de ut og kjørte fort som bare det unna.

Uheldigvis kom ikke flexitrans før 4 min etter at de dro.

Men tilbake til det jeg lurer på; hvorfor i all verden må de være så hissige? Jeg er ei jente på 22 år, jeg var høflig og sa at det var privat parkering. Han derimot, rundt 27 år, var frekk og uhøflig som bare det. han bannet og skjelte meg ut.

Hva er galt med disse menneskene!

Enda en grunn til å bli rasist spør du meg!

Hvordan klarer du å konkludere med at alle utlendinger er frekke og hissige basert på det der?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er nordmenn så rasistiske?

Anonym poster: acf6089f28f6e770c6509bca8e99bce1

Hva er vitsen med å dra opp en

10 år gammel tråd!

:heks:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spyr av den politiske korrektheten som råder her inne!<br /><br /> Anonym poster: 46226e124e650ca3f965e76ea44f9ba7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt an på "utlendingen" det da, gjør det ikke? Jeg bor sammen med en utlending og han er veldig rolig og bedagelig, nesten som en drøvtyggende ku, hadde det ikke vært for at han er en Han :gape:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogmann

Er det ikke denne berikelsen vi ville ha da? Og nå skal folk klage? Det er bare å roe seg ned, for det vil bli mye mye værre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Desto mer interessant at det er en ti år gammel tråd - for realitetene er ikke blitt noe bedre. De som integreres godt og fungerer godt her, møter ikke slikt - men den machokulturen en del utlendinger tar med seg inn her er akkurat like uønsket og destruktiv nå som for ti år siden, og ingen har lært noe av det - vi skal stadig ta i mot flere i stedet for å håndtere det som allerede er her på en god måte.

Trist egentlig. Og etter 22. juli kan INGEN si noe, da er man på feil side med en gang. Enda mer tragisk.

Anonym poster: 2b117caf8dbd9a23c8812a4d4a5d491d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rasisme handler om å ikke like et folk basert på hudfargen dems. Hvis du ikke liker et folk basert på handlingene dems er det noe annet. Det er ikke noe argument å bruke mot de som ikke liker utlendinger at utlendinger ofte er mørke i huden, og at de som ikke liker dem da er rasister. Hvis jeg er homofil og samtidig oppførerer meg som en drittsekk mot deg og du da missliker meg. Altså, du er jo ikke homofob av den grunn.

Det har blitt veldig vanlig i Norge i dag at folk oppfatter alle negative innvendinger mot innvandrere som rasistiske. Det er veldig ødeleggende for debatten og problemstillingen og gagner ingen, heller ikke innvandrerene selv. Det er nesten komisk å se folk som leter etter tråder om innvandrere bare for å sette søkelyset på rasisme.

Anonym poster: 11009273947d96cf76f8330f40d823b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 år senere...

Tror det bare var tilfeldig. Nå er dette så lenge siden. Tror ikke den generasjonen som er nå ville reagert sånn. 

Anonymkode: d374a...32f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror det bare var tilfeldig. Nå er dette så lenge siden. Tror ikke den generasjonen som er nå ville reagert sånn. 

Anonymkode: d374a...32f

Hvordan fant du en sju år gammel tråd?? 

Anonymkode: 73935...857

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan fant du en sju år gammel tråd?? 

Anonymkode: 73935...857

Søkte den opp på nett. 

Anonymkode: d374a...32f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muslimer er utrolig høylytte. Egentlig nesten alle fra den tredje verdens kultur er høylytte og frekke etter norsk standard .Kinesere er jævla frekke. Jeg har hørte i radioprogram at årsaken er at de kommer fra land med høy befolkning uten NAV. De må kjempe seg frem for å overleve. Høy stemme og en frekk attitude forteller omgivelsene at her kommer en person som vet hvor skapet skal stå.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utlendinger. De gjør, dem sier... Du mener svenske? Nei, tenkte det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innen Islam regnes snillhet som svakhet ! Helt motsatt av den kristne grunntanken som fremdeles styrer et avkristnet Norge . Ingen politikere har fortalt oss dette her. Ikke heller at Islam er en lovreligion . Altså religiøse lover er årsaken til at muslimer ikke spiser svinekjøtt og at familien bestemmer en kvinnes ærbarhet, liv osv. Religiøse lover overstyrer en muslims liv . 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AlkoMann skrev:

Muslimer er utrolig høylytte. Egentlig nesten alle fra den tredje verdens kultur er høylytte og frekke etter norsk standard .Kinesere er jævla frekke. Jeg har hørte i radioprogram at årsaken er at de kommer fra land med høy befolkning uten NAV. De må kjempe seg frem for å overleve. Høy stemme og en frekk attitude forteller omgivelsene at her kommer en person som vet hvor skapet skal stå.  

Syns ikke kinesere er så høylytte men ja de er frekke. Vil heller kalle de litt sleipe jeg. Jeg hadde en nabo som var kineser. Han var KJEMPE blid (litt sånn falskt blid) og veldig rolig men sleip som en ål. 

Anonymkode: d374a...32f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Måbarefåsiat... skrev:

Utlendinger. De gjør, dem sier... Du mener svenske? Nei, tenkte det...

Hæ? :P 

4 minutter siden, AlkoMann skrev:

Innen Islam regnes snillhet som svakhet ! Helt motsatt av den kristne grunntanken som fremdeles styrer et avkristnet Norge . Ingen politikere har fortalt oss dette her. Ikke heller at Islam er en lovreligion . Altså religiøse lover er årsaken til at muslimer ikke spiser svinekjøtt og at familien bestemmer en kvinnes ærbarhet, liv osv. Religiøse lover overstyrer en muslims liv . 

Mulig det men står det i Koranen? Det er jo mange snille muslimer da. Syns veldig mange av de er veldig snille. Litt for snille så det blir uekte. Åååå du er min søster, ååå du er min bror. Jeg kan ikke så mye om det og syns ikke det er noe interessant. 

Anonymkode: d374a...32f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Syns ikke kinesere er så høylytte men ja de er frekke. Vil heller kalle de litt sleipe jeg. Jeg hadde en nabo som var kineser. Han var KJEMPE blid (litt sånn falskt blid) og veldig rolig men sleip som en ål. 

Anonymkode: d374a...32f

Har du noen gang observert kinesiske turister på Karl Johan. Gjør gjerne det. Kina er et fucked up land hvor et barns politikken har ført til at de har inntil nå bevisst drept førstefødte jentebarn. Selv om Kina er 20 prosent av verdens befolkningen henretter den kinesiske staten flere mennesker hvert år enn hele verden til sammen. Menneskerettigheter osv  er fremmedord i Kina. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.8.2002 den 18.32, Gjest Anonymous skrev:

Jeg liker rett og slett ikke holdningen til utlendingene vi har her i Norge.

I dag, så kom jeg hjem, og fant en fremmed bil parkert på min p-plass i Oslo. Jeg betaler dyre summer for denne faste plasse rett utenfor leiligheten min. Det står skilter overalt at dette er privat område, og biler som ikke hører til eller eier plassene, blir tauet bort.

 

Så, jeg ventet litt for å være høflig, men fant ut at dette har ikke jeg tid til. Jeg ringte til flexitrans, og de skulle komme så fort som mulig.

Men, så dukket eierene av bilen opp. To utlendinger.

Jeg sa høflig at dette er min plass og de har ikke lov å stå her.

"Jeg kan faen meg parkere hvor jeg faen vil jeg" sa han ene da.

"Men dette er min plass, og jeg betaler for den. Dessuten står det et skilt rett over bilen at dette er privat" sa jeg høflig tilbake.

"Hva så? Jeg kan faen meg parkere hvor jeg vil, hold kjeft du din fit+e!!!" fikk jeg tilbake da. Da ble jeg litt irritert, og sa igjen at de må lese skiltene litt bedre slik at vi kan unngå situasjoner som dette.

 

Da ble han bare sur og irritert, og "yppet" seg til en fight. Han kalte meg masse stygge ord, og hisset seg opp som bare det. Så rygget de ut og kjørte fort som bare det unna.

 

Uheldigvis kom ikke flexitrans før 4 min etter at de dro.

 

Men tilbake til det jeg lurer på; hvorfor i all verden må de være så hissige? Jeg er ei jente på 22 år, jeg var høflig og sa at det var privat parkering. Han derimot, rundt 27 år, var frekk og uhøflig som bare det. han bannet og skjelte meg ut.

 

Hva er galt med disse menneskene!

Enda en grunn til å bli rasist spør du meg!

Finnes både dritt utlendinger og greie utlendinger, som med nordmenn, masse drittsekker overalt, men finnes også noen greie norske her og der. Ikke dra alle under en kam du.

Anonymkode: 525ce...5d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? :P 

Mulig det men står det i Koranen? Det er jo mange snille muslimer da. Syns veldig mange av de er veldig snille. Litt for snille så det blir uekte. Åååå du er min søster, ååå du er min bror. Jeg kan ikke så mye om det og syns ikke det er noe interessant. 

Anonymkode: d374a...32f

Innerst inne ønsker og tror alle muslimer blir best om alle blir muslimer. Det er litt av årsaken til den snillhet du har opplevd. I deres hoder blir det fred når alle på jorden er blitt muslimer. I virkeligheten er det mest sannsynlig at en muslim blir drept av en annen muslim. Ikke en slu amerikaner eller ekkel israeler. Det finnes heller ingen muslimske demokratier. Muslimer er også elendige til å organisere seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Finnes både dritt utlendinger og greie utlendinger, som med nordmenn, masse drittsekker overalt, men finnes også noen greie norske her og der. Ikke dra alle under en kam du.

Anonymkode: 525ce...5d2

Jeg er sikker på at vedkommende tar til seg dette rådet nå, 17 år etter. Brukerkontoen er slettet også, så jeg ser ikke vitsen med å dra opp denne tråden igjen.

Anonymkode: 14869...0bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...