AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #1 Skrevet 3. mars 2018 Jeg kjente en merkelig smak i munnen isted så gikk jeg på badet og hostet så spyttet og da var det noe blod lignende greier i det, men når jeg lyste på det var det oransje... Burde jeg bekymre meg?? Anonymkode: e43e7...7e6
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #3 Skrevet 3. mars 2018 Neh. Spytt blir misfarget av ting du spiser eller hvis du har «gulpet» Anonymkode: b916b...2d8 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #4 Skrevet 3. mars 2018 Det kom noe ekte blod opp nå når jeg spyttet, kan dette være pga jeg har stått og hostet med vilje for og se om det kom blod ut? Anonymkode: e43e7...7e6
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #5 Skrevet 3. mars 2018 Helt normalt, vanligvis kommer det fra halsen (sprengte blodkar) eller nesen (busemenn eller sår i nesen fordi man har pilt eller pga nesespray f. eks, eller igjen, sprengte blodkar). Men syns det var å ta i å kalle det der oransj, ser jo bare ut som litt gammelt snott. Anonymkode: f6b94...9ea 1
FluffyJuggernaut Skrevet 3. mars 2018 #6 Skrevet 3. mars 2018 Har du drukket brus eller juice? Spist noe med farge i? Brukt tanntråd eller tannbørste? Det er ganske vanlig at det vi spiser eller drikker kan farge spyttet vårt. Man kan også blø litt i gummene om man pusser eller er for hard med tannbørste eller tanntråd. Dette ser ikke alvorlig ut iallefall.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #7 Skrevet 3. mars 2018 dette kom ut nå men sikkert pga jeg sto der og hosta.. Anonymkode: e43e7...7e6
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #8 Skrevet 3. mars 2018 Jeg ville sett det an litt. Hvis du driver og hoster kraftig med vilje, kan du sprekke blodkar nedi halsen. La være å tenke på det, og dra til legen hvis det gjentar seg uten at du fremkaller det med vilje. Anonymkode: f6000...bd0
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #9 Skrevet 3. mars 2018 Er du den samme personen som la ut bilder av munnen og lurte på om du hadde kreft og har opprettet flere tråder ang diverse sykdommer i munnen? Uansett ber jeg deg ta opp slike spørsmål med en lege ettersom alle svar du får på kvinneguiden vil være synsing og dermed ikke et svar du innerst inne ville godta. Legen vil også kunne hjelpe med helseangst. Anonymkode: eae13...427
Villeorev80 Skrevet 25. oktober 2024 #10 Skrevet 25. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 4.3.2018 den 0.06): dette kom ut nå men sikkert pga jeg sto der og hosta.. Anonymkode: e43e7...7e6 Fant du ut årsak?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå