Gå til innhold

«Det glade hjem» aka «Det glade vanvidd»


FruenFraHavet

Anbefalte innlegg

Ja ja så ble det slettet igjen, merkelig å lite man kan si her inne,mens andre bloggere må tåle mye før det blir tatt bort.Men visste vel det ,hvem som står bak😂Det er hver gang en viss person er her for å kommentere,man ser tydelig mønsteret.Brukeren går på meg ,så blir det slettet,finurlig gjort @spirrevippe

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette bør CBE få beskjed om!

En ting er å kopiere interiør(innlegg), noe helt annet med sånne personlige innlegg. Husker hun kopierte "stein i havet" sine innlegg om sykt barn også.

At dama aldri lærer...

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig spesielt å legge ut så mange bilder av spisestua når hun  ikke har stoler. Og enda mer spesielt å selge de gamle flere uker før de nye kommer. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, nyher skrev:

Veldig spesielt å legge ut så mange bilder av spisestua når hun  ikke har stoler. Og enda mer spesielt å selge de gamle flere uker før de nye kommer. 

Tja, Marthe Klanderud har samme bord som "avlastningsbord" på sitt kjøkken, uten stoler. Så akkurat der er hun nok inspirert. https://nouw.com/marteklanderud/some-olive-branches---rent-og-enkelt-33517785

Men merkelig når man ikke har alternativ til spiseplass ja

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, MalloryK skrev:

Her pleier vi å samles i gjødselbingen

Og jeg antar dere medbringer en lysestake og en plante for kosens skyld? :fnise:

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, nyher skrev:

Vaskerommet er et viktig samlingspunkt i familien? Seriøst Ine? 

Jeg skulle ønske vaskerommet var samlingspunkt her i huset også, men neida, eneste rommet i huset mor får være i fred 😝

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Frida skrev:

Og jeg antar dere medbringer en lysestake og en plante for kosens skyld? :fnise:

Så klart!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

57 minutter siden, Frida skrev:

Og jeg antar dere medbringer en lysestake og en plante for kosens skyld? :fnise:

Og den planten (vasen med kvister) ble avbildet på tre forskjellige steder på det lille vaskerommet. Skjønner godt at hun syns dagene er slitsomme...

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Veslefrikk skrev:

Og den planten (vasen med kvister) ble avbildet på tre forskjellige steder på det lille vaskerommet. Skjønner godt at hun syns dagene er slitsomme...

Og den vasen tilhører på stuebordet

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den nye IKEAhyllen på vaskerommet står jo foran mye av døråpningen, ser det ut som.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortsett fra IKEAbenken/hylla var vaskerommet veldig fint, synes jeg. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
5 minutter siden, FruRosa skrev:

Den nye IKEAhyllen på vaskerommet står jo foran mye av døråpningen, ser det ut som.

Det må da være et feilkjøp, eller hva? Tenker de blir fort lei av at det butter hver gang de skal gjennom døren. Og ... adgang forbudt for tjukkaser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste innlegget er hentet fra CBE sitt nest siste innlegg. Hun plukker ut noen setninger som hun gjør om til sitt og det er så dårlig skrevet at hun virker bare dum.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...