Gå til innhold

«Det glade hjem» aka «Det glade vanvidd»


FruenFraHavet

Anbefalte innlegg

42 minutter siden, idontknow skrev:

Nei, kjære vene! Skal det ingen ende ta med den jenta😱 står på Marte sin at hun er rapportert 3.3 men innlegget er der fortsatt.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

34 minutter siden, Inga-pinga skrev:

Nei, kjære vene! Skal det ingen ende ta med den jenta😱 står på Marte sin at hun er rapportert 3.3 men innlegget er der fortsatt.

Hun ser ikke at hun gjør noe galt, klager bare på andre at de må være snille. Hun tror hun kan kopiere det hun vil.synd ikke hun blir utestengt fra bloggplattformen.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor legger hun ut gamle innlegg hele tiden???  Er da så lite inspirerende og se det hun har lagt ut før. Hundre bilder av samme ting hele tida. Har hun virkelig så lite å komme med på bloggen kan hun vel la være .

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det som er merkelig med denne bloggeren, hun har det som virker som en avhengighet til å holde seg selv relevant. På et lavt nivå (i motsetning til kjendiser) men allikevel.

Virker som hun må poste noe hele tiden.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror mer og mer at dette er en bevvist handling... At hun kopierer fordi hun vet det provoserer.. ergo gir klikk etc. At hun spiller dum og uskyldig.... Jeg prøver å holde meg for god for stygge utsagn om andre på nett men om det ikke er casen, så trenger hun virkelig hjelp.... Det er så faaaar off som det er mulig.... :fnise:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

«Trappen var i fargen furu så og si overalt (...)»

No shit, Sherlock. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«I dag stod jeg opp når klokken var 06.00 og det er noe jeg sjeldent pleier å gjøre i helgene. Noe som betyr at jeg var allerede klar for å starte dagen»

»Grått kjøkken er vakkert altså, et valg jeg ikke angrer på at vi tok. Spesielt når det er et grått kjøkken fra ikea»

Atte, hæ🙄 Resten av innlegget var like rart. Skriver uforståelig om ingenting.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ine, det svarte fatet og de blanke lysestakene er nå oppbrukt! Du har flyttet de rundt og hatt de med på de fleste bilder hvrs du snakker om den nye stilen din. Hva med å kjøpe en grønn plante eller to som kan stå på kjøkken, stue eller gangen? Så slipper vi å se de samme tulipanene flytte rundt? Blir ikke dyrere å kjøpe en plante enn å kjøpe avskårne hver uke 😉 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag, mandag, har hun fått mandagsfølelsen. Så det så. Tenke seg til, mandagsfølelse på en mandag :alice:

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mädchen skrev:

I dag, mandag, har hun fått mandagsfølelsen. Så det så. Tenke seg til, mandagsfølelse på en mandag :alice:

«Mandags følelsen» 😉 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 6.3.2018 den 13.37, Horselady skrev:

Vanskelig å få til en gjennomført stil som Slettvoll når du ha så begrensede ressurser som jeg mistenker at Ine har også. Tror ikke hun venter på hva VP gjør, men at hun er avhengig av å få solgt det hun har før hun kan kjøpe nytt. Hun prøver jo å få solgt alt, bortsett fra sofaen. De spisebordstolene er vel forresten barstoler som føttene er kappet av på? Synes hun burde ha opplyst om det i salgsannonsene.

Bildene hadde fått litt mer liv om det hadde sett ut som om det hadde bodd folk i huset. Hun som sier at hun følger med på trender og er opptatt av interiør, har tydeligvis ikke fått med seg at grønne planter feks har vært populært en stund. Vi ser jo ikke en plante i det huset utenom en bukett avskårne i ny og ne. Ingen pynt annet enn noen få ting som går igjen på bilde etter bilde, og som er oppbrukt for mange innlegg siden! De eneste rommene som ser bebodde og koselig ut i det huset, er barnerommene.

En annen ting et lite tips til deg Ine. Med litt maling kunne du ha fått noe av stilen til Slettvoll uten å måtte skifte ut alt av møbler 😉

Hun har tatt til seg tipset ditt og har nå satt i gang med å male salongbordet svart. :fnise:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 24.3.2018 den 14.13, Veslefrikk skrev:

Hun har tatt til seg tipset ditt og har nå satt i gang med å male salongbordet svart. :fnise:

Så det ja, et godt bevis på at hun er her inne og leser 🤣 selv om hun skriver at planen var å male det helt fra hun fikk det... Merkelig at det ikke har vært skrevet noe om det før. Tonen har jo vært at hun har vært såååå fornøyd med den stilen hun har hatt. Håper hun ikke tar etter VP på lyving også 😛

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det nok Gladehjem som farget håret sitt først, noe som hun gjorde for en uke siden, før VP hvis du leser innlegget. 😊

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Spirrevippe skrev:

Nå var det nok Gladehjem som farget håret sitt først, noe som hun gjorde for en uke siden, før VP hvis du leser innlegget. 😊

Mulig det , merkelig at du alltid forsvarer henne 😂🤔

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...