Gå til innhold

Uthenging av spåere på Livsstilsguiden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det er ikke det samme. Hun beskrev jo nøyaktig hva som hadde skjedd slik at jeg fant den. Om hun hadde sagt at den ligger i bilen er det ikke sikker jeg hadde lett under matta bak, hvorfor skulle den ligge der? 
Du har jo funnet disse tingene i bilen, jeg har også funnet ting der, men aldri under matta bak førersetet fordi lommeboka ble med bakover.

Og nøyaktig ordlyd husker jeg ikke, det er flere år siden. Jeg sa jeg hadde mistet en svart lommebok, og hun sa at det var noe med at den satt fast eller hadde sittet fast i setemekanismen i bilen, og når jeg gikk ut i bilen for å se så jeg at lommeboka hadde blitt med setemekanismen bak når jeg hadde flyttet setet bakover, og så blitt liggende bak, under matta selv om jeg hadde tatt setet frem igjen. Jeg hadde ikke vært i baksetet og ville derfor ikke lett der ellers, og iallefall ikke under matta. Og jeg har ALDRI funnet noen ting der hverken før eller senere, og jeg har hatt bil i 18 år.

Anonymkode: 98662...ea6

Hvis hun hadde sagt at den lå under matta bak førersetet hadde jeg blitt mer imponert. Enda mer om hun hadde sagt at den hadde hengt seg på setemekanismen og blitt skjøvet bak og nå lå under den mappen. "Noe med setemekanismen", not so much.

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Og jeg har ALDRI funnet noen ting der hverken før eller senere, og jeg har hatt bil i 18 år.

Hvor har du funnet lommeboken de andre gangene du har mistet den under kjøring da?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 minutter siden, MonsIvar said:

Hvis hun hadde sagt at den lå under matta bak førersetet hadde jeg blitt mer imponert. Enda mer om hun hadde sagt at den hadde hengt seg på setemekanismen og blitt skjøvet bak og nå lå under den mappen. "Noe med setemekanismen", not so much.

Hvor har du funnet lommeboken de andre gangene du har mistet den under kjøring da?

Nei, da hadde du funnet noe annet å henge deg opp i. Dere skeptikere vil alltid ha mere bevis og dere blir aldri fornøyde.

Mellom døra og passasjersetet og i dørskelen fremme, aldri bak, og aldri under matta.

Anonymkode: 98662...ea6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du må i alle fall ikke tro at Malu er synsk eller har rent mel i posen. 

Anonymkode: 3a999...d94

Rent mel i posen kan hun umulig ha når hun drifter et forum som så kategorisk tillater uthenging av konkurrerende spåere.. 

Anonymkode: fb2ae...1b3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, da hadde du funnet noe annet å henge deg opp i. Dere skeptikere vil alltid ha mere bevis og dere blir aldri fornøyde.

Mellom døra og passasjersetet og i dørskelen fremme, aldri bak, og aldri under matta.

Anonymkode: 98662...ea6

😂😂😂😂😂😂😂

Hvor dum går det an å være. 

Det er en grunn til at det ALDRI har fremlagt bevis for at folk er synske 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har skjedd mange ganger at lommeboka mi har havnet inni, under og bak bilsetet. Og telefonen likeså. En gang lette jeg i 20 minutter etter den, selv om jeg hørte at den ringa ganske nær da jeg satt i bilen og ringa den med reservetelefonen! Ikke var telefonen knøttliten heller (Galaxy S7 Edge), men det er utrolig mange kødne plasser den kan stikke seg vekk i og rundt stolene i bilen, viste det seg.

Men jeg tenkte likevel ikke på å ringe til en synsk. Jeg stolte på det gamle ordet at om du leter der den er, så finner du den.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, FrodeF said:

😂😂😂😂😂😂😂

Hvor dum går det an å være. 

Det er en grunn til at det ALDRI har fremlagt bevis for at folk er synske 

Så om det kommer bevis for det  da tror du på det eller? 

Anonymkode: 98662...ea6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere skeptikere vil alltid ha mere bevis og dere blir aldri fornøyde.

Ja uff, vi er så utidige vi skeptikere som hele tiden vil ha bevis. At vi ikke bare kan akseptere at Magic did it! liksom, uten så mye om og men.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.3.2018 den 0.01, AnonymBruker skrev:

Livsstilsguiden er et alternativt forum som drives av en spådame som kaller seg Malu. Hun har flere ansatte på sine linjer. 

På Livsstilsguiden diskuteres spåere opp og ned, og man ser tydelig et mønster der med at det er 5-6-7 navn som går igjen og som anbefales. Andre spåere som er mindre kjente blir "slaktet" av faste brukere der inne. Det har blant annet vært rene heksejakten på Elisabeth (ETH) og hennes spåere, og hvis man gidder å lese tilbake i tid i trådene der så ser man tydelig at Malu og Elisabeth hadde en stor feide for flere år tilbake. Så Malu tillater vill hets av enkelte spåere og firmaer, mens de hun tydelig samarbeider med (ja, hun skriver varmt om enkelte navngitte spåerne) blir fremhevet på alle måter. Jeg ser av enkelte tråder at det har vært spekulert i om noen av de faste brukerne der inne blir kjøpt og betalt av noen spåere for å drive indirekte reklame for de, men Malu har utestengt flere av brukerne som har fremsatt slike kritiske teorier. 

Jeg er selv bruker der inne, men har vært lite aktiv. Likevel har jeg fått mail fra andre brukere der hvis jeg har kommentert noe, og det de har fortalt meg er at det er en agenda blant flere faste brukere der inne om å ødelegge for enkelte spåere og firmaer. Dette skal angivelig være fordi flere av brukerne der inne er spåere som utgir seg for å være ordinære kunder, og de skal da sverte konkurrenter. 

På den annen side kan man stille spørsmål ved om det er lovlig at en profilert spådame med eget firma og flere ansatte driver et såpass stort forum hvor andre spåere og spåfirmaer så åpenlyst blir uthengt. Det må jo tydelig være i konkurranseøyemed. Leste om et firma der inne (klarer ikke å huske navnet) som var nystartet, men etter massiv hets der inne måtte de legge ned firmaet. 

Årsaken til at jeg hadde en bruker der inne er at for en tid tilbake siden ringte jeg flere klarsynte pga en vanskelig situasjon, og jeg syntes da det virket som en god ide å sjekke på Livsstilsguiden for å se hvilke erfaringer andre hadde med ulike spåere. Har som sagt aldri vært særlig aktiv i diskusjoner der inne og har derfor slettet brukeren min der. Imidlertid kan man også der lese innlegg uten å ha bruker der på forumet. Så i et kjedelig øyeblikk i kveld var jeg rett innom Livsstilsguiden og skummet gjennom noen tråder om erfaringer med spåere, og det er tydelig at fremhevingen av noen få navngitte spåere fortsetter og andre igjen blir hengt ut. 

For de som vil ringe noen på teletorg anbefaler jeg ikke å sjekke på Livsstilsguiden først da dette ikke virker som et nøytralt forum OG det drives av en kjent spådame med eget firma - og man kan anta at hun profitterer på at andre spåere/spåfirmaer blir hengt ut som "useriøse og dårlige spåere +++". 

Anonymkode: fb2ae...1b3

Men er ikke ETH død? Blir hun uthengt likevel? 

Anonymkode: 3a999...d94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men er ikke ETH død? Blir hun uthengt likevel? 

Anonymkode: 3a999...d94

Hm, sjekket på nettstedet til ETH nå, og der står det at Elisabeth døde for en stund siden, men at Team ETH drives videre. Har i senere tid sett at både hun og spåere i teamet blir nevnt negativt, så ingen hvil i fred på Livsstilsguiden tydeligvis.. 

Anonymkode: fb2ae...1b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hm, sjekket på nettstedet til ETH nå, og der står det at Elisabeth døde for en stund siden, men at Team ETH drives videre. Har i senere tid sett at både hun og spåere i teamet blir nevnt negativt, så ingen hvil i fred på Livsstilsguiden tydeligvis.. 

Anonymkode: fb2ae...1b3

Det er jo bare ekstremt ufint. 

Anonymkode: 3a999...d94

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke en gang gå inn på dette nettstedet og legge igjen IP-adressen min. Det er svindel og kvakksalveri fra ende til annen. Det verste er at de utnytter folk i krise uten skrupler.

Anonymkode: f43e1...a93

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

Vil ikke en gang gå inn på dette nettstedet og legge igjen IP-adressen min. Det er svindel og kvakksalveri fra ende til annen. Det verste er at de utnytter folk i krise uten skrupler.

Anonymkode: f43e1...a93

Hvafornoe? Hvorfor ikke det? Tror du de vil hacke dataen din?

Anonymkode: 98662...ea6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil ikke en gang gå inn på dette nettstedet og legge igjen IP-adressen min. Det er svindel og kvakksalveri fra ende til annen. Det verste er at de utnytter folk i krise uten skrupler.

Anonymkode: f43e1...a93

IP-adressen din har de allerede. De er jo tross alt synske!

Anonymkode: d25e2...415

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

Er livsstilguiden lagt ned? Klarer ikke finne siden. 

Anonymkode: 70cdc...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er livsstilguiden lagt ned? Klarer ikke finne siden. 

Anonymkode: 70cdc...261

Lurer jeg også på

Anonymkode: e9efb...83f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
On 4/25/2019 at 7:00 PM, AnonymBruker said:

Lurer jeg også på

Anonymkode: e9efb...83f

Nå lurer jeg også på det.

Anonymkode: 6b6be...a55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kjærlighetsbarn98

Utrolig at noen påstår så kraftig at dette ikke eksisterer. Hvordan kan dere bevise at noe ikke finnes? Selv om noe virker usannsynlig så betyr det ikke at det er umulig at det finnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Utrolig at noen påstår så kraftig at dette ikke eksisterer. Hvordan kan dere bevise at noe ikke finnes? Selv om noe virker usannsynlig så betyr det ikke at det er umulig at det finnes.

Hvordan kan de bevise at det finnes?, hvor er bevisene?. Det burde være veldig enkelt for disse "spåerne" å bevise at de faktisk har evner.

Det er jo rett og slett fantastisk morsomt når overtroiske tullinger på hver sin side krangler om hvem som har rett, man skal være veldig "kort" for å ikke skjønne at dette rett og slett er en krangel for å kappe kunder.

Penger gjør folk gale, galninger gjør alt for penger.

Anonymkode: 40819...2d6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.4.2019 den 13.07, AnonymBruker skrev:

Er livsstilguiden lagt ned? Klarer ikke finne siden. 

Anonymkode: 70cdc...261

Malu sa noe om at siden skulle oppgraderes, så det gjenstår å se. Merker at jeg savner siden, da jeg ble kjent med mange hyggelige mennesker der.

Anonymkode: 3e1b4...5b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...