AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #1 Del Skrevet 1. mars 2018 Jeg kom i skade for å kjøre forbi en kollega på vei til jobb her om dagen. Begynner å bli en stund siden, men han tar det opp titt og ofte, "kjørt forbi noen i dag?", "du kjører vel forbi folk hele tiden?" osv. Det kommer som småsåre kommentarer uten noe særlig til smil og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det. Situasjonen var slik at han var en del av en bobilkø som holdt 60 i 80-sonen. Jeg har en Volvo med nesten 300 hester og var forbi den køen på et blunk. Jeg har egentlig gitt signaler om at jeg synes det er litt småteit. Er ingen råkjører, men jeg gidder jo ikke å ligge så langt under fartsgrensen heller. Hva gjør jeg i en slik situasjon? Anonymkode: 6b744...432 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #2 Del Skrevet 1. mars 2018 Anonymkode: 2cb21...e48 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #3 Del Skrevet 1. mars 2018 Da er han isåfall en meget svak mann haha! Jeg ville bare ledd av han og sagt tilbake "haha, var det så traumatisk for deg at en dame kjører bedre i trafikken enn deg at du fortsatt må ta det opp?! LOL Get over it " Anonymkode: 6150a...93c 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #4 Del Skrevet 1. mars 2018 Drit i den grinete sutringa da? Når folk drar opp bagateller er det som om jeg får med meg alt annet enn sutringa Anonymkode: 4ee89...09a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 2. mars 2018 #5 Del Skrevet 2. mars 2018 Si til han at, kjører så sakte kan han risikere å bli frastjålet hjulene😆😆Da kan det hende blir stille 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #6 Del Skrevet 2. mars 2018 Oi... da har jeg beskåret mange i løpet av mine 29 år bak rattet... Så lenge du ikke skapte farlige situasjoner under forbikjøringen ser jeg ikke noe problem. Og et lite tips: det er mye morsommere å sykle forbi bilkøen og vinke til sjefen. En av sjefene mine har sluttet å snakke til meg etter at jeg gjorde det. Hjelper ikke med ny, dyr bil med ørtenhundre hestekrefter når køen omtrent er stillestående. Anonymkode: 9560b...fb4 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DrueLue Skrevet 2. mars 2018 #7 Del Skrevet 2. mars 2018 Kan jo hende han ser etter et påskudd for å bli bedre kjent med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #8 Del Skrevet 2. mars 2018 1 time siden, tdm900 skrev: Si til han at, kjører så sakte kan han risikere å bli frastjålet hjulene😆😆Da kan det hende blir stille Det, eller at han risikerer å få parkeringsbot. Anonymkode: a448f...709 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #9 Del Skrevet 2. mars 2018 Å kjøre forbi mannfolk er jo dritgøy. Anonymkode: 17520...0b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #10 Del Skrevet 2. mars 2018 Ved neste kommentar sier du kort og greit at "dette må virkelig plage deg men nå bør du gå inn på herretoalettet, kikke deg i speilet, trekke pusten og gå videre i livet." Anonymkode: 63ad7...360 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #11 Del Skrevet 2. mars 2018 Tenk så utrolig mange kommentarer du kan gi tilbake.... Tilby han kjøretimer.....Høre om han vil sitte på og kjenne hvordan det er å kjøre bil med hestekrefter... Foreslå GPS som varsler deg om du ligger langt under fartsgrensen som neste julegave.. Tilby han å sitte på til jobb slik at han ikke kommer for sent hver dag... Så du er såpas såret fortsatt? Hadde storkost meg i denne situasjonen. Finnes ikke noe gøyere enn menn med såret manndom. Anonymkode: fdb08...644 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #12 Del Skrevet 2. mars 2018 *hæsjtægg krenka* ignorer han. Jeg gidder ikke å lytte med mer enn et halvt øre når folk syter om bagateller. Å da ble det glemt rett etterpå. Når det at man blir forbikjørt er det som vipper deg av pinnen kan man ikke ha store problemene i livet altså. Anonymkode: f1b11...dbd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 2. mars 2018 #13 Del Skrevet 2. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Oi... da har jeg beskåret mange i løpet av mine 29 år bak rattet... Så lenge du ikke skapte farlige situasjoner under forbikjøringen ser jeg ikke noe problem. Og et lite tips: det er mye morsommere å sykle forbi bilkøen og vinke til sjefen. En av sjefene mine har sluttet å snakke til meg etter at jeg gjorde det. Hjelper ikke med ny, dyr bil med ørtenhundre hestekrefter når køen omtrent er stillestående. Anonymkode: 9560b...fb4 Seriøst? Han høres jo ut som en oppegående type... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Commander Skrevet 2. mars 2018 #14 Del Skrevet 2. mars 2018 Morsomt med kvinnelige gladgassere. Har motorsykkel men tar det pent og rolig. Damer som vil passere meg er bare morsomt. Kan ikke fatte at hvor langt ned man trykker pedalen skal bety noe som helst for mandommen. Hadde vi hatt en kvinnelig gladgasser som til stadighet passerte meg i stor fart hadde jeg nok "mobbet" henne for det. Men det hadde jeg gort med mannlige kolleger og. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest N-Nøff Skrevet 2. mars 2018 #15 Del Skrevet 2. mars 2018 Han høres ikke helt frisk ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 2. mars 2018 #16 Del Skrevet 2. mars 2018 Det er jo mye bedre at du kjører forbi enn å ligge rett bak opp i støtfangeren på bilen foran. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lou Salome Skrevet 2. mars 2018 #17 Del Skrevet 2. mars 2018 Du gjør jo ingen ting, annet enn å kjøre forbi han igjen ved neste anledning, og å lære deg å bøye verbet å skjære- skjærer-(be-)skar- har skåret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #18 Del Skrevet 2. mars 2018 Hehe, ok, ser jo det morsomme i det. Men der og da virker det bare kleint. Det var jo ikke han som lagde køen heller. Forbikjøringen var super kurant på en rett, oversiktlig strekning uten mottrafikk. Og hadde jeg kunnet sykle så hadde jeg gjort det, men det er 3 mil til jobben og ingen egna veier til sykkel. /TS Anonymkode: 6b744...432 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puppi Skrevet 2. mars 2018 #19 Del Skrevet 2. mars 2018 Mulig han har lyst på deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #20 Del Skrevet 2. mars 2018 12 minutter siden, puppi skrev: Mulig han har lyst på deg? Haha, da er jeg i så fall en MILF...han er en god del yngre. Anonymkode: 6b744...432 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå