Gå til innhold
LilleSnupp

CBE AS - debatt rundt hennes virksomhet vol. 2

Anbefalte innlegg

Mrs. Random Nick
2 hours ago, loveli said:

De gjorde det en gang da de bodde på Siljan. Hun tok bilder av badet og up close av doruller i kurv. Så fikk de høre at det var rart at noen med så god råd kjøpte FirtPrice dopapir. Kommentarfeltet kokte såpass at hun måtte svare for seg i et nytt innlegg.

Tror hun følte seg litt flau og har ikke gjort det siden. Men hun er ikke redd for å fremstå gjerrig iallefall. Jeg mener, de betalte 2500,- mer for billettene (tilsammen) i Disney World enn de trodde de måtte og de reagerer veldig. Selv jeg, med ganske vanlig økonomi hadde syntes det var helt ok.

Det finnes verre eksempler på bloggen hennes. Da de skulle prute på badedrakten til ene jenta på ferien i sommer, da de skulle kjøpe av (en tilfeldig selger på stranden, eller hvordan det nå var), da skjemtes jeg på vegne av Norge, altså. 

Endret av Mrs. Random Nick

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Minnie Mus
5 hours ago, tuttavims said:

Var ikke nyttårsforsettet å fortsette å ikke spise rødt kjøtt? Regner vel ikke kjøttdeig som rødt kjøtt hun da, ellers røyk nyttårsforsettet i uke 2 med de greske kjøttbollene. Jeg fatter ikke- går det ikke an å skrive NOE som har en ørliten kjerne av troverdighet i hvert fall??

Tenkte det samme. Nyttårsforsett var å spise mindre kjøtt, eller å helt kutte ut kjøtt. Mens ho samtidig starter det nye året med en oppskrift basert på kjøtt... Nok en gang løgn og narrative innlegg. Ble lite imponert av å se henne i bloggerne forresten, sitter igjen med et enda dårligere inntrykk enn etter å ha lest bloggen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Minnie Mus

Ikke ofte at jeg sitter som et spørsmålstegn over oppførselen til folk i dagens samfunn altså, men etter å ha sett Frua i bloggerne.... omg, jeg er målløs. Alt er så på trynet, jeg har ikke ord. Måten alt blir sagt og gjort på, det er så... hva skal jeg si, barnslig kanskje? Det med måkene, oppførselen og uttalelsene der, hva i alle dager liksom??? Og for å toppe det hele, kvittering på iskrem? Iskrem som blir kjøpt kun for å ta bilder, for så å kastes etterpå? Og å velge feriested etter hvor instavennlig det er? Vanlige barnefamilier velger feriested etter hvor barnevennlig det er.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
SoftKitty
3 hours ago, loveli said:

De gjorde det en gang da de bodde på Siljan. Hun tok bilder av badet og up close av doruller i kurv. Så fikk de høre at det var rart at noen med så god råd kjøpte FirtPrice dopapir. Kommentarfeltet kokte såpass at hun måtte svare for seg i et nytt innlegg.

Tror hun følte seg litt flau og har ikke gjort det siden. Men hun er ikke redd for å fremstå gjerrig iallefall. Jeg mener, de betalte 2500,- mer for billettene (tilsammen) i Disney World enn de trodde de måtte og de reagerer veldig. Selv jeg, med ganske vanlig økonomi hadde syntes det var helt ok.

De fleste synes vel 2500 uforutsette penger for noen billetter er litt mye.. Og jeg følte ikke at de reagerte sånn veldig? Oppfattet det som litt spøk siden det er en stereotype at Sunnmøringer er gjerrige og han er fra Sunnmøre (hun sa jo "Sunnmøringen" istedet for navnet)

Endret av SoftKitty

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hummel34

Hun har i alle fall skapt barn som blir redd måker gjennom egen oppførsel.

og ja, regnskapsføreren hennes har nok en del bilag å trekke av på skatten ved årets oppgjør når til og med en is skal inn i regnskapet. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Emmy_H

Klasse er ikke noe som kommer med penger tydeligvis..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Ninnn

Jeg elsker måker, fra avstand. Hadde også fått noia hvis en gjeng glupske fjærkre begynte å stupe mot hodene til meg og barna.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hege899

Hun trenger tydeligvis spekulasjoner og klikk..ref siste instabilde

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Zokutine
42 minutter siden, Hege899 skrev:

Hun trenger tydeligvis spekulasjoner og klikk..ref siste instabilde

Hæ? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Zeitgeist

Oida ... litt mye side-pupp. Ord som "elegant" og klassisk" er ikke akkurat de første som dukker opp i hodet. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hege899
33 minutter siden, Zokutine skrev:

Hæ? 

Spekulasjoner om operasjoner

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Emilie112
3 minutter siden, Hege899 skrev:

Spekulasjoner om operasjoner

Det er ikke spekulasjoner lenger føler jeg. Det er så tydelig at hundar fikset på brystene. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
loveli
15 timer siden, Mrs. Random Nick skrev:

Det finnes verre eksempler på bloggen hennes. Da de skulle prute på badedrakten til ene jenta på ferien i sommer, da de skulle kjøpe av (en tilfeldig selger på stranden, eller hvordan det nå var), da skjemtes jeg på vegne av Norge, altså. 

Å Herregud. Jeg har ikke fått med meg det. Flaut!! 

Har ikke fulgt så godt med etter at de flytta til Siljan, blogginnleggene har gått på repeat etter det. Men har begynt å se på Bloggerne og derfor så jeg det med kvitteringen på isen.

Lurer forresten på om hun vet at egen oppførsel smitter over på barna? Ref det med henne og redselen for måkene på stranda og at Lasse konstant går med snuta ned i et kamera eller i en dronseskjerm. Merkelige greier... 

Hun virker så ekstremt virkelighetsfjern og enkel. Hva hun tenker om seg selv, seg selv i forhold til verden og om verden forøvrig. Det er så... enkle tanker. Men hun er ikke den eneste bloggeren jeg får de tankene om...

Må si jeg liker Kevin sin parodi på bloggere i "Parterapi" på NRK. Når de er så sinnsykt narsissistiske og tenker at alt handler om dem hele tiden. Jeg blir nesten litt redd når jeg ser hvor fjerne de er, spesielt når det kommer til hva de definerer som problemer og hva de til stadighet sutrer og griner av. Ikke rart at unge mennesker i dag, som ser opp til bloggere, synes synd på seg selv når er brukket negl fortjener et helt blogginnlegg om hvor kjipt livet er. Disse folka er faktisk med på å forme barna våre, uansett om vi liker det eller ei. 🤯

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

formula
11 minutter siden, loveli skrev:

Lurer forresten på om hun vet at egen oppførsel smitter over på barna? Ref det med henne og redselen for måkene på stranda

Det lurer jeg også på.

Forstår godt at det er skremmende med måker som kommer stupende, nærmest i angrep. Og det kan jo skje, til og med i byen. Men nå er dette altså på ei strand og måkenes naturlige habitat. Oppførselen deres skyldes beskyttelse av egg/unger/reir, matsøppel på stranda eller fisk i sjøen.

Da går man der ifra, stille og rolig, og forteller barna hvorfor dette skjer.( Men i dette tilfellet var det tydeligvis svært viktig å få tatt noen idylliske bilder akkurat her, og så kommer disse måkene og ødelegger alt.) Istedet risikerer mor altså å overføre sin skrekk til barna, ved å hyle og skrike i redsel.

Og som ikke det var nok, forklare det hele med at det er måkene som er "dumme". 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Inocybe

Ikke overrasket over at det dukker opp et nytt sideboobbilde på IG nå rett etter slike bilder har vært omtalt som Harry og lite classy på KG. Muligvis bare tilfeldigheter men ikke første gang bloggeren "svarer" på KG-diskusjoner er at hun gjør det "enda mer". Nei det blir ikke mindre Harry av å vise enda mer av sidebooben :skratte:

Bloggeren må kanskje oppføre seg så barnslig for å få sårt tiltrengt oppmerksomhet? Antallet følgere daler jevnt og støtt. 18 813 lesere er ikke mye. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ultiva

https://imgur.com/a/Cx0JLws

Kan hun ikke bare vise dem frem i Vi Menn og bli ferdig med det. :filer: Kjolen viser forøvrig ikke bare masse sideboob; den viser i tillegg hele ryggen, har splitt opp til låret, utringing halvveis ned til navelen og kombineres med skarlagensrød leppestift. Sånn for de som mener at CBE er classy og ikke spiller på sex...

Edit: men én ting skal bedriftseierne i Treasures ha. De er ikke dumme nok til å kaste seg med på bloggernes sponsetur til Dubai. Til og med Amnesty har kritisert Espen Hilton & co for sponset luksustur til et av verdens mest kvinne- og homofiendtlige land. Herregud for en lite oppegående (blogger)bransje.

Endret av Ultiva

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Emmy_H
57 minutter siden, loveli skrev:

Hun har ikke tatt silikon!!!

Hun har bare brukt den oppstrammende brystkremen, "Liftbreast"!!! En krem man smører på brystkassen om kvelden før man legger seg og som virker mens man sover. Brystene løfter seg flere cm bare den første uka!! I tillegg påvirker den fettproduksjonen i brystene og gjør at brystene vokser opptil fire cupstørrelser. Den er virkelig helt fantastisk!! Dette er en krem hun alltid har brukt men som hun ikke har nevnt før fordi hun ikke var 100% sikker på at den fungerte 110%. Den koster bare 7999,-, men fordi hun er så snill med oss leserne, jeg mener venninnene sine, har hun fikset en avtale med "Liftbreast" brystkrem. Nå får du kjøpt kremen med 5% rabatt hvis du bestiller med rabattkode #CaroBryst. Så nå har alle råd til å kjøpe kremen, du får den jo nesten gratis! Og den passer ypperlig som venninnegave! Kjøp kjøp kjøp!!!

Hun har trent bryst så hardt, at det er bare brystmuskulaturen som har økt 😬

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Macimba

Hun har ikke tatt mye silikon i brystene, men hun har tatt. Det er ikke vansklig å se på,den runde formen,på puppen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her