Jump to content
Butter

Tanker på vei mot målet

Recommended Posts

Butter

Rugedag 9

Kvalm til morraen i dag. Usikker på om lutinus eller ikke. For øvrig lite murringer i dag, men var også veldig redd for at de skulle ta seg opp til evt mensmurringer ettersom jeg antar IKM er i dag eller i morgen 😳.

Nå er mannen og jeg nesten sikre på at streken min er blitt sterkere.

Mannen jobbet overtid i dag, så han leverte A, slik at jeg kunne komme meg tidlig på jobb og ikke hente altfor sent. Måtte handle også. A og jeg hadde en kjempekoselig ettermiddag og tidlig kveld. Jeg fikk pakket varene ut i fred og middagen var også hyggelig. 

For øvrig lurer jeg på om jeg brygger på en forkjølelse, noe som er skikkelig dritt i disse tider. På en måte frister hjemmekontor litt imorgen, men så skal vi på middag på kvelden (om jeg kan da) og da må jeg til byen uansett. 

Edited by Butter

Fortsetter under...

Butter

Rugedag 11

Jeg hadde faktisk troa! Men testen i dag var blendahvit 😢. Det er ikke like tøft som før A, vi har tross alt verdens beste solstråle, men vi har veldig lyst på familie og kjenner meg litt nedfor i dag. Jeg har også lyst til at A skal ha en søsken. 
Jeg kjenner også at jeg er begynt å bli verpesjuk igjen. Kjenner at jeg er ikke ferdig med å ha baby. Begynner til og med og glede meg til å (forhåpentligvis) gå gravid igjen.

Jeg vet jo at lutinusen gir endel bivirkninger, men har følt at det har vært mer enn bare det. Og synes det er rart men den streken...

Porsgrunn vil jo at jeg skal teste dag 16, så får ikke gi opp håper helt enda, men har ikke særlig troa lengre. Vi har to embryo igjen på frys...

Ellers, A, sover borte for første gang i dag (uten oss). Sover hos bestemor, som hun er veldig trygg på. Savner henne litt, men også litt godt med bare voksen kveld og skal være deilig med litt rolig søndagsmorgen 😊.