Hotellet Skrevet 23. februar 2018 #1 Del Skrevet 23. februar 2018 Jeg lurer på om Kari Traa har merket nedgang i salgstallene av sine flotte klær etter at mange har valgt å ikke handle mer hos bla Get Inspired. Vi er to her i huset som boikotter bla Kari Traa pga bloggerne som reklamerer for klærne, (vet om flere) Get Inspired svarer uhøflig på henvendelser (om de gidder å svare i det hele tatt da) Har boikottet KappAhl og mange fler. KappAhl avsluttet heldigvis samarbeidet med vår alles AB, etter massive henvendelser fra oss lesere og forbrukere. Lurer på om Kari Traa og G.I. har fått kritikk fra flere. Ser at CBE reklamerer for X-life, noe jeg definitivt ikke setter videre pris på. Lene Aleksandra reklamerer for treningstøy fra We Are Fit 😩 Det er nesten umulig å finne noen som ikke sponser bloggere. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monkey business Skrevet 23. februar 2018 #2 Del Skrevet 23. februar 2018 Tror ikke Kari Traa har merket særlig nedgang, det selges mange andre steder også og er et stort og kjent merke som folk flest forbinder med noe helt annet enn bloggere. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forumassistent Skrevet 23. februar 2018 #3 Del Skrevet 23. februar 2018 Tre identiske tråder er slått sammen. Hanne Mari, forumansvarlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 23. februar 2018 #4 Del Skrevet 23. februar 2018 Jeg leser ikke rosablogger, så jeg aner ikke hvem som reklamerer for Get inspired og Kari Traa. Jeg har kjøpt Kari Traa-klærne mine hos nettopp Get inspired fordi de var billigst. Ville aldri gått inn via en blogg da, selv om det hadde vært rabatt. Gidder ikke sponse disse intetsigende, dobbeltmoralske og overopererte plastdukkene. Ikke at alle er sånn da, men jeg vet ihvertfall om to. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hotellet Skrevet 23. februar 2018 Forfatter #5 Del Skrevet 23. februar 2018 15 minutter siden, HanneMari Egmont skrev: Tre identiske tråder er slått sammen. Hanne Mari, forumansvarlig Takk ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hotellet Skrevet 23. februar 2018 Forfatter #6 Del Skrevet 23. februar 2018 10 minutter siden, Salka skrev: Jeg leser ikke rosablogger, så jeg aner ikke hvem som reklamerer for Get inspired og Kari Traa. Jeg har kjøpt Kari Traa-klærne mine hos nettopp Get inspired fordi de var billigst. Ville aldri gått inn via en blogg da, selv om det hadde vært rabatt. Gidder ikke sponse disse intetsigende, dobbeltmoralske og overopererte plastdukkene. Ikke at alle er sånn da, men jeg vet ihvertfall om to. Man trenger ikke handle hos Get Inspired via noens blogg. Det er moralen og modellene til Get Inspired jeg reagerer på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 23. februar 2018 #7 Del Skrevet 23. februar 2018 1 time siden, Hotellet skrev: Man trenger ikke handle hos Get Inspired via noens blogg. Det er moralen og modellene til Get Inspired jeg reagerer på. Nei, jeg vet. Og det gjør jeg ikke heller. Jeg går direkte inn på siden. Jeg ville ikke handlet via noens blogg om det så var 50% rabatt. På en måte burde man kanskje boikottet alt som sponser bloggere, men det er vanskelig å få til i praksis. Spesielt når man ikke en gang leser blogger. Jeg handler Kari Traa på Get inspired fordi det er billigst. Åkle og Rose ulltrøye kostet 150 kr mindre der enn på fysisk sportsbutikk. Og når man går inn direkte på siden tjener ihvertfall ikke bloggerne noe til fler operasjoner. Modellene til Get inspired har jeg ikke lagt merke til. Er de ekstra tynne, fulle av silikon, Restylane og sånt så de er dårlige forbilder eller noe? Jeg vet ikke hvilke bloggere de sponser heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solivagant Skrevet 23. februar 2018 #8 Del Skrevet 23. februar 2018 Mottok en pakke fra Get Inspired som inneholdt Kari Traa-ull senest denne uken. Skal man boikotte alt bloggerne reklamerer for, er det ikke noe igjen å handle hos til slutt. Jeg handler ikke via noens blogg, og det kommer jeg aldri til å begynne med heller. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
steinbukk00 Skrevet 24. februar 2018 #9 Del Skrevet 24. februar 2018 Jeg handler aldri noe via bloggere sine rabattkoder. Rabattkoder finner man på nett uansett. Men er mange firmaer jeg unngår når bloggere har samarbeid. Å særlig de bloggere som bruker sine barn aktivt for å tjene penger 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reputation Skrevet 24. februar 2018 #10 Del Skrevet 24. februar 2018 Men hvis CBE handler hos x-life, så er gjerne samarbeidet med GI over? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
steinbukk00 Skrevet 24. februar 2018 #11 Del Skrevet 24. februar 2018 5 minutter siden, Reputation skrev: Men hvis CBE handler hos x-life, så er gjerne samarbeidet med GI over? Har hun ikke sagt på bloggen at samarbeidet er over? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reputation Skrevet 24. februar 2018 #12 Del Skrevet 24. februar 2018 Akkurat nå, steinbukk00 skrev: Har hun ikke sagt på bloggen at samarbeidet er over? Har ikke fått det med meg dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
steinbukk00 Skrevet 24. februar 2018 #13 Del Skrevet 24. februar 2018 1 minutt siden, Reputation skrev: Har ikke fått det med meg dessverre Ikke ofte jeg er på bloggen hennes men mener hun svarte en leser at det var slutt på samarbeidet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reputation Skrevet 24. februar 2018 #14 Del Skrevet 24. februar 2018 Akkurat nå, steinbukk00 skrev: Ikke ofte jeg er på bloggen hennes men mener hun svarte en leser at det var slutt på samarbeidet Ja men da så 😊 Takk for at du oppklarte saken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogspike Skrevet 24. februar 2018 #15 Del Skrevet 24. februar 2018 Har ikke sett CBE i annonsene til Get Inspired på veldig lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Newroz Skrevet 24. februar 2018 #16 Del Skrevet 24. februar 2018 Hvis Kari Traa merker en nedgang som er tilknyttet bloggere, så tror jeg det ikke er fordi forbrukerne boikotter plaggene fordi det reklameres hos bloggere. Det er noen som velger å bruke forbrukermakten sin på denne måten, men tror det er de færreste. Hvis det er en nedgang i antall solgte Kari Traa klær, tilknyttet bloggere, tror jeg det heller er fordi lesertallene på livvstilbloggere synker. Når lesertallene synker når man også automatisk ut til færre mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg