Gå til innhold

Lurer på å la være å vaske underlivet en stund, bare for å se hvor jævlig det vil lukte...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Altså, det er bare EKKELT å ikke vaske seg med såpe (intimsåpe) bak!! 
 

Anonymkode: 61e7a...04d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, Peonjenta skrev:

Vet vaginaen din at du barberer deg?  Nei, man får ikke mer utflod av å fjerne hår.  Det sier seg helt selv.

 

received_10155872784320661.gif

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Vesentlig skrev:

Etter problemer med tørre slimhinner, kløe og alt mulig rart spurte fastlegen om jeg vasket underlivet. Ja selvsagt svarte jeg. Svaret jeg fikk? Det må du slutte med. Skyll kun med vann. Såpe forstyrrer ph-balansen. 

Underlivet har aldri hatt det bedre og luktet mindre enn etter jeg sluttet med såpe.

Men resten av eksperimentet ditt.. Vel, jeg har prøvd det selv. Da jeg var dypt deprimert. Tipper jeg luktet en del. Men var alt for langt nede til å orke å bry meg.

Hva gjør du når du shaver?

Anonymkode: 53a77...6fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, PeleWasShite skrev:

Og folk sier at arbeidsledige ikke kan ha interessante liv.

Noen må ta drittjobbene:P

Anonymkode: 1651a...845

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dusjer vanligvis annenhver dag. Har psoriasis og den blir veldig mye værre av varmt vann og såpe. I eksamenstiden når jeg kun sitter inne alene i ukesvis så dusjer jeg kanskje Hver tredje-fjerde dag Skifter truse hver dag, vasker fjeset, armhulene og skrittet med klut. Har aldri fått tilbakemeldinger at eg jeg lukter eller at hygienen min ikke er ok. Kjæresten mim dusjer hver dag. 

Så lenge mann vasker seg der drit samles (skrittet og armhuler), og sengetøy og klær er rent så er det null problem 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 hours ago, AnonymBruker said:

KG elsker sure, stinkende glufser så du har kommet til riktig sted iallfall.

Seriøst, skulle tro det var vann og såpemangel i Norge når man leser hvor mange her inne som ikke gidder å vaske glufseområdet.

Anonymkode: 2087a...3d0

Hvor ofte lukter du underlivet til en annen person? For jeg kan fortelle deg at majoriteten av mennesker ikke bruker såpe nedentil, men alikevel lukter du bare underlivet til en annen person en sjelden gang (alt etter hvor mange mennesker du møter). Og de som lukter er i de aller fleste tilfeller syke

Anonymkode: 29d3b...c77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si denne tråden har tatt av:fnise: Er vel vanlig her...

Ts

Anonymkode: a07cd...ae5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.2.2018 den 3.15, AnonymBruker skrev:

Hva gjør du når du shaver?

Anonymkode: 53a77...6fd

Jeg liker å ha hår nedentil

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.2.2018 den 17.23, AnonymBruker skrev:

Aldri hørt om noen som har med seg bærbart toalett i felt heller. På bivuakk er det den koselige fellesgropen med en luksuspinne å sitte på.

Anonymkode: 57233...ccf

Har du aldri hørt om BC? Bæsj and carry? 

Anonymkode: 6026c...ed5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Joda, det er ekkelt, og man kan jo synes at du er ekkel som også gjennomfører det, men hvem bryr seg. Er vel lov å være litt ekkel av og til? 

Jeg synes ikke dette grenser til sykt. Du er jo klar over at det er ekkelt. 

Av og til kommer man på rare påfunn, noen ganger er de sprø, andre ganger er de ekle. Man er ikke syk likevel. Gleder meg til å høre hvordan det har gått etter 3 uker! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/22/2018 at 6:32 PM, Mr. Kilmister said:

Jeg er kanskje litt frekk nå, men har lest hva du har skrevet i andre tråder også ang dette med underliv, og ditt, husker ikke hva tråden heter... men for meg så virker det som om ditt underliv er mye mer illeluktende og skittent i forhold til alle andres. For jo, det holder å vaske med lunkent vann!

For noe tull.

Man vasker ikke INNI skjeden, DEN er selvrensende.

Den ytre delen av kjønnsorganene derimot, er en helt annen sak.

Svette, bakterier og skitt og spesielt rester fra avføring skal vaskes med SÅPE, kvinner bør bruke dr greve eller likende for å unngå å ødelegge ph-balanse osv.

 

Å tro at man bare kan skvette litt vann og dermed bli kvitt piss, dritt, svette, talg og gammel svette, ja da har man bommet på personlig hygiene (og stakkars den typen som dere eventuelt avkrever oralsex fra).

Klut, såpe og vann, ansiktet, under armene, skrittet og føttene, dette lærte vi når vi var 3 år gamle....men noen av dere er jo dere selv best tydeligvis, så vanlig logikk går ikke inn selv om den blir forsøkt banket inn med dynamitt.

Anonymkode: b22a6...30a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.2.2018 den 17.24, AnonymBruker skrev:

Lurer på hvorfor det ikke har vært noen pervo her inne og spurt om å få sleike etter en uke? :klo: 

Anonymkode: 57233...ccf

Du fikset det for oss, du:fnise:.

Anonymkode: 99a94...518

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

For noe tull.

Man vasker ikke INNI skjeden, DEN er selvrensende.

Den ytre delen av kjønnsorganene derimot, er en helt annen sak.

Svette, bakterier og skitt og spesielt rester fra avføring skal vaskes med SÅPE, kvinner bør bruke dr greve eller likende for å unngå å ødelegge ph-balanse osv.

 

Å tro at man bare kan skvette litt vann og dermed bli kvitt piss, dritt, svette, talg og gammel svette, ja da har man bommet på personlig hygiene (og stakkars den typen som dere eventuelt avkrever oralsex fra).

Klut, såpe og vann, ansiktet, under armene, skrittet og føttene, dette lærte vi når vi var 3 år gamle....men noen av dere er jo dere selv best tydeligvis, så vanlig logikk går ikke inn selv om den blir forsøkt banket inn med dynamitt.

Anonymkode: b22a6...30a

Har ikke nevnet skjeden én eneste gang. Dr greve funker bra pga ph, men lano, dobbeldusj og den slags er ikke bra for UNDERLIVET...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående såpe eller ikke til vanlig: De fleste leger/sykepleiere og folk som har greie på det, sier jo at man ikke trenger å bruke såpe der nede, men at det holder å vaske med lunkent vann. Jeg har i alle fall holdt meg til det i det siste, og aldri fått klager fra sambo eller kjent noe selv. Dvs, det er jo en lukt der, men den er absolutt ikke vond. 

Anonymkode: a685e...bc8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Angående såpe eller ikke til vanlig: De fleste leger/sykepleiere og folk som har greie på det, sier jo at man ikke trenger å bruke såpe der nede, men at det holder å vaske med lunkent vann. Jeg har i alle fall holdt meg til det i det siste, og aldri fått klager fra sambo eller kjent noe selv. Dvs, det er jo en lukt der, men den er absolutt ikke vond. 

Anonymkode: a685e...bc8

Hvis dere ikke trenger såpe i underlivet ser jeg ikke hvorfor dere bruker såpe på resten av kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, gjør for all del det. Så finner du ut hvor raskt du klarer å få en uvi, eller annen infeksjon i underlivet i samme slengen. 

Bare husk å vaske deg før du må til lege for å få hjelp. Ellers får du opplærimg i personlig hygiene hos legen. 

Anonymkode: 8b23b...70c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Peonjenta skrev:

Hvis dere ikke trenger såpe i underlivet ser jeg ikke hvorfor dere bruker såpe på resten av kroppen.

Fingre, hender og mye av kroppen ellers er jo mye i kontakt med bakterier og skitt og må derfor vaskes med såpe.

Anonymkode: 3920a...d12

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fingre, hender og mye av kroppen ellers er jo mye i kontakt med bakterier og skitt og må derfor vaskes med såpe.

Anonymkode: 3920a...d12

Man er ikke i kontakt med noe  under armene.  Det er helt vanlig å vaske seg under armene med såpe.  Det er fordi vi har egne svettekjertler her,   I underlivet er det også egne svettekjertler, men den svetten trenger ikke såpe for å forsvinne.   :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Peonjenta skrev:

Man er ikke i kontakt med noe  under armene.  Det er helt vanlig å vaske seg under armene med såpe.  Det er fordi vi har egne svettekjertler her,   I underlivet er det også egne svettekjertler, men den svetten trenger ikke såpe for å forsvinne.   :rolleyes:

Neivel, når du sier det så, så trenger vel ikke den svetten såpe for å forsvinne :)

Anonymkode: 3920a...d12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...