Gå til innhold

Prøverørsbehandling og sexlyst


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym f.b

Jeg lurer litt på hvordan dere andre som gjennomgår prøverørsbehandling får sexlivet til å fungere i denne perioden? Er det noen som vil dele sine erfaringer med meg?

Jeg føler at alt dreier seg om underlivet mitt for tiden og det hjelper ikke på sexlivet. Jeg har verdens mest tålmodige mann, men han skjønner liksom ikke helt at alt dette fokuset gjør at jeg har behov for å gjøre noe helt annet..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg syntes det faktisk var bra for sex-livet når vi kom så langt som til prøverørsbehandlingen.

Da var det liksom sånn at vi kunne nyte sex'en, uten å tenke på om "kanskje denne gangen"....

Da var alt lagt i hendene på de som jobber på klinikken, og vi kunne ikke innvirke på noen måte.

Slik var det for oss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før vi begynte med prøverørsbehandlingen funket det bra, men når vi var godt igang klarte ikke jeg å ha sex lengere. Som du selv sa så syntes jeg også at alt dreide seg om underlivet mitt, det var liksom ikke noe privat lengre, spesielt etter uttaket , jeg hadde et grusomt uttak og etter det var det helt umulig. Jeg brukte vel rundt et par mnd før jeg hadde bearbeidet det såpass at det var "glemt".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det faktisk var bra for sex-livet når vi kom så langt som til prøverørsbehandlingen.

Da var det liksom sånn at vi kunne nyte sex'en, uten å tenke på om "kanskje denne gangen"....

Da var alt lagt i hendene på de som jobber på klinikken, og vi kunne ikke innvirke på noen måte.

Slik var det for oss...

Signerer denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...